NOD September 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noa25, 28 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Ik dacht maar zo: gewoon vaak oefenen dan zal het wel goed komen ;)

Ik maak er gewoon een kunst van haha.

2. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ok beastie, ik snap het. Ik dachtnamelijk dat als ie posi was dat het eigenlijk al te laat was ofzo.
    Misscien ga ik ook maar eens dat sperm meets egg gedoetje opzoeken. Zoeveel mensen over te spreken...Ik ben nog op tijd in mijn cyclus toch?

3. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik doe ook mee met het sperm meets egg progam.

is het proberen waard en het is nog lekker ook.

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    gedoetje....gedoetje...tis wel een heel serieus programma hoor! :D

Oke...hier even het SPERM MEETS EGG PLAN/PROGRAM...in het engels

The Plan

Short Version:
    * "Try" every other night starting Day 8
    * Buy 10 ovulation predictor kit sticks
    * Begin ovulation testing on Day 10
    * When test is positive, "try" that night, plus two additional nights in a row
    * Skip one night, then do one last "try"
    * Take a home pregnancy test 15 days after your ovulation test was positive, if your period has not begun
    * If your ovulation test never goes positive, continue "trying" every other night until Day 35, then do a pregnancy test if your period has not begun.
    Statistics coming in from the bulletin board show that about 40% of post-miscarriage women will get pregnant on the first try if they are faithful to the plan, about double the number of the normal population who are not on the plan. This assumes, of course, that you waited for a normal cycle to begin after your loss, and did not begin trying before having a period after a miscarriage. Many women do not ovulate in that first cycle.
    Bron: Google ;)

5. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

bannercheck!

6. rainstarrr

Jahhh.. dus echt niet mijn eisprong vandaag *(&*"(^$ zit al 3 dagen achter elkaar die ovu-tests te gebruiken, maar geen ei te bekennen! Ik snap er echt helemaal niks van... :'(

Ben me overigens wel een ongeluk aan het klussen, dus als mijn ei ergens voorbij komt zeilen, komt het misschien ook een zaadje tegen.. maar god wat is dit lastig zeg. ik kan mijn ei niet vinden!

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    zoeken zoeken in alle hoeken! :rolleyes:

8. rainstarrr

hahaha, kvind zoeken niks aan, vinden wel ;)

9. rainstarrr

Maar als mijn ei vandaag dus niet komt, heb ik weer een langere cyclus.. daar vind ik ook niks an

10. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    thanx beatie, ik had m ook al even gegoogled.
    Ik ga vandaag meteen even die ovu testen kopen denk ik. Eerste keer voor ons!

11. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Mijn vruchtbare daagjes komen eraan....!

Ik ga zóóó m'n best doen! Elke dag klussen, en hopen op een wondertje!

12. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Ontzettend balen dat ie nog niet gesignaleerd is ...Ik sta op de uitkijk.....zodra ik wat zie hoor je het meis..

13. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Klinkt goed, maar eigenlijk komt het er op neer dat je gewoon om de dag moet klussen. Testen beïnvloedt niet of je zwanger wordt of niet, dus dat hoef je niet per se te doen. Ben wel benieuwd hoor!

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    snap ik....maar ik heb het ook hoor...denk ik "dat ei komt nooit!" en dan voel ik iets en doe ik een test s'middags....vet positief, terwijl ik s'ochtends nog negatief teste....helemaal niet/nada/noppes geen tweede streep...dus van alles mogenlijk....misschien zit er bij je ei en ongi 12 dagen tussen ipv standaard 14...wie zal het zeggen? :-s

@julita...YOU GO GIRL ;)

15. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    wij gaan ook voor het plan...dus de ovutesten besteld..maar ben bang dat het toch iets teveel is geweest...[​IMG]

vroeg me wel ff af...waar bestel jij ze dan Julita?..ergens in zwitserland?

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    nee de test heeft nix met het zwanger maken zelf te maken...dat moet je samen doen! ;) ...maar je weet wel wanneer je stevig aan de klus moet!

17. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    De komende twee weken ga ik sowieso stevig aan de klus, wat mij betreft elke dag, maar ik heb gehoord dat dat dan weer niet goed is voor de kwaliteit van sperma.

18. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ahum.....leuk zeg, wordt een volle hummer volgende maand :D

als ambassadrice van het SMEP wilde ik nog even reageren op "niet testen en gewoon om de dag klussen". wij hadden dat laatste dus 6 maanden gedaan, iedere keer zonder resultaat. de afgelopen maand dus aan het SMEP-en en zie mijn banner voor het resultaat. misschien gewoon toeval, misschien ook niet. ik weet wel, dat mochten wij ooit voor een tweede gaan, ik weer het SMEP ga opduikelen.....good luck ladies, ik duim voor jullie!

19. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @diaantje, ik ga ze maar gewoon in de apotheek, heel erg DUUR kopen, op de ouderwetse manier denk ik. Ik zit namelijk al op dag 9! Dus ik heb geen tijd te verliezen!

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    het is leuk en lekker al dat geklus...maar idd na 3 dagen komt en niet zo veel meer uit.. :oops: kwaliteit is lager....en je raakt zelf bek af :rolleyes:

om de dag is beter...kan het spul ook wat reserves aanmaken! ;)

Deel Deze Pagina