goedenmorgen dames.... ik ben de hele morgen al na aan het dneken wanneer ik vorige maand ongesteld ben geworden (weet het niet echt meer) maar moet de 30 of 31e zijn geweest. nu heb ik nog eens gerekend en ik kan dus op de 31 augustus of de 1e van september mijn nod hebben. dus ik zou graag op de lijst erbij willen.......... al 1 zwangere heb ik gezien dat is een goed begin van de maand veel succes iedereen
Passagierslijst voor de roze Hummer 01: Lies & Caitlin80 & Iem & Mandarijn & Marieke74 & Anastasia & Puzzcat24 & Jusi & Jessy2403 & Dani86 02: Racebabe & Claire & Mamamanuela & CynthiaB & Dionne84 03: Rainstarrr & Mamafaye & Mss Ace & Mommie & MarielleB & Lovelymirrie & Fientje26 04: Pipo 1973 & Vlinder79 & Roxanne & Tessa1981 & Morgaantje 05: Noa25 & Mimitje & Happy1980 & Xanado83 & Diddl & Kareltje & Marieke15 06: Boogschutter78 07: Pendrag & Diana81 & Blondie & Yuna28 & Beastie 08: Mamajanneke & Stef & Zico & Surf 09: Malu & Djam & Yvetje1982 & Ilona21 & Claudia21 & Sunnycloud 10: Daantje82 & Ukkepukje & Wies31 & Sabien99 & Eimat & Marieke21 11: Marleen1979 & Hummel & Maria79 & Marina99 12: Zazaziezo & Fairy Tale 13: Linda & Julita 14: Roosje75 & Tijgertje23 15: Azeb & Melanietje & go4baby & diaantje17 & Miepie80 & Tijgertje23 16: BlaBlaBla & Erannick & Kolibri & WishfulDreaming & Lafo & KellyM & Newstepinlife & Naomi33 & 1986Fleur 17: Lise 18: Tezzz & Lola1982 & Leentje79 & Pebbels & Bregt & Pearl29 19: 20: Katje81 & Luna73 & Nony 21: 22: Marlie81 23: Wieffie & Droom 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 93 passagiers voor de extra large ROZE Hummer Ongi.... 1 Zwanger.... Negatieve test... Twijfel.... Testmarathon 1 september: 1. Lies Testmarathon 5 september: 1. Pendrag 2. Claire 3. Mommie 4. Rainstarrr 5. Marieke15 6. Yuna28 7. Morgaantje Testmarathon 10 september: 1. Diana81 2. Malu 3. Daantje82 4. Ilona21 5. Stef Testmarathon 15 september: 1. Linda Testmarathon 20 september: 1. WishfulDreaming 2. Tezzzzzz 3. Newstepinlife 4. Lise 5. Nony @dani86...je staat erbij...suc6
hartelijk bedankt.... momenteel in ronde 13 dus mijn geduld is al aardig op de proef gesteld en het gaat steeds beter
@ Diaantje: ja, lach jij maar.... Maar vertel me eens... hoe komen die eieren daar als het een no-sex-please boerderij is... Wie doet er nou iets fout, wij of de kippen...? huh #-o Nou, ik ga weer voor een lekkere kop koffie de deur uit!
je staat erbij...op de lijst hierboven.. @Diaantje17/go4baby...wat doen we verkeerd eitjes zoeken op een no-sex boerderij??....hmmm de haantjes weten wel meer denk ik
Nou, dan biedt ik je een lekker bakkie aan om dat te vergemakkelijken! Laterrrr PS Ilona: ik zoek plaatje in google. Dan klik ik net zo lang tot je alleen het plaatje in een wit scherm hebt. Dan rechtermuisknop, afbeeldingslocatie kopieren en dan in dit scherm eerst op img dan ctrl v (link plakken) en dan weer img* Succes! haha nu doet ie van mij het opeens ook niet meer!
Wij gaan het ook zo doen. Hadden op dag 7 geklust, 8 niet, 9 wel, and vanavond weer. Mijn mannetje kan daar wel tegen. haha nee grapje hoor. @go4baby, ik zit dus in heidiland hier... Bedankt voor het vragen, het is gfelukt als het goed is heb ik ze morgen of overmorgen in de bus. Een gedoe joh! Ik geloof dat Beastie het niet meer trok aan het einde... :x
mmmm jaaaahaaaa die kukkelen zo hard... dat kan niet goed gaan! Ga mn 'rooster' maar opzoeken... zit al aan de koffie ben ik bang!
Wat mij alleen nog niet helemaal duidelijk is, is het nu de bedoeling dat je zeg maar na je ei, na die drie dagen achter elkaar klussen en dan een dag later weer, helemaal niet meer klust tot je ongi of je overtijd? Dat vind ik wel lang om niet te klussen hoor.