Niet te krampachtig doen hoor! Een drankje kan best. Er is in de eerste 2 weken geen bloedband dus je kunt best met mate iets drinken!
Een goedemorgen allemaal, of middag moet ik zeggen. Hier is het echt lekker weer, lekker om buiten te zijn. Mijn vriend moet de hele dag voetballen dus ik ga denk ik eens een beetje onkruid weghalen, zodat we weer fatsoenlijk over ons pad naar de poort kunnen lopen haha. Zo gisteren alvast "geoefend" voor als we dadelijk ons ei gevonden hebben. Dat duurt nog wel even maar oefenen is nooit verkeerd. Geniet van het mooie weer!
Hoi Lise, Dat rekbare slijm kan idd vaak gezien worden als aankomst van je ei. meestal wordt je dan (NA JE EI) 14 a 16 dagen later oni of niet natuurlijk Ik had ook vaak een cyclus van rond de 35 dagen. Vanlaatst zelf één van 9 weken. het grappige is dat sinds we serieus bezig zijn voor een beebje (ronde 2) ik netjes een cyclus heb van rond de 30 dagen. Ik heb volgens mij net mn ei gehad (dag 15) en dus weer (in mijn ogen) een nette cyclus. Het lijkt we, nu we het zo graag willen, of ik mn lichaam aanstuur om betere/ kortere cyclussen te hebben. hihi. (i hope so) juulsrulez: Fijn dat je eindelijk weer ongi bent geworden na 9 maanden. Marleen: Super gefeliciflapsteerd meid, geniet ervan ! En wie zou mij op de lijst willen zetten. Mijn NOD is vermoedelijk dus 6 september. liefs shar
@marleen van harte gefeliciteerd ga zo je verhaal lezen nou ik ben nu op dag3 met mijn afvalrace........en ik ben nu al 1,1kg kwijt dus gaat super....... heerlijk dat ik weer zo snel effect zie doet me goed..... @de wachters.....succes mijn duimen draaien
hallo dames was ik weer na een nachtje slapen in ziekenhuis knapt tessa weer lekker op spelen doet ze al weer een beetje dus das mooi.....Vanavond vroeg op bed want het was wel een vermoeiende nacht vloeien is bij mij nu weg....Dus we zullen kijken wat er nu gebeuren gaat.gr heidi
Heidi, misschien heb ik er overheen gelezen, maar wat was er met Tessa gebeurt. Ze had een hersenschudding toch? Best heftig of niet, met je kleintje naar het ziekenhuis. Doei
tessa had een zware hersenschudding en toen ik om 1800 na huisartsenpost was ging ze spugen en toen mocht ze nog weer mee naar huis alleen moest ze dan thuis niet zieker worden.Ik zat namelijk met probleem dat nanouk bij de buurvrouw en het buurmeisje was omdat die niet mee mocht na ziekenhuis en als ik met nanouk terug moest naar ziekenhuis met tessa dan had ik midden in de nacht geen oppas... Dus onderweg naar huis werd tessa als slomer en warriger en thuis weer spugen tot gal aan toe.Dus overleg met buurvrouw en nanouk daar laten slapen en ik ziekenhuis weer bellen daar zit huisartsenpost bij in....Om 20.45 weer terug komen aangezien tessa achteruit ging en bleef spugen.Huisarts kijk haar weer na tessa spuugt daar nogmaals alles onder inclusief mij en haarzelf dus huisarts overleg met neuroloog en die wou dat we doorkwamen naar de eerste hulp daar is ze door hem bekijken en opgenomen omdat ze toch wel goed ziek was en ze hebben haar de hele nacht om het uur gewekt en bloeddruk genomen en ogen gekeken.En vanmorgen knapte ze weer op ging weer eten en praatte ook weer normaal want dat deed ze niet meer was net een dreumes kwa praten ze wist ook niet meer wat er gebeurd was....Dus ja het was allemaal best heftig.Dus wij gaan hier vanavond vroeg op bed want we zijn allebei goed moe.... Ik had gelukkig al een tas ingepakt voor de zekerheid en in ziekenhuis waren de verpleegsters ook allemaal erg behulpzaam en de dokters assistent ook.Dus dat scheelde allemaal erg....En ja papa zat aanboord natuurlijk in de rats dus die heb ik s avonds op de afdeling maar weer gebeld hoe het was.....Dus dames ik zal niet super mee doen vandaag.Morgen misschien weer.gr heidi
Jeemig meis, wat een ellendig verhaal. Ben blij dat het al weer een stuk beter met haar gaat. Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal en een heel spoedig herstel voor Tessa!
@Shartje; bedankt voor je heldere antwoord! @heidi; sterkte meis, met je kleine en jezelf, rust maar lekker uit!
Jeetje Heidi...dat is schrikken...hoop dat ze er snel weer boven op komt! Er is niets ergers dan je kleintje in het ziekenhuis tezien liggen...en zelf moet je maar afwachten hoe of wat !
dank je wel voor het medeleven dames. tessa is gelukkig al een stuk fitter weer.Ze is nu even aan het buitenspelen...Het is ook wat he kids af en toe. maandag moet nanouk naar ziekenhuis voor controle wegen haar migraine dus kan ik er weer gaan zitten jaja.Lekker hoor. nou groetjes heidi
heidi gelukkig is het weer een stuk better met je meisie ze kunnen veel hebben die kleintjes maar de schrik is altijd erg
Jeetje heidi, wat een toestand allemaal. Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent. veel sterkte en beterschap voor je dochtertje en rust zelf ook maar even lekker uit. liefs Shar
heey allemaal succes in september hoop dat dat een hele roze maand mag worden succes allemaal groetjes samantha
Lieve september dames ook ik (wij) mag me weer toevoegen aan deze maand wel erg leuk dat we nu een hummer hebben HEEL VEEL SUCCES WEER ALLEMAAL [-o< wij gaan over een weekje op vakantie, lekker 2 weekjes egypte, even helemaal nergens aan denken. als we terug zijn zien we wel weer. veel liefs Roshi ps. mijn nod datum word 21-9-2007 wil iemand me toevoegen aan de passagiers lijst THNX
Jammer roshi ontzettend balen weer...hoop dat het deze ronde wel raak is..en je weet het..de mooiste wondertjes worden gecreeërd tijdens de vakantie!
heey allemaal heb ene vraagje ik had alles ingevuld bij Bevallingslijsten van Zwangerschapspagina, maar had april 2007 gedrukt dat was dus fout en ik kan het niet verranderen omdat april 2007 er niet meer bijstaat kan iemand me helpen het moet 30 april 2008 worden alvast bedankt groetjes samantha
De spannende tijden gaan bijna beginnen voor ons meiden. Nog heel even en het is september. Ik heb voor mezelf niet zo heel veel hoop deze maand. Niet echt op de juiste momenten geklust. Wel lekker, ook wat waard. En zaad van vriendjelief is superzaad, haha. Als ik net zo vruchtbaar zou zijn was ik nu al moeder van 5.