mijn verloskundige zei dat je bij 20 weken kon zien of het een jongen of meisje wordt IK wordt gek van die ongie krampen
Hoi.ik wil weer heel graag weten wat het wordt. We zeggen het tegen niemand maar dan heb ik rust in mijn hoofd en kan ik me erbij neerleggen. Ik heb al een dochter en zou er graag nog een willen. Misschien omdat ikzelf ook alleen maar zussen heb? Maar een jongetje lijkt me ook heel leuk! Groetjes o , alle zwangere van deze maand gefeliciteerd!
@ Ilona: was jij het die ook zo verkouden is? Ik heb ook al de hele week keelpijn, ben heel hees en wordt er nu ook neusverkouden bij. Wat denk je: minder weerstand maakt vruchtbaarder? (ei ook minder weerstand tegen zaad). Lijkt me wel een leuke hypothese... Toen ik zwanger teste van mijn dochter was ik ook strontverkouden!
@ilona: Ik had juist meer weerstand toen. Helemaal geen last meer van migraine en ook geen psoriasis (is huidziekte) meer. Geen aspirientje hoeven nemen. Zal wel komen omdat ik toen juist veel gezonder ging eten dan! Dit was natuurlijk wel pas na de eerste 3 maand. Bij mijn zoontje had ik alle zwangerschapsverschijnselen die er zijn geloof ik...Inclusief juist veel meer migraine de eerste 3 maand.
ik zou ook willen weten of het een jongetje of meisje word.. maar dan houd we het wel samen geheim. dat is het leuke van het cadeautje: je mag al spieken voordat je het krijgt:-D
Hier nog een die heel erg verkouden is/geweest nu nog steeds wel, maar wel minder gelukkig, ik heb erdoor gewoon 2.5 dag een bloedneus gehad (niet dat het eruit gutste) maar wel al mijn snotpapiertjes werden rood .
ik was ook erg verkoude maar nu heb ik er minder last van het komt met vlagen als ik moet werken of savonds ik heb ook last van me keel en me buik is opgezetter en een beetje hoofdpijn en erg moe en me borsten zijn gevoeliger maar verder heb ik nergens last van gelukkig in het begin was ik wel misselijk maar heeft nog geen week geduurt alleen smorgens heb ik bijna geen honger en voel me dan niet zo lekker maar niet dat ik moet overgeven gelukkig groetjes samantha
Dionne en Jent: GEFELICITEERD Wat een super goed nieuws en het is nog niet eens september! Hier verder niks te bekennen en ook geen zw kwaaltjes dus......Jeetje wat duurt wachten toch lang Van het weekend lekker druk: ga morgen naar Tarzan! Heb er echt zin in!
nog een uurtje en dan ben ik vrij. de misselijk is alweer een beetje weg. maar de jeuk aan mijn borsten wordt alleen maar erger
@Pooh, wat een gave foto's krijg inderdaad dan ook de kribbels. Heel fijn voor je dat je over de 12 weken bent, ga nu maar lekker genieten. Ik denk dat je een meisje krijgt. (hahaha gewoon wilde gok.) Ik zou het niet willen weten, mijn vriend wel. Het lijkt me dan dat de spanning en de verrassing dan er af is. Nou deze ronde gelukkig niet zoveel bloed, dus kunnen snel weer gaan klussen en hoop zo dat het deze ronde dan eindelijk raak mag zijn. Liefs essiee
o meiden ik moet woensdag soliciteren maar ik kan per 24 sept daar pas beginnen ga eerst nog 2 weken heerlijk op vakantie ik hoop zo dat ze zolang het kunnen reden met een uitzendkracht en dan is het mischien beter om niet deze maand zwanger te worden maar dat druist tegen al me gevoel in moet ik het woensdag nou melden nee he ik zeg gewoon niets als het zover is kijk ik dan wel verder
spannend meid. Heb je zelf al enig gevoel/ voorgevoel over deze ronde, of het raak zou kunnen zijn of niet? Zelf weet ik het eigenlijk niet zo. Heb wel veel last van mn onderbuik, rechts boven mn lies en zelfde kant onderrug. Maar dat kunnen ook mn darmen zijn (heb ik wel vaker last van) maar nu is het erg pijnlijk. Soms maak ik me er wel een beetje zorgen over (bang dat het een eierstok is ofzo) Ik begin het nu ook wel een beetje spannend te vinden maar aan de andere kant weet ik dat ik het toch niet kan sturen. We hebben onze best gedaan deze maand en op de goede dagen geklust Het enige wat we kunnen doen is afwachten. het zou wel een leuk verjaardags cadeautje zijn. Héél grappig ik heb een beetje voor de gein uitgerekent maar moet je horen: 5 is mijn geluks-getal. 15 september ben ik zelf jarig, 15 aug had ik mn ei, 5 sep is vermoedelijk mn nod, als er eventueel een zwangerschap is wordt het geboren in maand 5 (mei). Vond ik wel grappig. Maar ja eerst nog eventjes een weekje wachten. Jij ook héél véél sterkte met wachten en hopelijk levert het een boel roze op. x
hey fiona spannend zeg je hoeft niks te zeggen en dat zou ik ook niet doen. Je kunt het beste wachten tot je 3 mnd zwanger bent met vertellen
Hoi Miss Ace, ik zie dat wij gelijk oplopen. Ik moet ook nog 3 dagen wachten eer ik kan testen en zit ook in de 7e ronde Wanneer ga jij testen?
hey flex zit je lekker thuis nou ja lekker is anders nartuurlijk ja ik hoop zo dat ze me aanemen en dat ze dan tot 24 sept kunnen wachten volende week ben ik 2 dagen vrij net voor me vakantie ik zou ze dan zeggen dat ik die 2 dagen wel wil werken het is van 9 tot half 3 mooier kan niet en 10min. van me huis af! en als ik dan na 3 maanden zwanger ben hoop het dan ga ik lekker dinsdag woensdag donderdags werken im a lucky basterd!