flex girl ik zal echtt testen! of morgen ochtend? samen hihi? ik zit in een tijwel geval ik denk dat ik tot vrijdag w8
bij mij? tsjaa hoop het maar hadvandaag bruin slijm verlies waarvan ik 1 keer bij wc bezoek 3 druppels helder rood dun bloed had het werd zeg maar gelijk opgenomen door het papiertje zoo water achtig dun net bloed uit een huid wondje snap je wel? ik had gister een cb digi gedaan niet zwanger ( gister avond rond 23o ) maar toen ik de test stick eruit haalde stonden er wel 2 streepjes............. HELP ME hihi
de kleur van je bloed klinkt bekent had ik ook na mijn mk heeel waterig mijn ongie is nu altijd waterig erg raar misschien krijg je wel een innesetling nu? of je ongie komt eraan ik wou dat ik een antwoord had maar helaas... sterkte iig ik denk aan je!
flexgirl & danjo bedankt voor reactie pff.... at zal het zijn wat zal het zijn hmmm toch raar ik lees namelijk dat de digi cb test gewoon een test is maar omdat je dan niet wel niet streep gaat bekijken hebben ze het zo gedaan dat je dan niet zwanger of wel zwanger gaat zien .. misschien is mijn hcg nof te laag en dat er niet zwanger kwam te staan en op de test sick wel een 2 vage streepje .. misschien heb ik 1 x mijn eisprong overgeslagen en ben ik het nu wel .. of een mk komt eraan ...? ik ben dan ook al 28 dagen overtijd of ik word dan eindelijk morgen vreselijk ongesteld wat zal het zijn denk dat ik vrijdag test indien ik nog niet ongi ben geworden ... wat zouden jullie doen?
ik zou niet te vaak testen... je wordt zo terleurgesteld door die nega testen wat zegt je HA eigenlijkl?
wanneer heb je voor het eerst getest een mk vindt ik wel wat ver gezocht als je bvb nog niet posi heb getest en als het vaag posi is geweest kan je daar ook niet van spreken sorry... de digitale test mag je dus alleen in het venster aflezen staat ook in de papieren en niet naar de lijntjes kijken ,,
is dit je eerste maand dat je gestopt bent met de pil? kan ook een verklaring wezen anders een je ha bellen voor wat info
ik heb 3 weken geleden voor het eerst getest 3x negatief toen een normale cb een heel heel heel dun lijntje toen dag daarna kruidvat test heel heel heel dun lijntje weer een dag daarna naar ha urine test negatief en toen heb ik dus gister avond laat ik hield het niet meer de digi cb gedaan met dat 2 vage streepje.. hmm ?
nee ben met de laaste pilstrip de eerste 2 weken heftig aan de diaree geweest onveilig dus en sinds dien niet meer ongesteld geworden allen vandag dus dat bruine slijm met doorzichtig slijm en 3 druppels heel dun helder bloed en niet meer.....
Die vage van cb mag je niet naar kijken sorry maar je begint daar steeds over maar je mag alleen van de tekst uit gaan als je 2 posi testen heb gehad lijkt er wel wat gezeten te hebben m,aar dan zou je nu met een test vet posi moeten testen ,,, Ik denk dat je een foute innesteling heb gehad als jij zegt 2 posi testen te hebben gehad
wow ik weet niet wat ik heb sinds ik thuis ben wil ik alleen maar zure dingen eten zure matjes komkommer met azijn augurken kan er niet vanaf blijven hihi wel lekker
ik zie het allemaal wel ik luiser wel naar mijn lichaam en die zegt er is wat aan de hand dus maar ik w8 tot vrijdag
Tis alleen maar goed bedoeld helaas zie jij het anders,,,als jij posi heb gestest een aantal dagen geleden moet het er nu vanaf springen
danjo ik weet dat het goed bedoeld is en ik waarder het enorm joh ! echt hoor ik weet niet of die 2 testen nou posi of nega waren .. hmmm ik kijk wel dat lijkt mij ook dat het er nu wel vanaf moet springen mis had ik de laaste x geen eisprong en de afgelopen keer wel en was het een innestelling het kan van alles zijn ... ja toch .... hoop hooop