Tis alweer een tijdje terug hoor...maar wil er mee zeggen dat het dus wel kan posi test en toch ongesteld...maaaarrrreee ik ga voor oktober! hihi
en jullie waren dus niet meer zwanger...? jeetje pff wat moet ik nou ik wil er niet mee naar de dokter als ik een mk heb gehad wil ik het niet weten denk ik.. ik was dan ook al 29 dagen overtijd.... weet nou ook niet of me banner wel klopt
je temp. hoort ong 36.4 tot 36.5 te zijn als je ong word heb ik me laten vertellen : hallo ik heb mijn ha gebeld hij zij hoe vaag de test ook was als je de test liegt niet ik vertelde over mijn heldere bloed enzo ze zij zolang je geen balletje of weefsel ziet is het goed het kan een miskraam zijn maar omdat je lichaam van slag is kan het ook zo zijn dat mijn ichaam een nep ongi doet ? NEP? ik zei nog nooit van gehoord ,, en toch kan het zei ze ... ik moet volgende week weer een test doen is die positief dan ben ik zwanger!
OW SPANNEND! DUIM DUIM DUIM! Hopelijk ben je ''nep'' ongi hihihi Mijn temp is nu 37.3 kan het een goed teken zijn? Liefs ps ik wil vrijdag testen
Ja ik ben al 15 dagen over tijd ongeveer 2 weken terug een test gedaan maar was negatief Nu weet ik dat het niets hoeft te betekenen omdat ik bij mijn zoontje ook pas met 2 weken over tijd positief teste en alle andere testen ervoor waren ook negatief..... Spannend nou ik hoop dat mijn temp een goed teken is. Liefs
wanner ga je testen dan ? ant je bent nu al 2 weken en 1 dag overtijd morgen ? hoop het dat je zwanger bent! ik weet niet wat ik van mezelf moet denken op google lees ik weer dat bloed nooit goed is..! ik heb echt bloed veerlies ! met slijm wel helder rood ! geen weefsel en geen balletje jeetje en nog een vage positiefe test ook van gisteravond!
Nee ik heb eergisteren nog een test gedaan maar was duidelijk negatief. Jammer maar nieuwe ronde nieuwe kansen
Hoi allemaal, Ik volg nog steeds jullie verhalen hoor, spannend! @bianca, nou wordt het toch tijd voor een testje hoor, ik ben zooo nieuwsgierig.... hahaha, nee hoor meid, pas doen als je zelf denkt dat je het moet doen. Ik duim hevig met je mee. @madelief, ook heel spannend hoor. Lastig te zeggen wat normale temp is. Dat kan een paar tienden per persoon verschillen. Bij mij is het voor de eispong ca. 36.6 en daarna rond de 37.1. De tweede dag van mijn ongi begint hij te dalen en op de derde dag is hij weer rond die 36.6. Let wel dat bij sommige testen als ze "nat" worden de schaduwstreep van de plek waar de controle streep zou "moeten" komen een beetje zichtbaar wordt. Dus niet roze of blauw, maar iets donkerder wit zeg maar. (ja ja ze weet er alles van en heeft zich dan ook een breuk gekeken op testen bij de zwangerschap van de eerst hihihi). In ieder geval zijn de komende dagen zeeeeer spannend voor je. Een ding is zeker, duidelijkheid komt eraan. Als je zwanger bent wordt de test de komende dagen steeds duidelijker en als je ongi wordt dan wordt dan ook vanzelf duidelijk . Rust komt eraan meisie en dat kan jij wel gebruiken volgens mij, na deze spannende weken. Ga je als het niet zo mocht zijn weer aan de pil? Ik bedoel omdat je eigenlijk geen zwangerschap voor ogen had oorspronkelijk? Of heeft dit alles een beslissing de andere kant op veroorzaakt? Heeeel veel succes ! Liefs, Lientje
ik ben zeg maar dus rond de 6 weken niet meer ong geweest... als ik wel al alng zwanger ben want alles bij alkaar had ik 3 a 4 positiefe VAGE testen kan ik dus nu 7 weken zwanger zijn dit is wat ik gelezen heb uit het tijdschrift in verwachting dit is wat er staat ! JIJ dit is het moment waarop je je kunt aanmelden bij de verloskundige. als er een medische reden is, wordt er ook een afspraak gemaakt voor een eerste echo. bijvoorbeeld omdat ( nu komt het) - je zwangerschapsduur moet worden vastgelegd - (!) je vaginaal bloedverlies hebt en er moet worden nagegaan of de zwangerschap intact is. bloedverlies komt voor bij 20 tot 30 procent van de zwangere vrouwen. rARARARARARAAAAA ?!?!?!?! HA ZEI W8 nog maar een week maar mis ben ik al 7 weken zwanger !
Oeh Madeliefjuh ik zou niet te hard van stapel lopen hoor, het is anders een mega domper als het morgenochtend heel anders is. Ik hoop natuurlijk voor je dat alles positief uitpakt, maar mocht je echt zwanger zijn dan blijkt dat vanzelf wel hoor.
heej madeliefje, Kan het niet zijn omdat je nu gestopt bent met de pil dat je na die maand dat je wel aan pil was zwanger geraakt bent, dat zou in ieder geval de vage strepen verklaren dan ben je namelijk nog maar net zwanger?
madeliefje ik weet dat veel verloskundigen zeggen dat wanneer je helder rood bloed verliest dat dit vaak niet goed is. het vruchtje is nog zo klein dat je het niet hoeft te zien. en het kan ook zijn dat het vruchtje al vroeg gestorven is, waardoor je het ook niet opmerkt. ik vind het een beetje valse hoop wat je huisarts je geeft. want het komt maar heel enkel voor dat er toch nog wat zit. maar je zou mischien een verloskundige kunnen bellen, en dan je verhaal voorleggen. dit is mischien niet wat je horen wilt, want het verhaal van je huisarts klinkt natuurlijk veel hoopgevender. in ieder geval zou ik gewoon de vk bellen.