Haha, helemaal goed hoor Rainstarrr. Hier vanavond (hopelijk) weer aan de SMEP. Door de week kán het af en toe wat moeite kosten mijn mannetje ook zover te krijgen . FreeWilly, volgens mij klopt de testmarathon zo wel, toch? Zijn er gewoon nog niet heel veel die zich voor de laatste 2 hebben aangemeld, lang niet iedereen doet mee aan de marathons.
door de weeks is het voor mij ook wat moeiljker om mijn manetje over te helan. hij is namelijk altijd laat thuis en gaat ook vroeg zijn bed weer in.
Hallo ik ben Charissa, Ik lees en tik al een tijdje mee, maar dit NOD onderwerp heb ik vreemd genoeg nu pas gevonden. Ik wil ook graag mee met de hummer, zet mij maar op 6 september als het mag. Hoe zit dat met die testmarathon dan ik wil namelijk of op 6 of 7 testen als ik nog niet ongi ben dan he, kan dat ook of zijn dit de vaste testdagen? XXXX Charis
Passagierslijst voor de roze Hummer 01: Lies & Caitlin80 & Iem & Mandarijn & Marieke74 & Puzzcat24 & Jusi & Jessy2403 & Dani86 & Hopefull & Rach84 & Morgaantje 02: Racebabe & Claire & Mamamanuela & CynthiaB & Dionne84 & Mo1978 03: Rainstarrr & Mamafaye & Mss Ace & Mommie & MarielleB & Lovelymirrie & Fientje26 & Vibe 04: Pipo 1973 & Vlinder79 & Roxanne & Tessa1981 05: Noa25 & Mimitje & Happy1980 & Xanado83 & Diddl & Kareltje & Marieke15 & Kirstenvf & Barbie79 06: Boogschutter78 & Shartje & Azeb & Charis 07: Pendrag & Diana81 & Blondie & Yuna28 & Beastie & Barbeestenboel 08: Mamajanneke & Stef & Zico & Surf & Sablovesgeof & FunnyMe 09: Malu & Djam & Yvetje1982 & Ilona21 & Claudia21 & Sunnycloud & Lise 10: Daantje82 & Ukkepukje & Wies31 & Sabien99 & Eimat & Marieke21 & Mariebel 11: Hummel & Maria79 & Marina99 12: Zazaziezo & Fairy Tale & Danjo 13: Linda & Julita & Miepie80 14: Roosje75 & Cassanie 15: Melanietje & Go4baby & Diaantje17 & Tijgertje23 & Linda & Zoe1976 & LadyZorra 16: BlaBlaBla & Erannick & Kolibri & WishfulDreaming & Lafo & KellyM & Newstepinlife & Naomi33 & 1986Fleur & Pluys & Brenda1976 17: Butterfly1 18: Tezzz & Lola1982 & Leentje79 & Pebbels & Bregt & Pearl29 & Heidi77 & Marieke1610 & Loesjuh & Silvana81 19: Regi & Miss butterfly & Enise & Yuntje 20: Katje81 & Sjolie & Silvana81 21: Juulsrulez & Roshi 22: Marlie81 & Karine & Bianca75 23: Wieffie & Droom & Dani86 & Jola 24: Weethetwel & Daantje86 & Fiona23 & Femmie1 & Manon F & Linda81 25: Britt28 & Meisje1988 & Susanbenjamins & Yaya1 26: FreeWilly8 & Jent & Lies & Lafemme 27: Derona & Symoen 28: Nicootje & Rainstarrr 29: Lot23 30: Hopefull 141 passagiers voor de extra large ROZE Hummer 3 Ongi.... 1 Zwanger.... Negatieve test... Twijfel.... Testmarathon 1 september: 1. Lies 2. Morgaantje 3. Vibe 4. Hster (augustus) Testmarathon 5 september: 1. Pendrag 2. Claire 3. Mommie 4. Rainstarrr 5. Marieke15 6. Yuna28 7. Kirstenvf Testmarathon 10 september: 1. Diana81 2. Malu 3. Daantje82 4. Ilona21 5. Stef 6. Shartje 7. Charis Testmarathon 15 september: 1. Linda 2. Danjo Testmarathon 20 september: 1. WishfulDreaming 2. Tezzzzzz 3. Newstepinlife 4. Heidi77 5. Enise 6. Leentje79 7. Silvana81 8. Nony Testmarathon 25 september: 1. lies Testmarathon 30 september: 1. Rainstarrr Charis, je staat er bij. Die testmarathons zijn idd vaste dagen, de meesten die meedoen pakken de eerstvolgende testmarathon na hun NOD en proberen zo zichzelf te 'dwingen' niet te vroeg te testen (al lukt dat niet altijd )
hallo dames in middels is er 1 week verstreken! en ik ben nu 2,6 kg af gevallen en weeg momenteel 92,1 kg dus gaat de gede kant op! mijn ongesteldheid is echt erg dit keer......loijk wel dood te bloeden. verga van de krampen enz....echt niet leuk..... vanmorgen gaan fitnessen heelrijk is dat begin het ehct leuk te vinden vanavond gaan we naar een huisje kijken (huur) dus ben eens benieuwd zou wel weer lekker zijn om na 4 maanden weer eens een eigen stekje te hebben..... XXX
Hoi Miepie, Dank je dat je me er bij hebt gezet! O ja erg is dat, daar heb ik ook vaak last van hahahaha, zet mij dan maar op 10 september, ik hoop dat ik het ga volhouden.
Charis, ik heb je er in de lijst hierboven voor de 10e bij gezet. En welkom hier! Dani, wat goed joh, al 2,6 kilo! Ik ben 3 weken geleden begonnen met SB, inmiddels ook al 4 kg kwijt... (nog 11 te gaan )
Ben even weggeweest maar wil heeeel graag meedoen met de marathon op de 20ste heb geen idee wanneer ik ongi moet worden maar de 20ste vond ik wel een mooie datum..... Ik wil eiegenlijk niet op de nodlijst... Heeeel veeel succes met klussen en wachten en hopen op een mooie roze maand! LIEFS nony
@miepie ik doe het met weight watchers en in 1 week 2,6 kilo vind ik best veel hoop dat het ook eraf blijft!
ja doet me echt goed ga nu 3x in de week fitnessen dat is tevens ontspanning ben meer met het eten bezig enz dan met het zwanger worden.......had ik veel eerder moeten doen
hihihi dat is helemaal waar, ik ben ook 3 weken geleden begonnen met lijnen en is toch wel lekker ergens anders mee bezig te zijn.
Schiet echt niet op met die ongi van mij. Vandaag nog helemaal geen bloed. Zou het nog een innesteling kunnen zijn?