NOD September 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noa25, 28 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Meiden die zwanger zijn gefeliciteerd! Hopen dat we jullie snel kunnen volgen :)

( :rolleyes: na die 15 of 16 maanden) :(

2. Shartje

Shartje Actief lid

1 jul 2007
    483
    0
    0
    Heej meis,

Ik vermoed dat je lichaam behoorlijk in de war is, en dat is natuurlijk ontzettend frustrerend en verwarrend voor jou.
    Jegeeft aan dat je normaal gesproken aan de pil bent maar nu gestopt bent. Ik denk dat (aangezien je negatief getest hebt) behoorlijk aan het ontpillen bent. het is erg vevelend maar helaas een veel voorkomend verschijnsel. Ik ben nu sinds één jaar al van de pil af en kan mijn cyclus nog steeds niet echt normaal noemen. Zoiets kost nou eenmaal tijd. 3 maanden geleden had ik ineens een cyclus van 9 weken.
    Toch lijkt het me natuurlijk wel verstandig om er volgende week nog eens een testje tegenaan te gooien voor de zekerheid.
    Daarna kan ik je aanraden (wanneer je defenitief stopt met de pil) eens een paar maanden te gaan temperaturen om wat meer inzicht te krijgen in je cyclus.
    Geef het de tijd meid, en ik weet het is moeilijk en verwarrend ;)

x

3. Shartje

Shartje Actief lid

1 jul 2007
    483
    0
    0
    Meryem en Ienieminie gefeliciteerd !

x

4. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    dank je shartje maar ik ben niet gestopt met de pil.. ik had in de eerste 2 weken van mijn pilstrip diaree en toen de pilstrip was afgelopen niet ongesteld geworden na 1 week niet na 2 weken niet... ik dacht jemig tel nou dat .. ik zwanger ben en de testen zijn gewoon negatief jeweet maar nooit ik dacht ik ga pa weer aan de pil als ik ongesteld ben geweest want als het zo mog zijn dat ik zwanger ben dan kan ik door de pil verder te slikken een miskraam veroorzaken

5. gp894

gp894 Actief lid

Heej Madeliefje,

Een kans van 85% in een jaar is dus eigenlijk per maand maar 7% en dat is niet veel :(. Verder zegt de test dat je dan tien weken zwanger zou moeten zijn, dan moet je toch zo onderhand een streepje ergens zien!
    Je was dus aan de pil, wil je wel zwanger zijn? of komt het heel ongelegen...want die spanning kan ook meetellen wat betreft wel of niet ongesteld worden.

6. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    het komt niet ongelegen het is meer dan welkom en ik heb geen stress

7. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    Vrouwen die niet zwanger willen worden maar gemeenschap hebben zonder voorbehoedsmiddelen te gebruiken, hebben een kans van 85% om binnen het jaar zwanger te raken. Als je gewoon gemeenschap blijft houden zonder voorbehoedsmiddelen dan is de kans dus groot dat je zwanger raakt.

dit stukje tekst telt voor iedereen ( ik was de eerste 2 weken van de pilstrip aan de diaree dus niet veilig)

8. gp894

gp894 Actief lid

Het wordt steeds spannender...dus als je zwanger bent is het meer dan welkom.....ik weet het verder ook niet maar help je hopen dat het zo is.....
    liefs

9. danielle1684

26 sep 2007
    27
    0
    0
    Ook hier nog niet Ongi..Wel weer een testje gedaan (kon het niet laten), maar helaas weer negatief.. Heb wel het idee dat ik van alles voel, maar ja kan ik mezelf ook aanpraten..

We houden de moed erin!

10. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Dames gefeliciteerd!

11. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hoi hoi,

Ben er even niet geweest en het is nu alweer teveel om bij te lezen. ;)
    Meiden die positief hebben getest, VAN HARTE GEFELCITEERD!
    En de meiden die negatief hebben getest of de :evil: :evil: op bezoek hebben daarvoor duim ik dat het de volgende ronde raak is.

Nou hier nog steeds geen menstruatie en heb nog even getest voor de zekerheid en die was negatief, dus wil iemand mij in het groen zetten op de lijst?

Groetjes Taby.

12. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Meiden die een vettte posi test hebben (zag er echt 2 hoor ! :D ),

VAN HARTE GEFELICITEERD !, lekker genieten !

13. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Steep = streep = ZWANGER!

Gefeliciteerd Ienieminie!

Lientje

14. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Hee Meryem, Super!

Gefeliciteerd!

Lientje

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    HARTELIJK GEFELICIFLAPSTEERD IENIEMIENIE EN MERYEM! Fijn he? Twee streepjes?

En voor de rest: ik blijf duimen!

16. Eimat

Eimat Niet meer actief

Meryem en Ienieminie gefeliciteerd !

17. danielle1684

26 sep 2007
    27
    0
    0
    Gefeliciteerd meiden (Meryem en Ienieminie)

Veel geluk gewenst!

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

nog steeds niks hier alleen weer vette pijnin mijn rug/zij/buik. :cry:
    heel veel afscheiding wat ik heel vreemd vindt. want als ik ongie wordt dan heb ik nl geen tot weinig afscheiding... ik begin echt te vermoeden dat ik of mijn ei nog niet heb gehad of dat ie er vorige week was.... geen id!

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

Meryem en Ienieminie GEFELICITEERD

20. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    dank je gp894,, vandaag dag 25.......... niks geen duivels temp. beetje hoog.. hmm ik wacht toch tot volgende week vrijdag.. Meryem en Ienieminie gefeliciteerd !

Deel Deze Pagina