dames niet te veel schrijven ik ga nu weg voor een nacht want tessa heeft hersenschudding en moet waarschijnlijk nacht ziekenhuis in.....Gr heidi
heidi is dat je dochtertje zo ja was zal je de zenuwen hebben zal aan je denken en hopen dat ze niet daar hoeft te blijven en dat ze snel weer beter is klote deze situaties
Zo gaat even lekker bankhangen...en daarna lekker mijn bedje in....dus tot morgen... Voor de rest die wel een leven hebben en dus pas maandag binnen droppen..
ik kom hier melden... M'n NOD is de 19e.... vannacht ongi geworden, dus we gaan vrolijk door naar de volgende ronde!
Zo meiden willen jullie niet zoveel beppen overdag, ik moet iedere keer zoveel lezen Maar de wonderen zijn de wereld niet uit, Marleen van harte meid. Idd een wonder zeg \/ Iedereen bedankt voor het duimen van m'n huisje, bezichtiging vanmorgen gehad, alleen mevrouw twijfelt tussen mijn huis en een ander huis, hoor het volgende week dus spannend en jullie mogen blijven duimen hoor meiden @Leentje idd zou mooi zijn omdat we in oktober gaan verhuizen, ben er nog niet echt mee bezig geweest met het nieuwe huis omdat dit huis nog niet verkocht is....... @ Dionne spannend maar waarom heb je deze keer een grotere kans op zwangerschap dan de vorige keer? (man vaak weg?)
Passagierslijst voor de roze Hummer 01: Lies & Caitlin80 & Iem & Mandarijn & Marieke74 & Anastasia & Puzzcat24 & Jusi & Jessy2403 & Dani86 02: Racebabe & Claire & Mamamanuela & CynthiaB & Dionne84 03: Rainstarrr & Mamafaye & Mss Ace & Mommie & MarielleB & Lovelymirrie & Fientje26 04: Pipo 1973 & Vlinder79 & Roxanne & Tessa1981 & Morgaantje 05: Noa25 & Mimitje & Happy1980 & Xanado83 & Diddl & Kareltje & Marieke15 & Kirstenvf 06: Boogschutter78 07: Pendrag & Diana81 & Blondie & Yuna28 & Beastie 08: Mamajanneke & Stef & Zico & Surf & Sablovesgeof 09: Malu & Djam & Yvetje1982 & Ilona21 & Claudia21 & Sunnycloud 10: Daantje82 & Ukkepukje & Wies31 & Sabien99 & Eimat & Marieke21 11: Hummel & Maria79 & Marina99 12: Zazaziezo & Fairy Tale & Danjo 13: Linda & Julita 14: Roosje75 15: Azeb & Melanietje & go4baby & diaantje17 & Miepie80 & Tijgertje23 & Linda & Zoe1976 16: BlaBlaBla & Erannick & Kolibri & WishfulDreaming & Lafo & KellyM & Newstepinlife & Naomi33 & 1986Fleur & Pluys & Brenda1976 17: Lise 18: Tezzz & Lola1982 & Leentje79 & Pebbels & Bregt & Pearl29 & Heidi77 & Marieke1610 19: Regi & Miss butterfly & Enise & Yuntje 20: Katje81 & Sjolie 21: Juulsrulez 22: Marlie81 & Karine 23: Wieffie & Droom 24: Weethetwel & Daantje86 & Fiona23 25: Britt28 26: 27: 28: 29: Lot23 30: 111 passagiers voor de extra large ROZE Hummer Ongi.... 1 Zwanger.... Negatieve test... Twijfel.... Testmarathon 1 september: 1. Lies Testmarathon 5 september: 1. Pendrag 2. Claire 3. Mommie 4. Rainstarrr 5. Marieke15 6. Yuna28 7. Morgaantje Testmarathon 10 september: 1. Diana81 2. Malu 3. Daantje82 4. Ilona21 5. Stef Testmarathon 15 september: 1. Linda 2. Danjo Testmarathon 20 september: 1. WishfulDreaming 2. Tezzzzzz 3. Newstepinlife 4. Lise 5. Heidi77 6. Enise 7. Leentje79 @ Yuntje je staat erbij!
Ik wist niet of ik overtijd was, want ik heb hele onregelmatige cycli. Dus daar was niks over te zeggen. Volgens mijn tempkaartje zou ik rond die tijd wel ongesteld worden. Maar blijkbaar was het innesteling of zo? Ik had geen krampjes geloof ik, maar dat heb ik eigenlijk ook nooit als ik "echt ongesteld" ben.
Hoi Dames, Ik heb even een vraagje. Hoe lang kun je gemiddeld voelen dat het je eisprong is? Bij mijn vorige (1e) cyclus voelde ik een weekend lang steekjes, strakke buik enz. Deze keer heb ik het 1 avond gehad en ook eerder als de vorige keer wat dus zou betekenen dat mijn cyclus korter is geworden... Kan iemand mij ietsie wijzer maken? Gr Tam
dan is waarschijnlijk je cyclus kortermeid ik weet niet hoeveel dagen na je ei je normaal ongi wordt , maar tel dat er bij op en je weet het
Ja, dat is de folikel eigenlijk hè, die is zo graat. Het eitje wat erin zit zie je niet met het blote oog. Maar voor het gemak noemen ze dat daar een ei. Die kunnen trouwens groeien tot ongeveer 28 mm (wist ik ook niet hoor) tot ze springen. De meeste springen zo rond de 21 mm. Zo kom je nog es wat te weten over je eigen lichaam hè?
@Marieke Wauw, ik ben echt onder de indruk van ons 'vrouwelijk' menselijk lichaam! De eisprong is dan als dat follikel 'springt' en het ei wordt gelanceerd op weg naar de baarmoeder toch? Het is inderdaad leuk om zo weer iets te leren over wat er allemaal aan vooraf gaat aan die zwangerschap. Ik zoek ook af en en toe iets op op internet maar zal eens een goed boek uit de bieb gaan halen. Het interesseert me wel hoe dat allemaal gaat! Thanx voor je uitleg! Nou, ik hoop dat jullie dat ei flink gaan raken
De vorige keer was het 13 dagen later, maar dat was mn 1e ronde, direct nadat ik met de pil gestopt was. Ik weet niet of ik er al vanuit mag gaan dat mijn cyclus direct zo normaal op gang is gekomen
Goedemorgen! Vraagje; na wat lezen op internet, ben ik er nu bij mezelf achter dat ik in mijn vruchtbare dagen zit; oftewel, ik heb dat rekbare slijm sinds gisteren. Komt mijn ei dan zeer binnenkort, ja toch? En is het dan zo dat na ongeveer 14 dagen ik ongi word (liever niet natuurlijk)? Dat zou dan nl. betekenen dat ik op een normale cyclus van ongeveer 28 dagen zou uitkomen en niet op 36 dagen zoals de laatste keer (en ik dus ook eerder dan mijn nu geplande NOD kan testen)....
Lise, dat zijn alleen maar gemiddelden. Je kan ook veel eerder je ei hebben of veel later...... Hier is de zon! Ga mijn verjaardag lekker in de tuin vieren! Met weinig drank uiteraard
Eindelijk hier ook de zon, gezellig! Ga zo lekker naar een kinderverjaardag, zoontje van m'n vriendin is 1 jaar geworden!