moest weer aan mijn mk denken dat krijg je als je niks kunt doen dan ga je denken. denk nu ook weer "het is wel over maar niet voorbij!!!" ooit komt er een dag dat ik ook in het roze mag
@fl3xgirl: wat baluh voor je....doe dan maar gewoon ff helemaal niks....vreet je vol, luister naar muziek, pak een boekie, kijk tv, ga slapen, klets het forum vol....of zoek rare plaatjes op internet....wordt je misschien weer wat vrolijker van! Ik had gister zo'n baaldag....de hele dag aan het opruimen geweest en 's avonds was het nog een puinhoop! En vanaf smiddags een stampende koppijn! En ik heb nog steeds vaag roze afscheiding en ik heb geen idee waarom...! Sterkte...
jah ik ga mijn liedje maar even weer luisteren van marco en do van voorbij kan ik even lekker janken!
fL3Xgirl, lekker een dagje niksen ja. Als iets mis gaat op een dag dan gaat ervaak daarna nog van alles mis. De wet van Murphy. Klote he, zo'n baaldag. Je moet lekker chocolade halen en een mooie film en daar van genieten. Hier is er nog niks veranderd. Ik ben bezig met ovu testen en heb nog geen positieve gehad. We zullen zien. Mijn langste cyclus is ook 33 dagen dus dan kan het volgens mij nog wel een paar daagjes duren. Als ik het wel fijn om in het weekend een positieve ovu te hebben, dan kun je lekker uitgebreid aan de slag. En er komt veel te veel rood bij, kom op met dat roze! Morgaantje, hoe is het met je?
@fl3xgirl: jank maar lekker. Lucht vaak wel op. Ik ga maar weeeeeer verder met opruimen...zucht...vanavond mijn verjaardagsvisite en ben nog steeds niet klaar....aaaarg!
bleh opruimen pff op zo'n moment ben ik blij dat ik rust moet houden maarja door dit gezeik mis ik wel de buurtbbq ben bang dat deze maand ook niks wordt met zwanger worden zal nog wel niet lukken meteen na zo'n operatie
WHOEIIII EEN SPRINGKUSSEN voor mijn deur! hmmmm aleen jammer dat ik niet mag springen naja ik kan genieten van al die spelende kindertjes voor mijn deur
hoi meis met mij gaat het ook niet echt geweldig.... vanmorgen NEGATIEF getest (banner staat verkeerd vandaag is NOD) heb echt een flinke tijd goed zit balen had het gewoon zo onwijs gehoopt... maar het mag helaas nog niet zo zijn.. dus fl3xgirl ik baal vandaag flink met je mee . Je hoopt het natuurlijk elke maand dat doe je natuurlijk al vanaf het moment dat je stopt met de pil maar ik vind het nu gewoon echt een keer tijd worden we zijn nu bijna 1 jaar bezig. Sorry hoor meiden die al veel langer bezig zijn ik weet dat ik niet moet zeuren want volgens mij is het nog gewoon normaal maar ik ben een persoon die als ik iets in mijn hoofd heb het ook eigenlijk gelijk wil. En tsja dit is niet iets waar je enige invloed op hebt helaas.... Heb 2 weken geleden natuurlijk mijn ei gevonden en we hebben deze maand zo goed ons best gedaan dat ik toch wel het gevoel had dat we echt een heel goede kans hadden maar HELAAS>>>>. Weet iemand mss of de fase naar je ei ook langer kan zijn dan 14 dagen? Je hebt toch altijd ergens nog wel hoop....... tot het moment dat de zijn gekomen. liefs morgaantje
Rust eerst maar een lekker uit meis. Neem de tijd om te herstellen. En zeker komt er een moment (misschien al wel héél snel ) dat jij ook roze mag kleuren. Maar eerst dus veel chocola, harde muziek, lekker janken, stomme films, lekker slapen, lekker klagen en niks doen. Klets maar flink veel op 't forum want bij deze meiden kun je zeker je verhaal kwijt, even mopperen en even klagen. x
Heej Morgaantje, Balen zeg van die negatieve test maar ik begijg uit je verhaal dat de nog niet zijn doorgebroken... Maar even een vraag. Je zegt dat je je ei hebt gevonden. Heb je dit door middel van ovu testen gedaan of door middel van cervixslijm en temperaturen? Zelf temperatuur ik, en ik moet zeggen dat het tot dusver nog steeds klopt met mn berekeningen dus in mijn ogen betrouwbaar. Over de ovu testen hoor ik verschillende verhalen. De één zegt betrouwbaar en de ander zegt weer van niet. Ik weet er het fijne niet van moet ik eerlijk bekennen. Inderdaad kan de tijd wel eens verschillen van je 1e ongi dag tot aan je ei. Het kan dus zijn dat je een wat latere eisprong hebt gehad. De tijd vanaf je ei tot aan je ongi kan wel eens verschillen maar ik heb gehoord dat daar meestal wel een patroon in zit. Dus dat het vaak hetzelfde is. ik hoop dat ik je zo misschien wat antwoorden heb kunnen geven. verder een dikke knuffel en klets maar lekker van je af. x
dank je wel meid. Klopt ik ben idd nog niet ongie dus er is nog wel een klein kansje... Heb mijn ei gevonden dmv ovutest en verder is het ook bevestigd door een bloedtest. Loop namelijk ook bij gyn en van haar kreeg ik te horen dat ik idd eisprong heb gehad dus vond dat wel erg prettig want wist toen gelijk dat ovu test dus wel betrouwbaar was. Nouja ze zeggen altijd geen bloed geeft moed dus daar hou ik me nog maar even aan vast. Ga nu lekker shoppen en ben volgende week lekker een weekje vrij Meiden fijne dag nog. xx morgaantje