Hallo allemaal, Zo, gisteren mijn eerste ovu teste gedaan. Negatief, het is ook nog wel een beetje vroeg, maar pffffff.... wat moet je lang ophouden zeg. Dat moet ik nog wel oefenen. Fl3xgirl, hoe is het nu met je buik, wordt de pijn al minder? Doei
@ eimat; hier wordt al heel veel over gepraat op het forum. Misschien kan je eens kijken bij het topic zwanger worden? Ik heb geloof ik deze maand ook wat gevoelt maar of het een innesteling was moet ik maar afwachten. Vrees van niet namelijk. Nog een paar dagen. Ik heb hier testen liggen die je 4 dagen voor je NOD mag doen maarre......ik heb geen gevoel dat ik zwanger ben en dan vind ik het weer zo zonde. Zouden jullie ook wachten?
Hoi meid ik heb ook zo'n test gedaan die je 4 dagen voor NOD kan doen maar was bij mij helaas negatief...... Hoop nog echt dat ik te vroeg getest heb. Heb wel meiden gehoord die posi testen voor NOD maar die hadden dan ook al kwaaltjes.... duss volgende keer zou ik het niet nog eens doen wacht gewoon even tenzijn je ook kwaaltjes hebt natuurlijk. Hoop dat je een mooi positieve test gaat krijgen!
Banner check Ik kreeg vanochtend van mijn vriend op mijn donder omdat hij niet kon slapen omdat ik zo lag te snurken en zwaar ademen......... Ik snurk nooit! Zelfs niet als ik verkouden ben of te veel heb gedronken..... Heb nog nergens gelegen dat iemand daar last van had als een zwangerschapssymptoom, dus ga er ook maar vanuit dat dat het niet is.
je kunt gaan snurken als je in verwachting bent. ik heb dat wel ergens gelezen maar waar dat was weet ik niet meer
Heb last van bloendend tandvlees erg pijnlijk normaal gesproken nooit last van mijn moeder had het ook toen ze zwanger was maar ik probeer egt zo lang mogelijk te wachten met testen heb volgens mij rond dag 22 mijn ei gehad dus ga pas testen als het dag 36 is maar probeer nog langer te wachten.
september in aantocht, en nu al een paar rode we willen roze Hier nog even geduld hebben....maandag nod vind het best wel weer spannend...maar voel echt nog helemaal niets
moeilijk dat wachten...! ik wist helemaal niet dat er testen bestonden waar je 4 dagen voor je NOD al mee kon testen? waar koop je deze test? en zijn ze duurder?
In mijn vorige zwangerschap snurkte ik echt heel erg. Maar dat was veel later in de zwangerschap. Enne, bij snurken alleen blijft het niet. Jeetje, wat heb toen lopen boeren zeg! Echt ongegeneerd hard ook. Haha, het leven van een man met zwangere vrouw gaat niet over rozen.