p.s. tijdens pil gebruik krijg je altijd je ei.... de pil maakt aleen het slijm zoo dik dat de spermacellen er niet doorheen kunnen en dus kan je niet bevrucht worden .... daarom mag je geen pil vergeten en kan je kans hebben op zwangerschap omdat het slijm dan minder dik is gemaakt..
Madeliefjuh, dit vond ik op internet: "Bij (correct) pilgebruik treden de volgende effecten op: Remming van de groei van een eicel, waardoor er geen eisprong kan plaatsvinden. Het slijmvlies van de baarmoedermond wordt dik, stug en daardoor nagenoeg ondoordringbaar voor sperma. Het slijmvlies van de baarmoederwand verandert, waardoor er vrijwel nooit een eventueel bevruchte eicel kan innestelen." Dus wat jij zegt klopt wel, maar je hebt ook geen eisprong. Ben je wel doorgegaan met de pil slikken? Want dan is het niet zo gek dat je nog niet ongesteld bent geworden... Is mij een beetje onduidelijk.
nee heb sinds dien geen pil meer geslikt.... mijn laaste pil die ik heb ingenomen is nu 57 dagen geleden.......
Denk dat de kans dan groot is dat je aan het 'ontpillen' bent, het kan dan wel een lange tijd duren voor je ongesteld wordt. Bij de één is dat netjes na 28 dagen, maar bij sommigen duurt het een paar maanden. Als je niet van plan was zwanger te gaan worden, zou ik nog 1x bij de dokter laten testen en als dat weer negatief is weer aan de pil gaan...
Passagierslijst voor de roze Hummer 01: Caitlin80 & Mandarijn & Marieke74 & Puzzcat24 & Jusi & Jessy2403 & Dani86 & Hopefull & Rach84 & Morgaantje & Susy 02: Racebabe & Claire & Mamamanuela & Dionne84 & Mo1978 03: Rainstarrr & Mamafaye & Mss Ace & Mommie & MarielleB & Lovelymirrie & Fientje26 & Vibe & SheDevil & Evitaa & B en N 04: Pipo 1973 & Vlinder79 & Roxanne & Tessa1981 & Miek78 & Madeliefjuh 05: Noa25 & Mimitje & Happy1980 & Xanado83 & Diddle & Kareltje & Marieke15 & Kirstenvf & Barbie79 & Mamadaantje 06: Boogschutter78 & Shartje & Azeb & Charis & FunnyMe & Visjes 07: Pendrag & Diana81 & Blondie & Yuna28 & Beastie & Barbeestenboel & juf & Chelleke 08: Mamajanneke & Stef & Zico & Surf & Sablovesgeof & MMT & CynthiaB & Amy82 & Steffel & Shraron & Missdaisy 09: Malu & Djam & Yvetje1982 & Ilona21 & Claudia21 & Sunnycloud 10: Daantje82 & Ukkepukje & Wies31 & Sabien99 & Eimat & Mariebel 11: Hummel & Maria79 & Marina99 12: Zazaziezo & Fairy Tale & Danjo & Rupsje & Zoe10 & Meisje0123 13: Linda & Julita & Miepie80 & Coco & Marlie81 & Lara80 14: Roosje75 & Cassanie & Charlie01 & Vanesje & Anne79 15: Melanietje & Diaantje17 & Tijgertje23 & Zoe1976 & Jessica83 & Daam 16: BlaBlaBla & Erannick & Kolibri & WishfulDreaming & Lafo & KellyM & Newstepinlife & Naomi33 & Brenda1976 & Maantjecolet & Milla & Marieke21 & Lise & Firstbaby & Lmfao & Marylucy 17: Butterfly1 & Jesjuh & LadyZorra & Noukie 18: Lola1982 & Leentje79 & Pebbels & Bregt & Pearl29 & Heidi77 & Marieke1610 & Loesjuh & MenM & Bianca18 & Goudvis22 19: Regi & Miss butterfly & Enise & Yuntje & Bloempje55 & Shirbeuk & Emma21 & Marleen de Haas 20: Katje81 & Sjolie & 1986Fleur & Maudi 21: Juulsrulez & Roshi & Roos80 & Droom & Yuca & Dib & arbo1978 & Plientje123 & Bapsie 22: Karine & Bianca75 & Tezz 23: Dani86 & Jola & Natas1 & Serden & Biancatje & Arianne 24: Weethetwel & & Fiona23 & Femmie1 & Manon F & Loesje77 & Hster & Guusje30 & Danielle1684 25: Susanbenjamins & Yaya1 & Nathalieke & Go4baby & jenna85 26: FreeWilly8 & Lies & Lafemme & ienieminie & Essiee & BlaBlaBla & Puzzcat24 & Mother nature & Lientje10 & Jessy2403 27: Derona & Symoen & Sannemart & Marin & Yustin & Linny & Daantje86 & Niesje1980 28: Nicootje & Rainstarrr & Wens & Nieuwbegin & just4love 29: Mandarijn & Vibe & Meryem85 & Fl3xgirl 30: Hopefull & Meisje1988 & Roxanne & Taby & Klavertje44 & Mamamanuela & Mss Ace & Zico & Ilona21 & Eimat & Pluys & Wieffie & Gp894 & Britt28 & Zoe10 218 passagiers voor de extra large ROZE Hummer 163 Ongi.... 32 Zwanger.... 14 Negatieve test... 1 Twijfel.... 6 onbekend.... 2 MK... Testmarathon 30 september: 1. Rainstarrr 2. Symoen 3. Fiona23 ZWANGER!! 4. Wens 5. Nieuwbegin 6. Wieffie 7. Pluys @ Derona super gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! Eindelijk voor jullie ook raak! Echt super!!
nee ik ga pas aan de pil als ik er zeker van ben ik voel me zanger ik voel me anders slaap de heledag ik luister naar mijn lichaam en ga niet zomaar aan de pil als ik dat nu ga doen en ik ben toch zwanger dan creeer ik een miskraam, er zijn heel veel vrouwen/meisjes die pas positief testen bij 5,6,7 weken klopt ook wel want dan is je hcg gehalte het aller hoogst, ik vroeg me alleen af of iemand hier dit ook had meegemaakt of een kennis of vriendin
ja...hartstikke duidelijk...ehm..zie niks? edit: OOOOOOOH NOU ZIE IK HET! (als ik met m'n gezicht heel scheef voor m'n beeldscherm zit....misschien m'n scherm iets lichter zetten ) Nogmaals gefeliciflapsteerd hoor!
Even beter kijken, Tezzz Staat volgens mij toch duidleijk "zwanger" in het venstertje! Nogmaals gefeliciteerd, Derona!
Hihi, moet eerlijk toegeven dat ik eerst ook enkel een zwarte vlek zag. Na wat gymnastische oefeningen zie ik ook zwanger staan
nou meiden ik ben weer thuis en heb vanmiddag wel 2x op de wc zitten janken Nog nooit heb ik dit meegemaakt! de winkel was 1 en al troep mensen liepen van alle kanten aan me te trekken waar is dit waar is dat omg hoe moet ik het weten ben net een week ziek geweest wil niet meer werken hier nog geen ongie! btw
He wat kut fl3xgirl! Echt niet leuk om zo te werken. Hopelijk heb je aan het eind van de week POSITIEF nieuws om te vertellen dat maakt vast alles weer goed. Wanneer ga je nou testen?