hallo dames...... eindelijk hebben we weer internet thuis yesyesyes hier is mijn ongi bijna om en kunnen we verder in ronde 15 @mandarijn het kan best zijn dat je cyclus de ene keer iets langer duurt dan de ander.......en als je stress hebt (bewust en onbewust) reageert je lichaam daarop en stelt hij je ongi uit1! XXX
De digita;e testen mag jeniet naar die streepjes kijken ,, Ik zou nog ff 2 dagen wachten de digitale is zeer gevoelig ..Duim voor je meid
Hallo Mandarijn, hier precies het zelfde? Heb al druim een week kramp in mijn buik, ben altijd tegelmatig. Maar nu niets en ok niet uit de test? Dan maar weer w88. Sterkte meid. Liefs Zoe
jij ook sterkte Zoe, toch heb ik het gevoel dat het wel zo is, ik voel van alles hetzelfde als toen ik vorige keer zwanger was in het begin. zaterdag ga ik opnieuw testen want ik durf niet meer goed nu we houden de moed er maar in toch?
Ja idd. Ik heb hier ook wel het gevoel of het wel eens raak zou kunnen zijn. Maar ik durf niet te hard te hopen. Vanmorgen nog een test gedaan en negatief. Nou ja dan maar weer een paar dagen w88. Denk dat ik pas vrijdag weer ga testen, en jij? Liefs Zoe
Ja maar alle testen daarna waren negatief dus ik ga er maar vanuit dat die test vals was. Maar ja vervolgens ben ik wel overtijd, en die test deet ik zo vroeg omdat ik echt het gevoel had dat het raak was. Dus helemaal begrijpen doe ik het ook niet? Liefs Zoe
Ja heb ik gister gedaan en je raad het al Niet Zwanger Schiet mij maar lek raar he. Nou ja geen bloed geeft moed, zeggen ze maar een positieve test zou ook leuk zijn. Liefs Zoe
Ja daar zat ik ook aan te denken maar vrees dat die niet veel gevoeliger zijn dan de thuistesten. Ik wacht het nog maar even af. en doe vrijdag wel weer een test.
Denk niet dat ie zomaar vls test lijkt mij kan zijn door vroeg testen dat er een innestelingsfout is (kan) Ff paar dagen afwachten meid is moeilijk duim voor je
ben weer thuis! eindelijk aaaaaah wat doen mijn boobs toch verschrikkelijk veel pijn mar goed dat ik aan het werk was hihi want anders had ik vanmiddag getest hihi hou het niet meeeeeeeeer!