Goedemorgen! Hier nog geen klachten maar ook nog geen symptonen......Ik verwacht gewoon dat ik het zo ga worden In alle spanning vergeten tampons te halen hahahaha snellll naar de winkel!
hoi lieve meiden, even een klein berichtje van mij want ik ben hier lang niet geweest een moeilijke periode gehad en nu gaat het gelukkig beter, met zwanger worden ben ik niet meer bezig, ik zie wel hoe het zal gaan en of het nog zover komt, ik ben aan het accepteren dat het er misschien gewoon niet van komt in mijn leven. In november moet ik geopereerd worden want ik heb galstenen, dus dat doorkruist in feite ook nog mijn plannen voor een zwangerschap en zo duurt het steeds langer en het duurt niet mee zo lang dat ik 41 ben straks, volgend jaar ik weet niet, het gaat er niet meer van komen denk ik, maar goed. ik hoop dat met jullie alles goed gaat, heb wel veel aan jullie allemaal gedacht hopelijk heeft iemand van jullie, of een paar nog heel goed nieuws ? knuffel voor jullie allemaal, veel liefs van mij
Ach Mandarijn, wat goed dat je dit even komt vertellen. Galstenen, pfew. Hoe kom je daaraan dan? Tegenwoordig worden nog vrouwen van 45 mama dus waarom jij niet? Of vind je dit zelf te oud? Dikke knuffel voor jou in ieder geval! ps ik heb geen nieuws voor je
Hey meiden, ik ben dinsdag ongi geworden, dus ga weer door naar NOD Oktober, hoop degenen die hier nog zijn daar niet te zien doei doei liefs mij
Hey meiden, ik ben dinsdag ongi geworden, dus ga weer door naar NOD Oktober, hoop degenen die hier nog zijn daar niet te zien doei doei liefs mij
Goodmorning! ik zit hier half slapend op de bank, ik schrok wakker en keek op de klok en d8 Ships! mijn medicijnen! ik vlieg mijn bed uit en sta bij de deur toen viel ik bijna onderuit hihi veel te snel opgestaan. hier is nog geen ongie te bekennen en voel ook niks...
haha ik moet eigenlijk medicijnen om 7 uur 15 uur en 23 uur slikken pfff 7 uur wordt bij mij asl half 9 ofzo maar nu half 11 haat die dingen deze moet je oplossen in water nou ben nu wel 5 keer over mijn nek gegaan pfff en ik moet er nog zoveel slikken tja... 2 dagen overtijd was liever op dag 28 ongie geworden... want ik geloof er niet zo in bij mij dat ik na een week opeens wel posi test.... ik zit er zo erg mee in mijn hoofd van wat nou als ik mijn ei nog helemaal niet gehad heb raak ik dan weer 2 weken overtijd? of heb ik misschien mijn ei gewoon vorige week pas gehad dat zou mooi zijn want toen hebben we flink geklust (vandaar die blaasontsteking) hihi ik hoop daar op als ik volgende week nog niet ongie ben ga ik weer testen
trouwens even een vraagje met de ovu testen als je onregelmatige cyclus hebt welke dag moet je dan beginnen met testen en moet dat dan elke dag? handig om te weten hoeveel ik er moet bestellen nl
lees er niks over in de handleiding nl en ook niet wat je moet doen als er 2 duidelijke streepen staat betekend dat je moet gaan klussen of dat je ei al is geweest? sorry hoor ben lastig ik weet het
nee voel me super ben wel een paar x heel moe geweest in de middag mar voor de rest me boobs gaan wat pijn doen en misselijk nee nog geen last van gehad mischien komt dat nog? hoe voel jij je wanneer ga je testen ?
Passagierslijst voor de roze Hummer 01: Caitlin80 & Mandarijn & Marieke74 & Puzzcat24 & Jusi & Jessy2403 & Dani86 & Hopefull & Rach84 & Morgaantje & Susy 02: Racebabe & Claire & Mamamanuela & Dionne84 & Mo1978 03: Rainstarrr & Mamafaye & Mss Ace & Mommie & MarielleB & Lovelymirrie & Fientje26 & Vibe & SheDevil & Evitaa & B en N 04: Pipo 1973 & Vlinder79 & Roxanne & Tessa1981 & Miek78 & Madeliefjuh 05: Noa25 & Mimitje & Happy1980 & Xanado83 & Diddle & Kareltje & Marieke15 & Kirstenvf & Barbie79 & Mamadaantje 06: Boogschutter78 & Shartje & Azeb & Charis & FunnyMe & Visjes 07: Pendrag & Diana81 & Blondie & Yuna28 & Beastie & Barbeestenboel & juf & Chelleke 08: Mamajanneke & Stef & Zico & Surf & Sablovesgeof & MMT & CynthiaB & Amy82 & Steffel & Shraron & Missdaisy 09: Malu & Djam & Yvetje1982 & Ilona21 & Claudia21 & Sunnycloud 10: Daantje82 & Ukkepukje & Wies31 & Sabien99 & Eimat & Mariebel 11: Hummel & Maria79 & Marina99 12: Zazaziezo & Fairy Tale & Danjo & Rupsje & Zoe10 & Meisje0123 13: Linda & Julita & Miepie80 & Coco & Marlie81 & Lara80 14: Roosje75 & Cassanie & Charlie01 & Vanesje & Anne79 15: Melanietje & Diaantje17 & Tijgertje23 & Zoe1976 & Jessica83 & Daam 16: BlaBlaBla & Erannick & Kolibri & WishfulDreaming & Lafo & KellyM & Newstepinlife & Naomi33 & Brenda1976 & Maantjecolet & Milla & Marieke21 & Lise & Firstbaby & Lmfao & Marylucy 17: Butterfly1 & Jesjuh & LadyZorra & Noukie 18: Lola1982 & Leentje79 & Pebbels & Bregt & Pearl29 & Heidi77 & Marieke1610 & Loesjuh & MenM & Bianca18 & Goudvis22 19: Regi & Miss butterfly & Enise & Yuntje & Bloempje55 & Shirbeuk & Emma21 & Marleen de Haas 20: Katje81 & Sjolie & 1986Fleur & Maudi 21: Juulsrulez & Roshi & Roos80 & Droom & Yuca & Dib & arbo1978 & Plientje123 & Bapsie 22: Karine & Bianca75 & Tezz 23: Dani86 & Jola & Natas1 & Serden & Biancatje & Arianne 24: Weethetwel & & Fiona23 & Femmie1 & Manon F & Loesje77 & Hster & Guusje30 & Danielle1684 25: Susanbenjamins & Yaya1 & Nathalieke & Go4baby & jenna85 26: FreeWilly8 & Lies & Lafemme & ienieminie & Essiee & BlaBlaBla & Puzzcat24 & Mother nature & Lientje10 & Jessy2403 27: Derona & Symoen & Sannemart & Marin & Yustin & Linny & Daantje86 & Niesje1980 28: Nicootje & Rainstarrr & Wens & Nieuwbegin & just4love 29: Mandarijn & Vibe & Meryem85 & Fl3xgirl 30: Hopefull & Meisje1988 & Roxanne & Taby & Klavertje44 & Mamamanuela & Mss Ace & Zico & Ilona21 & Eimat & Pluys & Wieffie & Gp894 & Britt28 & Zoe10 218 passagiers voor de extra large ROZE Hummer 149 Ongi.... 29 Zwanger.... 12 Negatieve test... 2 Twijfel.... 9 onbekend.... 2 MK... Testmarathon 25 september: 1. Lies 2. Manon F 3. Susanbenjamins 4. Jessy 2403 5. Jenna85 ZWANGER!! Testmarathon 30 september: 1. Rainstarrr 2. Symoen 3. Fiona23 ZWANGER!! 4. Wens 5. Nieuwbegin 6. Wieffie 7. Pluys Update! Ik kon het weer niet laten, maar dit is de laatste maand dat ik het nog doe!
@ Lafo maar is meer dat ik de laatste weken nogb steeds erg moe ben! Alles goed met jou? Hoe voel je je? Knuffel!
Ook hier heel erg moe meid ben net m'n bed pas uit Moe maar wel heel gelukkig, heb zelfs al een buikje Beetje onzeker dat wel maar dat heeft iedereen denk ik wel. Het is wachten op de eerste echo. En bij jou Pooh verder alles goed behalve dat je ook zo moe bent. Dikke knuffel !