NOD September 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noa25, 28 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shartje

Shartje Actief lid

1 jul 2007
    483
    0
    0
    Welkom terug Nony. Gezellig dat je er weer bent !

x shar :)

2. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Tja ik ga dit weekend toch maar een testje wagen. Ik dahct dat ik 27 on gi zou worden, maar het is bij spotting gebleven die dag en gister en tot nu toe vandaag helemaal niets. Zie mijn banner dus ja ben benieuwd, dus ik kan uit de lijst gehaald worden sta geloof ik op 26 sep, maar dat klopt waarschijnlijk toch niet. xxx Joyce

3. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    dat wordt spannend voor jou jent.
    we duimen voor je

nony welkom terug

4. Eimat

Eimat Niet meer actief

Ik heb last van "geheugenverlies" en ben blond vandaar deze vraag...Hoe lang na je eisprong is er ook al weer een (mogelijke) innesteling?
    Ik hoop dat jullie me ff willen helpen

5. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    @Dani86, wat goed dat je zo je gedachten verzet. Dat zouden veel meer hier moeten doen (moet ik nodig zeggen). Maar ik bedoel 't goed hoor. Echt leuk om te lezen!

6. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ja doet je ook echt goed. want nu ik bezig ben met afvallen let ik op wat ik eet deel mijn dag beter in fitness 3 x in de week lees meer enz dsta is allemaal ontspanning en vanaf volgende week weer naar schooll dus dan gaat alles weer goed van gang en hbe ik echt zoveel faleiding dat ik hoop binnen 2/3 maanden zwanger te zijn.........hihihihihih

XXX

7. Marieke15

Marieke15 Actief lid

11 jul 2007
    281
    0
    0
    Gelderland
  8. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ik ben aan het Sonja-en en nu ook daar veel mee bezig, is inderdaad goed afleiding!

9. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    bannercheck

10. Kirstenvf

Kirstenvf Lid

24 aug 2007
    52
    0
    0
  11. Niet meer actief

Jee goed nieuws wij gaan samenwonen! 22 september krijgen we de sleutel van ons eerste huisje! ben erg blij!

groetjes juuls

12. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Gefeliciteerd Juulsrulez! Fijn, jullie eigen huisje...

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hallo meiden,

@ Dani volhouden hoor ook ik doe aan SB (las net dat een hoop dames hier ook aan SB doen)
    Ik ben nu totaal bijna 10 kg kwijt ik doe het ook erg rustig aan.
    Ben gelijk begonnen toen we besloten om een kindje te krijgen, afvallen kan nooit kwaad toch!?

Vanavond maar ff klussen gister niet van gekomen (we gaan iedere keer laat naar bed en wil er wel een beetje de tijd voornemen ;) )

En als ik naar m'n banner kijk dan komt ie eraan ;)

Ga nu ff weg heb een condoleance (ze is 97 geworden dus geen schande)

Tot strakkies!

14. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Hier ook aan het sonja bakkeren, was met de tweede week 3 kilo kwijt. Hoef er gelukkig niet zo veel af.

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden,

Ik heb goed/slecht nieuws hihi beetje raar ik wist natuurlijk al dat ik niet zwanger was anders mocht ik ook niet geopereerd worden maar heb net wat bloedverlies gehad jippie! eindelijk op tijd! :D heb wel erg pijn in mijn buik heb wel 4 gaten lijkt net of ik ben neergeschoten :p

16. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Vibe zei:
    Enne Pendrag, jij bent ook nog niet zo lang geleden bevallen toch, jullie gaan er dus ook alweer voor? Leuk!

Klopt helemaal! Jarissa is nu een half jaar en we hopen echt dat het deze ronde raak is. Haha, straks 2 in de luiers. Ben benieuwd!

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    De dames die druk bezig zijn met afvallen wens ik succes hoop dat jullie jullie streefgewicht halen....

fl3xgirl mag je gelijk naar huis na zo'n operatie tegenwoordig, hoop dat de pijn snel minder is wel fijn dat je ongi op tijd komt!

rainstarr balen dat je ongi bent geworden veel succes deze ronde en gelukkig nog een kans in september!

hoop dat er vanaf nu veel roze bij komt hoor!

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

meiden ik bloed leeg haha zo lang meestal maar 2 dagen en nu dus bijna een week al ik wil klussen! want ik wil me ei niet mis gaan lopen moet nog zo lang!

19. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Mag ik erbij...?
    26 september is mijn nieuwe NOD.
    Hopelijk deze keer beter nieuws :(

20. Delfino

Delfino Niet meer actief