Dat lijkt me hele aparte ervaring! Gelukkig dat alles 'goed' is afgelopen, daarmee bedoel ik geen beschadigingen of zo. En nu weer vol goede moed aan de slag?
Oh, heb jij ook dat gevoel? Voordat ik vruchtbaar ben zijn we twee weken verder!Pfffff....gelukkig veel werken van de week, lekker afleiding. Wij gaan trouwens voor de sperm meets egg cursus. Dus vanaf dag acht druk aan de gang! Succes voor iedereen Kolibri
Ik ben donderdag ongesteld geworden en heb sindsdien 36,4. Die temperatuur had ik ook voor mijn eisprong. Vlak voor de eisprong 35,7 en de dag erna 37,4. Ik ga het nu deze maand elke dag bijhouden om duidelijk overzicht te krijgen. Ik heb geen idee hoe het nou zit met je temperatuur tijdens je ongi...
... ja de is weer lekker op gang gekomen hier... au au au! Zo lekker naar de Parade met z'n tweetjes! HiiiiiHaaaaa!
Hey meiden, ik ben hier even een paar daagjes minder geweest, wel meegelezen omdat ik zo'n lange cyclus heb en ik toch nog zo lang moest wachten. Maar omdat mijn temp zo hoog bleef (ca 37) en ik in 1x meteen een positieve ovulatietest had, wel heel toevallig (ik dacht eerst nog dat ik dan niet zwanger zou kunnen zijn). Toch vanmorgen een test gedaan... Ik kan het niet geloven, onmogelijk. Kan helemaal niet, gezien mijn cyclus, zal die ineens zo kort zijn. Daarbij zijn we nog maar 2 weken aan het klussen, wel trouw om de dag meestal. Woensdag doe ik nog een test, kijken of het dan duidelijker is. Mijn vriend riep het al twee weken, maar ik voel verder helemaal niets en daarbij 'kon' het voor mijn gevoel nog helemaal niet. Wat denken jullie? Na 3 minuten was het een vaag streepje, maar na 10 minuten werd hij al duidelijker. dit is een foto van na 3 minuten...
Jeetje denk het ook, maar geloven gaat nog moeilijk, heb nog wel wat bevestiging nodig. Gaat lekker zo in een topic voor NOD september. Ik vind het ook wel erg voor de meiden die al lang bezig zijn.... Dikke knuffel voor jullie en ik hoop dat het jullie ook snel gegund is....
Voel je niet schuldig, de natuur doet wat ie moet doen. Geniet er van, het ziet er namelijk uit als zwanger zijn! Gefeliciteerd!
@ Tessa: Volgens mij ben je gewoon echt zwanger hoor! Heel erg gefeliciflapsteerd! Hopen maar dat deze 'tezzz' snel mag volgen....
@ Tessa gefeliciteerd meid, dat is echt een vette streep! @ Claire, meis ja jij ook zie ik, moeten we samen deze ronde weer door gezellig toch? Hopelijk is September onze maand. Ik zie dat je van die ovutesten doet, begin er ook bijna aan te denken, maar ben bang dat ik er dan teveel druk op gaat zetten. De teleurstelling was groot deze keer moet ik wel zeggen, was voor het eerst echt overtijd en dat gaf de burger moed, maar helaas. Succes met het zoeken van je huis en geniet van je vakantie.