Huh, m'n ovutest van gisteren was positief. Maar volgens m'n temperatuur van vanmorgen heb ik m'n ei nog niet gehad. Kan dat?
maar dat was dus precies mijn vraag gisteren.. Ik vond het ook al raar, maar ik denk dat het slaat op, hou op met ovu testen... Je kan volgens mij gewoon klussen wanneer je wil daarna.Ik kan jammer genoeg nog niet met die ovutesten beginnen vandaag, ik heb ze nog niet. Maar ik denk toch nog niet dat ie posi zou zijn. Het si gewoon ff niet anders. En we lopen trouwens ook gelijk!
Ja, je ei is 24-48 uur na je LH-piek, dus het kan ook zijn dat je eitje pas ergens komende 24 uur komt... Goedemorgen allemaal trouwens ( , zit hier met een nog slaperige kop en pyjama aan achter de compu, brakheid van gisteren weg te drinken met een mega-bak koffie )
Heb mijn ventje verteld dat we de volgende cyclus gaan SMEPpen en zijn eerste reactie was: "het lijkt haast wel werk al dat gesex!" Nou hoop ik dat er geen andere cyclus komt hoor.. maar just to be sure.
het is inderdaad niet zo'n slecht idee om een apart SMEP topicje te maken. Kunnen we meteen zien hoe effectief de methode is... Dit vind ik wel een werkje voor Beastie.
maareh heidi ...je zei dat je geen woord duits praat...en zwitsers is een taaltje apart vind ik...(tante was getrouwd met zwitser..)...hoe doe jij dat dan?..
hahahah, beastie denkt "nou begint het echt op werken telijken!" hahahah maareh ..ben het met je eens ...kan ze best!.. ...dit moet echt door en forum expert gebeuren..wie anders dan BEASTIE !...of niet dan!
nee helemaal goed meis!...actie..daar houden we van ! heb me al aangemeld...zag dat ik er niet tussen stond...
ik begrijp bijna alles en ik spreek engels. daar lukt het me wel mee. mijn man is niet zwitsers overigens. Ik weet het, ik pest Beastie, ze begit namelijk genoeg van mijn gekakel te krijgen...
Hey miepie, jij moet misschien ook even je text boven je avatar aanpassen. Het klopt geloof ik niet meer als ik je banner zie.
Hallo meiden, Ik heb met mijn rode ongesteldheid de roze bus achter me gelaten, mag ik mee met de roze hummer ? NOD is 17 september... X