NOD September 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noa25, 28 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    het kan idd van alles zijn meis,probeer je niet gek te laten maken,

knuff

2. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    derona thanks! ik ben nu echt instaat om een test te doen ........! maar heb al wat glazen cola op en mijn avond eten was soep.......... teveel vocht denk ik :(:(:(

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    wacht dan tot morgen en anders probeer tot het weekend

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

aaahwww vindt het echt zooo erg voor je wil je zoooo graag roze zien. kop op en laat je niet gek maken!

5. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    derona en flex girl ! super lief van jullie echt .. fijn dat jullie reactie terug geven echt hoor superr! heb niet veel mensen om er mee over te kunnen praten moet namelijk als het zo is wel een beetje verasing zijn he! :) lief van jullie ik w8 wel .. :(:( hihi

6. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    ik ga even sex and the city kijken op tv :):) ben zo weer erug xxxxxxxxxx

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

hihi ik moet het hier op dit forum ook geheim houden als ik posi test hihi want mijn lieve schoonzus leest ook wel eens mee hihi wil het wel graag persoonlijk vertellen hihi ;) maar echt eerlijk waar heb nog geen posi test gehad hoor deze maand ;)

8. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    spannend wanneer ga je weer testen ?

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

w8 zo ie zo t/m het weekeind en daarna zie ik wel verder

10. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    hmmm ja ik denk ik ook :)

11. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    p.s. las wat op google en er zijn toch wel veel vrouwen / meisjes die met die cb digi ook naatr de test stick keken en later wel poitief testen en ze zagen op de digicb op de test stick dus ook 2 streepjes en op schermpje niet zwanger nu word het echt spannend!

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

mijn kat is de weg kwijt hij doet zooooo raar rent keihard achter me aan en zit steeds te mauwen :) hihihi zit steeds met die grote kijkers naar me te kijken en dan gaat ie weer hoor door de hele kamer springen zomar uit het niets hihihihi rare kat hihi

13. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    lachuh! me zus heeft ook zon gekke kat! :)

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

brrrrr..... begint echt koud te worden ik zit te klappertanden!

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    nou idd ik klaag ook al haha

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden ik ga er vandoor medical investegation komt zow lekker bij mijn mannetje onder de deken liggen op de bank :D heeeeeeeeeeeerlijk!

17. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Hoi Allemaal, nouja, die nog over zijn hier dan...

Nog steeds spannend hoor.

Maar Madelief, ik zou niet teveel hoop hebben hoor. Dan valt het zo tegen. Ik had alles wat er op wees deze maand en was ook inderdaad overtijd, maar niet zwanger.
    Bij mijn eerste was ik het eerste jaar maar een keer of 4 ongesteld. Ik had maar af en toe een eisprong. Ik iedere keer helemaal in spanning en testen enzo, maar niks. Dat was iedere keer zo'n domper. Probeer het een beetje van je af te zetten tot je terug mag komen bij de HA. Die helpt je dan wel verder. En inderdaad, de digitest geeft volgens mij bijna altijd 2 streepjes. Weliswaar 1 heel licht, maar dat is geen teken van zwangerschap perse.
    En mocht het toch zo zijn, dan merk je dat vanzelf hoor, geloof me ;)
    Ik heb natuurlijk makkelijk praten en ik begrijp jouw spanning heel goed. Maar ik probeer je de teleurstelling die ik een paar jaar geleden steeds had te besparen.

Liefs,
    Lientje

18. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    dank je wel :) erg lief je reactie maar tch blijf ik hoop houden xxxxx :$

19. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    oooooooooooooooooooooooooooooooooh mijn hemel................... ik hen net 20 min. geleden een kruidvat test gedaan ja ik weet het het is s'nachts beetje cola ook op .. enzo ik hield het niet meer!
    ik heb zooooooooooon vage uitslag controle streep duidelijk te zien test streep................... heeeeeel vaag maar wel zelfde dikte als de control streep....... het lijkt meer op een schaduw! zie ik het ..? ik kan er zelf geen foto van maken iiieeek! ik moet zelf me op inzoomen zette zit dan wel bij nachtlampje .... morge ochtend in dag licht maar kijken! pfff ( ga er niet van uit maar dit is freaky) nog een beetje licht bruin slijm verloren vanavond dat ook nog .. rug pijn en buikpijn.. hmm HELLp

20. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ik zou een bloedtest laten doen, zo heb je pas zekerheid.
    Zo kan je ook vragen als je niet zwanger bent eventueel te laten nakijken hoever je hormoonhuishouding eruit ziet. Ook weet je dan of je eisprong wel degelijk is geweest.

Ik was ook na de spiraal een cyclus van 49dagen. Nu na curretage weer net het zelfde

Deel Deze Pagina