NOD September 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noa25, 28 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he luna en nony,

Balen he die MK.
    Maar we gaan er terug voor. Kreeg gisteren een pendel voor september al? jeetje wat snel zou dat zijn. Ben kerjues.

Moet nog tot ongeveer 8 ste sept wachten voor ongi, moet 22 dagen de pil nemen van de gynocoloog, had het liever anders gehad.
    Ook moet ik er goed aan denken ze in te nemen, neem al meer dan 10 jaar geen pil meer, jeetje. Ook heb ik een medicijn gekregen voor de baarmoeder terug in te laten krimpen.

2. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

Mogguh dames! Helaas heb ik mijn ei nog niet mogen vinden, krijg hopelijk vandaag mijn nieuwe ovutesten binnen zodat ik weer dezelfde tijd kan testen (19.00) als gister en eergister en de dag daarvoor ;)...

Heb mijn vriend ook gezegd dat we volgende maand gaan smeppen. En leek hem een leuk idee! Maar voor ons kan smep pas in de volgende maand.. kunnen we niet een smep forum oprichten?

3. morgaantje

morgaantje Actief lid

5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    hoi ladies,

Wil iemand mij op de lijst plaatsten op 04-09 en bij de testmarathon van 05-09 zetten?

Ben een tijdje weg geweest hier omdat ik nu bij gyn loop en die in eerste instantie had aangegeven dat ik over het algemeen geen eisprong heb. (ahv mijn onregelmatige cyclus. Nu heb ik vorige maand toch een eissprong gehad (gezien via bloedprikken) ben deze ronde begonnen met ovulatietesten en daar kwam uit dat ik afgelopen zaterdag een eispong had...... Ben echt zo blij hiermee heb nu ook het gevoel dat ik eindelijk ook een keer een reele kans heb om zwanger te worden ;)

Worden 2 spannende weken! Hoop zo dat we gezellig met z'n alle die hummer in kunnen :)

Liefs morgaantje

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Passagierslijst voor de roze Hummer

01: Lies & Caitlin80 & Iem & Mandarijn & Marieke74 & Anastasia & Puzzcat24 & Jusi & Jessy2403
    02: Racebabe & Claire & Mamamanuela & CynthiaB & Dionne84
    03: Rainstarrr & Mamafaye & Mss Ace & Mommie & MarielleB & Lovelymirrie & Fientje26
    04: Pipo 1973 & Vlinder79 & Roxanne & Tessa1981 & Morgaantje
    05: Noa25 & Mimitje & Happy1980 & Xanado83 & Diddl & Kareltje & Marieke15
    06: Boogschutter78
    07: Pendrag & Diana81 & Blondie & Yuna28 & Beastie
    08: Mamajanneke & Stef & Zico & Surf
    09: Malu & Djam & Yvetje1982 & Ilona21 & Claudia21 & Sunnycloud
    10: Daantje82 & Ukkepukje & Wies31 & Sabien99 & Eimat & Marieke21
    11: Marleen1979 & Hummel & Maria79 & Marina99
    12: Zazaziezo & Fairy Tale
    13: Linda & Julita
    14: Roosje75 & Tijgertje23
    15: Azeb & Melanietje & go4baby & diaantje17 & Miepie80 & Tijgertje23
    16: BlaBlaBla & Erannick & Kolibri & WishfulDreaming & Lafo & KellyM & Newstepinlife & Naomi33 & 1986Fleur
    17: Lise
    18: Tezzz & Lola1982 & Leentje79 & Pebbels & Bregt
    19:
    20: Katje81 & Luna73 & Nony
    21:
    22: Marlie81
    23: Wieffie & Droom
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:

91 passagiers voor de extra large ROZE Hummer
    Ongi.... 1 Zwanger.... Negatieve test... Twijfel....

Testmarathon 1 september:

1. Lies

Testmarathon 5 september:

1. Pendrag
    2. Claire
    3. Mommie
    4. Rainstarrr
    5. Marieke15
    6. Yuna28
    7. Morgaantje

Testmarathon 10 september:

1. Diana81
    2. Malu
    3. Daantje82
    4. Ilona21
    5. Stef

Testmarathon 15 september:

1. Linda

Testmarathon 20 september:

1. WishfulDreaming
    2. Tezzzzzz
    3. Newstepinlife
    4. Lise
    5. Nony

@Morgaantje...je staat erbij...suc6 ;)

5. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Hallo,

Ik zie bij veel mensen zo'n pendel uitslag in de banner staan. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd. Wie kan ik daarvoor benaderen?

Doei!

6. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik ga ook maar smeppen denk ik. Baat het niet, dan schaad het niet. Vandaag op dag tien, dus klussen, en beginnen met ovulatietesten.

Het enige vervelende aan die testen vind ik dat je zo lang van tevoren niet mag drinken. Ik drink veel op mijn werk, en ik moet echt "afkicken" als ik vier uur voor het testen niet meer mag drinken! Ik denk dat ik gewoon rond vier uur vanmiddag stop met drinken en dan om 8 uur test. Ben benieuwd! Op dag tien zal er nog wel niet veel te zien zijn op die test, maar het is al leuk om er mee bezig te zijn toch?

7. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Ja dat vroeg ik me eigenlijk ook al af hoe dat zit met het tijdstip van testen..kan je niet net als met een zwangerschaps test s'ochtends gaan testen?..gelijk uit bed.....of is het echt de bedoeling om het s'middags tedoen...?

8. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Goedemogguh dames!
    Kom net mn bedje uit... Kon gister toch niet vroeg slapen en heb nog lopen spoken in huis.

Hoe is het hier?

@Luna: een hele dikke knufffel! Hoop dat het snel weer raak is voor jullie!
    @Alle SMEPpers: hihi wat een aanstekelijk programma! We zouden bijna een apart 'Join-the-SMEP-club' forum kunnen openen!
    Ik heb mn mannetje niet ingelicht.. Die raak daarvan echt op tilt ben ik bang. Hij doet wel extra z'n best hoor in de vruchtbare dagen dus het begin van om de dag gaat wel lukken. Dan alleen de laatste drie achter elkaar wordt lastig (vorige keer 4 of 5 dagen achter elkaar en hij had zijn protest borden al klaar liggen ;)

9. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Nee, ochtendurine is niet echt geschikt voor ovulatietesten, je kunt het beter midden op de dag of later op de dag doen, want dan schijnt dat hormoon actiever te zijn.

10. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    goedemorgen meiden,
    Ik heb ook mijn mannetje erover verteld en die van mij vind het wel wat. Hij vraagt de hele tijd welke dag van de cyclus we ook alweer waren enzo. We lagen namelijk niet zo goed op schedule een dag te vroeg begonnen, dus we wisten niet zo hoe we dt moesten fixen.

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ladiezzzz

Ik test morgens...omdat dat ivm met me werk beter uitkomt....midden op de dag is geen optie! Nu zeggen ze dat je dan niet goed kan meten omdat je altijd wat LH in je zit....maar ik meet nooit iets tot vlak voor me ei....Vanmorgen was ie ook vet negatief. En ik let goed op wat ik voel...dag 12 heb ik meestal s'ochtends een licht streepje en middags voel ik wat krampjes test ik eind van de middag begin avond vet positief....denk dat je zelf maar even moet kijken over hoe en wat...

Er staat NIET dat je niet moet drinken....er staat dat je 4 uur niet moet plassen... ;) Als ik s'middags test dan leeg ik me blaas :rolleyes: om 14.00 uur en drink wel waar wat minder..ipv elk uur een mok thee om de twee uur...en niet puur water want dat gaat erg snel door me systeem :D
    als ik dan om 17.45 thuis ben moet ik meestal wel nodig....da's goed..plassen maar!

@go4baby...het is nu maar 3 dagen achter elkaar...dat brengt ie wel op...toch? :D

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    oke, ga ik ook vanaf morgen s'middags testen :rolleyes: ....om een uur of 18.00 ;)

13. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    ahaaaaaa...wonen jullie daar?

14. Niet meer actief

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
  16. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    smeppen is elke dag klusssen?

17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    neee, "sperm meets egg plan"...dat moet je even intikken op google en je krijgt uitgebreid uitleg.... ;)

Oke...hier even het SPERM MEETS EGG PLAN/PROGRAM...in het engels

The Plan

Short Version:
    * "Try" every other night starting Day 8
    * Buy 10 ovulation predictor kit sticks
    * Begin ovulation testing on Day 10
    * When test is positive, "try" that night, plus two additional nights in a row
    * Skip one night, then do one last "try"
    * Take a home pregnancy test 15 days after your ovulation test was positive, if your period has not begun
    * If your ovulation test never goes positive, continue "trying" every other night until Day 35, then do a pregnancy test if your period has not begun.
    Statistics coming in from the bulletin board show that about 40% of post-miscarriage women will get pregnant on the first try if they are faithful to the plan, about double the number of the normal population who are not on the plan. This assumes, of course, that you waited for a normal cycle to begin after your loss, and did not begin trying before having a period after a miscarriage. Many women do not ovulate in that first cycle.
    Bron: Google ;)

18. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihi, wel lief hoor! Is het trouwens allemaal gelukt met je internet bestelling...
    Ik was gister een beetje wazig dus heb de hele toestand met jou en ovu-testen wel, maar half, gevolgd!
    Ik dacht ook dat je in Friesland woonde... direct over/of voor ;) de afsluitdijk ... Dat had ik ergens gelezen, maar dan is het iemand anders hier op de site geweest!
    Ben benieuwd naar alle SMEP-resultaten! (met randjesfietsen erbij natuurlijk!)

19. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja, wij lagen ook niet echt op schema, op dag 8 en 9 geklust, maar nu gaan we gewoon vandaag, dag 10, weer klussen, en dan om de dag. Zal wel goedkomen.

20. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    YYYYYYEEEEESSSSSS that's our Castle!

Deel Deze Pagina