pfff ben zoooooo duf.... Al mn hersencellen zijn stuk gegaan... Heb bijna niet gewerkt vandaag... We gaan nu ook lekker 't mandje in! Morgen de schade inhalen! *ik wil mn site 1 sept af hebben, maar doe het helemaal zelf en ben geen pro dus klooi wat aan... * Oogjes dicht en snaveltjes toe, lieve kindertjes!
Ik doe mee! Ikheb gisteren een miskraam gehad. Ik denk dat de volgende NOD rond 20 september zal zijn.
Passagierslijst voor de roze Hummer 01: Lies & Caitlin80 & Iem & Mandarijn & Marieke74 & Anastasia & Puzzcat24 & Jusi & Jessy2403 02: Racebabe & Claire & Mamamanuela & CynthiaB & Dionne84 03: Rainstarrr & Mamafaye & Mss Ace & Mommie & MarielleB & Lovelymirrie & Fientje26 04: Pipo 1973 & Vlinder79 & Roxanne & Tessa1981 05: Noa25 & Mimitje & Happy1980 & Xanado83 & Diddl & Kareltje & Marieke15 06: Boogschutter78 07: Pendrag & Diana81 & Blondie & Yuna28 & Beastie 08: Mamajanneke & Stef & Zico & Surf 09: Malu & Djam & Yvetje1982 & Ilona21 & Claudia21 & Sunnycloud 10: Daantje82 & Ukkepukje & Wies31 & Sabien99 & Eimat & Marieke21 11: Marleen1979 & Hummel & Maria79 & Marina99 12: Zazaziezo & Fairy Tale 13: Linda & Julita 14: Roosje75 & Tijgertje23 15: Azeb & Melanietje & go4baby & diaantje17 & Miepie80 & Tijgertje23 16: BlaBlaBla & Erannick & Kolibri & WishfulDreaming & Lafo & KellyM & Newstepinlife & Naomi33 & 1986Fleur 17: Lise 18: Tezzz & Lola1982 & Leentje79 & Pebbels & Bregt 19: 20: Katje81 & Luna73 & Nony 21: 22: Marlie81 23: Wieffie & Droom 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 90 passagiers voor de extra large ROZE Hummer Ongi.... 1 Zwanger.... Negatieve test... Twijfel.... Testmarathon 1 september: 1. Lies Testmarathon 5 september: 1. Pendrag 2. Claire 3. Mommie 4. Rainstarrr 5. Marieke15 6. Yuna28 Testmarathon 10 september: 1. Diana81 2. Malu 3. Daantje82 4. Ilona21 5. Stef Testmarathon 15 september: 1. Linda Testmarathon 20 september: 1. WishfulDreaming 2. Tezzzzzz 3. Newstepinlife 4. Lise 5. Nony @Luna73....je staat erbij...en veel sterkte, dikke knuffel..heftig hoor! @Nony...je staat erbij
He he ik ben na mk 3 weken geleden vandaag ongi geworden, ik blijf in sept maar wordt de 20 (ipv 11) En mag ik dan ook mee doen met marathon van de 20 Ben hier niet zo veel, maar tegen de datum aan kom ik hier meer kijken Heel veel klus en wacht plezier iedereen LIEFS nony
Ik heb mijn vriend gisterenavond uitgelegd dat we een maandje gaan "smeppen". Hij keek een beetje raar op in het begin, maar na de uitleg vond hij het heeeeeelemaal niet erg haha. Doei
Ik zal wel een boon zijn maar hoe kan er nu iemand al roze zijn? Natuurlijk wel van harte gefeliciteerd hoor!
ze had zich hier op de lijst laten zetten toen ze dacht dat ze ongi was..drie dagen licht bloed verlies....in de nieuwe ronde aan het tempen geslagen maar haar temp was nogal hoog,voelde zich niet lekker....test gedaan..2 streepen! (verkort verhaal!)
goodmeuning y'all !!!! we zijn er weer klaarr voor..na een 2 daagse onderbreking voor de ongi..(ben er og verbaasd over...ben nog nooit zo snel er van af geweest!!)...zijn we klaar om te smeppen....hubbie weer helemaal gelukkig...(zit trouwens soms hier ff teneuzen...en is zoooooo verbaasd dat we zo open zijn hier hahahahah....) @ luna...sterkte meis, en ik hoop dat het gauw roze word voor je..
goede morgen dames. vandaag is mijn derde dag in de smep dus vanavond weer heftig aan de klus heb er zin in
Goedemorgen iedereen, Ik lees hier dat sommige gaan "smeppen", wat houd dat nu eigenlijk in? @Luna, sterkte! Liefs, Fleur