Thnx meiden! Ik ga dat ei vinden hoor! (ff nieuwe ovudingen bijbestellen.. gelukkig kan dat hier ook ) @Diaantje17 Heel hard roepen heh! @Beastie Het klinkt weer super hoopvol. Hoop dat dat zo is in mijn geval (MOET gewoon! )
@mielenl, is het van belang dat je dan idd ook stopt zoals zij zegt in haar 'plan'? Moet je na de laatste keer stoppen? Dat maakt toch niet uit? (ik ben blond)
maar diaantje je hebt me wel een idee gegeven, misschien kan ik ze toch nog laten opsturen. Dat gaat heel snel toch? 15 euro voor 10 van die dingen is niet zo duur of wel?
Die ik besteld heb waren ook zoiets..krijg ze morgen thuis....maar weet niet of dat alleen in Nederland zo is...en of het naar het buitenland duurder is en langer duurd....heb je niet een zwitserse site ofzo waar je die testen kunt bestellen?
@ Rainstarr....is dit hem?? @julita ...nee zeker niet ...hier bij de etos heb je 7 testen van clearebleu...a 32...euries! Land Levertijd indicatie aantal dagen Zwitserland 2 - 3 bron:matcare site.... de vraag is...kan je 2 a 3 dagen wachten?
ik heb een website gevonden babyornot, die in allerlei landen al die tests verkoopt. Dat komt goed uit! Jullie lachen me vast uit maar ik spreek gewoon geen woord duits!
het is niet van belang dat je stopt...maar het heeft geen zin om nog te testen...na de posi test zal de LH gehalte weer dalen...je kan dus de rest van de testen bewaren voor een eventueele volgende keer/ronde
@beastie, ahhhhh, ik dacht stop met klussen! Ja, nu snap ik em. jeej, nu denken jullie echt dat ik dom ben
ik heb die ovu testen van hier besteld en die heb ik meestal de volgende dag al in huis. @julita bedoel je nou stoppen met testen of stoppen met klussen?
@mielenl, ik dacht dus te begrijpen stoppen met klussen, maar ik denk dus dat ze bedoelt stoppen met testen...
@ mielenl, ik woon in zwitserland... Ik las net op een zwitsers website, dat ze er 2-3 dagen over doen, zo lang kan ik nie wachten...
zelfs in het heel klein geschreven kan ik het nog wel lezen hoor! Nou ik denk dat ik maar in de winkel ga kopen, en dan een pakketje bestel... Ik ben helemaal blij geworden van dit plan! Ik heb er zin in !
sorry.. meende ik natuurlijk niet...maar was van mielenl niet zo gek hoor, er is ook een Zurich in nederland/friesland leuk om te lezen dat je er zoveel zin in heb, gun het je onwijs!