NOD September 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noa25, 28 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    jah ben ook helemaal blij
    echt apart om de zaadjes te zien zwemmen zeg

2. Shartje

Shartje Actief lid

1 jul 2007
    483
    0
    0
    wat super fijn Danjo !

Jullie dag kan vast niet meer stuk.

liefs S

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

goedemorgen dames,

weer een nacht overleefd maar 1 keer wakker geweest!

mijn ongie zet flink door alsof ik al niet genoeg pijn heb :cry: maarja mijn liefje heeft vanmorgen alle pleisters eraf gehaalt was zo bang zat helemaal te trillen en durfde niet te kijken wat de schade was :confused: ben zo bang dat alles nu weer kapot knapt maar het zal wel meevallen. ik bedacht me opeens vanmorgen ojee anders was ik nu bijna 8 maanden zwanger geweest :confused: en dan? met een blinde darm onsteking dat kan niet goed zijn lijkt me :confused: maarja op de pijnen na gaat alles goed met me (ben niet bang om zwanger te worden na zo'n operatie duurt zo'n 3 maanden voor je een keer een buik krijgt en dan is alles allang genezen) ;) ik ga zo naar mijn schoonmoeder want mijn vriendlief moet naar school(werk) en wil niet alleen thuis zitten want niet alles gaat zo makkelijk ;)

Groetjes Fl3xie

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Dat kan het zeker niet en mannetje natuurlijk heel erg opgelucht
    hoef zich niet zo druk te maken om zn zaad uitslag want dat moet wel goed wezen

5. oei fl3xgirl dat klinkt eng joh, lief dat je vriend je heeft geholpen. werk je normaal? of blijf je lekker thuis. leuk dat je naar je schoonmoeder gaat (gezellie of niet?)
    veel succes met het genezen van je buikie :) !
    rachel

6. morgaantje

morgaantje Actief lid

5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    Fijn meid dat het goed is. Ik zit zelf ook in MMM maar bij ons is nog geen samenlevingstest gedaan zaad vriend wel getest en dat was goed gelukkig. Hebben ze bij jou snel die samenlevingstest gedaan? Ik moet 25 sept weer terug om vervolg traject te bespreken ik heb het idee dat ze dan ook beginnen met zo'n samenlevingstest.

7. Vibe

Vibe Lid

26 aug 2007
    62
    0
    0
    Wat een symptomen hier allemaal! Hier nog niets, behalve een chocoladeaanval vanochtend en dat belooft niet veel goeds :(

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik heb 9 aug mn eerste afpraak gehad
    toen op dag 3 dat was 19 aug bloed geprikt
    21 aug mannetje zaad ingeleverd daarna een aantal echos om te kijken hoe ver mn ei was en vandaag die test
    Volgende week nog en x bloed prikken om te kijken of daadwerkelijk het ei is gesprongen en dan 17 sept alle uitslagen
    Dus ik vindt het allemaal wel vrij snel gebeuren

9. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik heb symptonen met vlagen.

dan doet alles zeer borsten en steken onder in buik.
    en dan voel ik opeens helemaal niks meer.

10. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland

dat gaat zeker snel.
    gaan er tenminsten niet al te veel maanden aan voorbij

11. morgaantje

morgaantje Actief lid

5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    Dat gaat bij jou idd wel een stuk sneller ik heb in juni mijn eerste afspraak gehad. Heb nu al een behoorlijk aantal keer bloed moet prikken (hier is gelukkig wel uit gebleken dat ik een eisprong heb) heb 1 heel uitgebreid bloed onderzoek gehad en daar krijg ik pas 25-09 de uitslag van heb ook werkelijk geen idee wat ze onderzocht hebben. Vind dat ze me niet heel erg goed voorlichten en als ik jou zo hoor hoe snel het gaat baal ik er wel van dat het bij mij allemaal zo lang moet duren :(

maar zo te zien ben jij ook al wel een stukje langer bezig dan ik dus dat zal het ook wel zijn.

12. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    hallo dames

wij zijn gisteravond gaan kijken naar een huurwoning (omdat we nu bij mijn schoonouders wonen)
    en deze woning was echt mega. grote woonkamer 1 grote en 1 kleinere slaapkamer badkamer met douche mooie nieuwe keuken en mega grote zolder (kun je 2 slaapkamers bouwen enz)

dus we gaan vanavond terug kijken met de vaders (allebij technisch) en waarschijnlijk pakken we dan de woning :D dan zouden we 7 september de sleutel krijgen en dan moeten we behangen/verven en een vloer erin leggen en al onze spullen verhuizen dat zou al met al 2 weken duren omdat ik naar school moet en mijn vriend werkt. en dan zitten we eind september in de nieuwe woning :D joepie.
    dan heb ik echt vanalles om me op te concentreren.
    het afvallen, nieuwe opleiding, nieuwe woning en het zwanger worden! geweldig :D
    dan hebben we beide weer wat rust in ons leven en de relatie en kunnen we weer wat meer dingen doen, heerlijk......verheug me ehct erop......

hier nog steeds ongi......grrrrrrrr en ik heb (sorry hiervoor) van die donkerrode stukjes bij mijn ongibloed......kan dat wat betkenen. ook is het veel erger als normaal!

XXX

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

Dankje rach84 :) zou niet weten wat ik zonder mijn vriendje moest ;) zou het zelf niet durven. mag nog niet werken dinsdag weet ik meer dus lekker thuis blijven ;)

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik heb ook al een mk gehad maar bij mij gebeurd dus eigenlijk alles in 1 cyclus alleen eerste afpraak een paar dagen ervoor gehad en de afspraak voor de uitslagen 5 dagen na nod
    Dan krijg ik ook de uitslagen van het loed wat op alles is gecontroleerd
    Ik vondt 17 sept al erg ver weg
    maar dan is de jouwe wel heel veel weg als je al in juni vor het eerst bent geweest

15. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Heb mijn ei weer gevonden! Net een super-positieve ovu-test. Nou nog zorgen dat hij bevrucht wordt ;)

16. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    hard gaan smeppen vanavond.
    hier is het zo rustig vandaag op het werk.
    dan gaan de dagen zo ontzettend langzaam.

vanavond komt een vriendin voor me koken.
    heb er zin in

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    heeej dani86, wat super joh van dat huisje!
    ik hoop dat het wat wordt!
    stond je al lang ingeschreven?

18. Mss Ace

Mss Ace Actief lid

19 mrt 2007
    256
    0
    0
    Zaanstad
    Mocht ik zwanger zijn dan hoop ik voor mijn mannetje niet dat ik blijf snurken, niet echt goed voor zijn nachtrust :rolleyes:

Ach ik denk niet dat ik zwanger ben hoor, dat snurken zou het enige symptoom zijn tot nu toe, voel verder helemaal niets.... :(

19. Charis

Charis Actief lid

10 jul 2007
    123
    0
    0
    Heb mijn ei weer gevonden! Net een super-positieve ovu-test. Nou nog zorgen dat hij bevrucht wordt

Goed joh miepie, veel klus plezier he :)!

20. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hihi, zal hard mijn best doen ;). Stom eigenlijk he, zo blij zijn met je ei :-?. Krijg dat altijd een beetje het gevoel van; we maken weer echt kans deze maand...

Deel Deze Pagina