pff ja let daar nooit zo op borst doet wel zeer,. moeilijker poepen soms steken in de borst, jaa voor de rest haha weet zo niet
alle zwangere gefeliciteerd.. en die ongi zijn eh flink balen.. ik ben nog steeds aan het afwachten heb al ongi krampen dus zal niet lang op zich laten wachten.. ik hou jullie op de hoogte
heb net getest.. digi van cb niet zwanger .. ík weet het het is ávonds en heb 3 glazen cola op......? kon dat het echt beinvloeden? ik was zo nieuwchierig maar nu weer
maar wat bleeeek nou toen ik mijn test staaf er uit haalde was de 2 streep heel heel heel vag wel te zien ! zwanger...?
ik heb gehoord,dat je de controle strepen niet mee mag telen, maar dat durf ik je niet voor de 100%b zeker te zeggen ik duim super hard voor je
hey meiden, pfff wat is het lastig je bed uit te komen als het zo koud is..... vanacht kon ik moeilijk in slaap komen omdat ik steeds een gevoel had een gevoel van ik ben zwanger want mijn borsten doen zo'n pijn niet nomaal...dit heb ik echter nooit alleen bij mijn vorige zwangerschap..... zou het dan toch? nog even wachten