Derona gefeliciteerd! geweldig ik durf niet meer te testen, ik had gisteren een neg. test, maar mn ongi is er ook nog niet, ik wacht het nog even af weet ook niet goed wanneer ik weer zal testen
Dérona: GEFELICIFLAPSTEERD! YESSSSSSSSSS! Hartstikke leuk joh! Eindelijk toch gelukt he? Goed zeg! Je zoontje zal vast heel blij zijn als z'n brusje er is! (hier willen ze ook zoooo graag een brusje!) Succes met je zwangerschap! Liefs...
hey allemaal heb me toch net iets doms gedaan ik ging een kaart kopen voor me moeder omdat tie in het ziekenhuis lag en toen ik thuis was, ik mooi die kaart schrijven met een heel verhaal dicht plakken naar de brievenbus, doe hem erin heb ik er geen postzegel op gedaan na dus ik denk nee he dus heb een briefje geschreven in een zakje voor de posthaler en een postzegel erin heb gevraagt of die alsjeblieft de postzegel er op wou plakken, het was en gele envelop dus dat kan bijna niet missen toch. ik hoop zo dat die hem erop wilt plakken, het was zo mooie kaart dus heb hem aan de brievenbus gehangen met een elastiekje maarja dat gebeurt mijn weer he ben benieuwd of tie aan komt
Alle nieuwe zwangere dames gefeliciteerd! Heb van het weekend niet kunnen kijken en vanochtend steeds iemand aan mijn bureau gehad dus nu eindelijk.... En dan zie ik gelijk zo veel nieuwe roze namen, super. Ik hoop nog steeds dat ik mag volgen, maar twijfel er enorm aan. Over het algemeen wel redelijk regelmatige cyslus maar zit nu al op dag 30 met heel af en toe wat kleine krampjes...... geduld, geduld, geduld
Passagierslijst voor de roze Hummer 01: Caitlin80 & Mandarijn & Marieke74 & Puzzcat24 & Jusi & Jessy2403 & Dani86 & Hopefull & Rach84 & Morgaantje & Susy 02: Racebabe & Claire & Mamamanuela & Dionne84 & Mo1978 03: Rainstarrr & Mamafaye & Mss Ace & Mommie & MarielleB & Lovelymirrie & Fientje26 & Vibe & SheDevil & Evitaa & B en N 04: Pipo 1973 & Vlinder79 & Roxanne & Tessa1981 & Miek78 & Madeliefjuh 05: Noa25 & Mimitje & Happy1980 & Xanado83 & Diddle & Kareltje & Marieke15 & Kirstenvf & Barbie79 & Mamadaantje 06: Boogschutter78 & Shartje & Azeb & Charis & FunnyMe & Visjes 07: Pendrag & Diana81 & Blondie & Yuna28 & Beastie & Barbeestenboel & juf & Chelleke 08: Mamajanneke & Stef & Zico & Surf & Sablovesgeof & MMT & CynthiaB & Amy82 & Steffel & Shraron & Missdaisy 09: Malu & Djam & Yvetje1982 & Ilona21 & Claudia21 & Sunnycloud 10: Daantje82 & Ukkepukje & Wies31 & Sabien99 & Eimat & Mariebel 11: Hummel & Maria79 & Marina99 12: Zazaziezo & Fairy Tale & Danjo & Rupsje & Zoe10 & Meisje0123 13: Linda & Julita & Miepie80 & Coco & Marlie81 & Lara80 14: Roosje75 & Cassanie & Charlie01 & Vanesje & Anne79 15: Melanietje & Diaantje17 & Tijgertje23 & Zoe1976 & Jessica83 & Daam 16: BlaBlaBla & Erannick & Kolibri & WishfulDreaming & Lafo & KellyM & Newstepinlife & Naomi33 & Brenda1976 & Maantjecolet & Milla & Marieke21 & Lise & Firstbaby & Lmfao & Marylucy 17: Butterfly1 & Jesjuh & LadyZorra & Noukie 18: Lola1982 & Leentje79 & Pebbels & Bregt & Pearl29 & Heidi77 & Marieke1610 & Loesjuh & MenM & Bianca18 & Goudvis22 19: Regi & Miss butterfly & Enise & Yuntje & Bloempje55 & Shirbeuk & Emma21 & Marleen de Haas 20: Katje81 & Sjolie & 1986Fleur & Maudi 21: Juulsrulez & Roshi & Roos80 & Droom & Yuca & Dib & arbo1978 & Plientje123 & Bapsie 22: Karine & Bianca75 & Tezz 23: Dani86 & Jola & Natas1 & Serden & Biancatje & Arianne 24: Weethetwel & & Fiona23 & Femmie1 & Manon F & Loesje77 & Hster & Guusje30 & Danielle1684 25: Susanbenjamins & Yaya1 & Nathalieke & Go4baby & jenna85 26: FreeWilly8 & Lies & Lafemme & ienieminie & Essiee & BlaBlaBla & Puzzcat24 & Mother nature & Lientje10 & Jessy2403 27: Derona & Symoen & Sannemart & Marin & Yustin & Linny & Daantje86 & Niesje1980 28: Nicootje & Rainstarrr & Wens & Nieuwbegin & just4love 29: Mandarijn & Vibe & Meryem85 & Fl3xgirl 30: Hopefull & Meisje1988 & Roxanne & Taby & Klavertje44 & Mamamanuela & Mss Ace & Zico & Ilona21 & Eimat & Pluys & Wieffie & Gp894 & Britt28 & Zoe10 218 passagiers voor de extra large ROZE Hummer 160 Ongi.... 32 Zwanger.... 12 Negatieve test... 1 Twijfel.... 7 onbekend.... 2 MK... Testmarathon 30 september: 1. Rainstarrr 2. Symoen 3. Fiona23 ZWANGER!! 4. Wens 5. Nieuwbegin 6. Wieffie 7. Pluys Ik heb mezelf maar ff roze gemaaktr hihii wel vaag om te zien haha
Thnx meiden ik gooi ff wat hcg hormonen *************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
pff.. kan wel gillen huilen lachen ! ik weet het niet meer na ik denk er al heel lang niet meer aan hoor... over kleertjes en wiegejes enzo .. ik laat het maat vandaag alweer 27! 27! dagen OVERTIJD.................. ik test vrijdag mijn temp. schommeld tussen de 36.9 / 37.3 ik heb nog 2 digitale testen van cb maar durf hem niet te doen .. ik w8 gewoon tot vrijdag ...
Meiden, Wat zijn jullie weer actief geweest met klessebessen het weekend! Derona, Gefeliciteerd! Ik kan me helaas aansluiten bij de November groep. Helaas! Ik had zo het gevoel dat het zo was. Het was wel een klein wonder geweest, maar die zijn de wereld ook nog niet uit! Liefs en tot snel
ja oky dat is ook zo .. maar 27 dagen overtijd en 12 testen negatief........ ( en heb nu al te veel gedronken..)
toch of niet? beter vrijdag dan maar dan ben ik ook al weer 2 dagen overtijd zeg maar van mijn volgende ..snap je
Madeliefjuh, alvast sorry als deze vraag al eerder gesteld is, maar ben je net met de pil gestopt, of niet?
lieve madeliefje...kweenie hoor, ik ben pas aan het eind van de pilstrip gestopt, maar ik kreeg ook pas na 42 dagen m'n ongi hoor! Ik heb geloof ik een stuk of 6 tests versleten in die tijd...dus...het kan toch echt wel komen van de pil hoor. En vaak is het ook zo dat je pas ná je eerste natuurlijke ongi weer een ei krijgt, dussss... Trouwens, voor ik stopte heb ik een paar keer de pil doorgeslikt (weekje langer zonder ongi), maar daar raakte m'n lichaam al door van slag! En veeel meer ongipijn toen! Test gewoon aan het eind van de week nog eens, maar als het toch nega blijft weet je dat het toch aan het ontpillen ligt..anders had je nu toch wel eens posi getest! Sterkte met wachten! Liefs...
nee ben niet pas gestopt met de pil.. ik ben de eerste 2 meschien wel langer ( eeste 2 weken van mijn pilstrip) extreem aan de diaree geweest en niet extra pillen geslikt ...... heb veel geklut dat weet ik wel... en nu ben ik dus al 27 dagen niet meer ongesteld en dus 27 dagen overtijd... ik heb heel wat testen gedaan waaronder 1 van clear blue het lijntje daarvan was heeel heel heel DUN...... ik teste toen en dag daarna en die was van kruidvat ofzo en was negatief een uur later heb ik gekeken ... ja ik weet het is niet meer betrouwbaar maar er was dus na een uur toch een heel heel dun streepje .. weer... toen heb ik een urine test bij de huisarts gedaan en een blaasonsteking test alle 2 negatief dus niet zwanger en geen blaasonsteking .. heb last van een zeurderende buik strakke tepels hoofdpijn exstreem moe maar slapeloze nachten geen stress..... en ben er niet meer mee bezig wel de eerste week natuurlijk (overtijd ) maar dat is gezonde stres lijkt mij ... ik voel me anders maar goed kan natuurlijk vanalles zijn... maar wel een beetje vreemd is het niet dat ik niet ongesteld ben geworden dankzij mijn pil gebruik... halve stip dus minder dan halve strip geslikt eigelijk wegens die diaree.... snap je hem een beetje ? hahahahahaaa bedankt voor de reactie's dat vind ik erg fijn kan er niet echt met iemand over praten ... xxx