@ julita in zwitserland? oh zie het nu ook in je profiel staan hahaha ik = ook een beetje blond (en nee, Beastie, ik hoef geen bevestiging
oh sorry, is dat waar? he, weer niet goed voor mijn blonde reputatie... En heb jij die digitale beastie?van clearblue of de gewone?
de eerst de gewone van clear blue.... (3 maanden geleden..) en daarna die van de site, die zijn ook goed!en die van cb is ook oke alleen wat duurder
Dus we gaan met zijn allen "SMEPPEN". Laten we ervoor zorgen dat dit woord volgend jaar in het Dikke van Dale komt, dan het een algemeen gebruikt woord wordt, net zoals "ik ga weer Sonja Bakkeren".
Dames dames... wat een gekakel! mn hoofdje kan het allemaal niet bijlezen... Alles draait hier nog een beetje...
tsja ik heb alleen maar positieve berichten gelezen. Zegt niets natuurlijk, want als er bijvoorbeeld een medische oorzaak is dat je niet zwanger raakt, dan helpt dat plan ook niet he..... ik hoop gewoon dat het voor een hele hoop van jullie wel gaat helpen, mijn duimen draaien non-stop! (tiept trouwens wel lastig )
Ik hoop het ook. ooohhh, dit is echt spannend! Ik ga nu die tests kopen, en dan mag ik er morgen al meteen een gebruiken!
goede middag dames. jullie zijn helemaal in de ban van smep. ik doe gezellig met jullie mee. gister begonen. dus gaat de goede kant op
hoi dames , even een vraagje? wat is SMEP? kan hier weer helemaal niet meer volgen ! ben wel benieuwd