Volgens mij had ze vandaag haar NOD, alleen staat haar banner niet goed. Hoe is het verder met jou FunnyMe?
Potverdorie, ben nu alweer ongi. Ik verhuis gelijk door naar het vliegtuig. Hopelijk mag ik daar wel mee. Doei doei. Groetjes ,en iedereen heel veel succes hier!
Hallo meiden, Ik wil me ook graag bij deze topic aansluiten. Vandaag is mijn menstruatie doorgebroken. We gaan nu naar de 3e ronde. Mijn NOD is 26 september. Ik zal ook even zo'n banner aanmaken.
hey meiden, Iedereen die ongi is geworden sterkte, zal duimen voor jullie volgende ronde. Zwangere gefeliciteerd! We gaan voor veel roze! Hier bijna einde van cyclus..mijn korste cyclus was 29 dagen dat was gister... Kan niet wachten dus morgen nog geen dan ga ik testen... Heb nergens last van...maar ja je weet nooit! Verders iedereen succes! en op naar de roze wolk!
Spannend mamafaye! Ik hoop van harte dat het raak zal zijn, zeker na 22 rondes! Jeetje hoe hou je de moed erin. Knap hoor. Succes!
o ja als ik morgen nog niet ongi ben dan ga ik 3 sep testen... kan iemand mij daar bij neer zetten al vast bedankt ik hou jullie op de hoogte.. liefs, manuela
Spannend mamafaye en mamamanuela! Ik denk dat ik morgenochtend al ga testen....Ik had me voorgenomen om dit maandagochtend pas te doen...maar ja ik heb noooooit geduld met iets haha!
Hoi hoi meiden, ik sluit mij ook hiero aan. Mij volgende NOD is 19 sept Ik was 28ste van aug ongi geworden en ben vanaf gister gestopt met bloeden. xxxbloempje
hallo meiden nog even een sterkte wens voor iedereen ik ga de mei mama's opzoeken! maar kom zeker nog wel langs om hier gezellig mee te kletsen. suc6 liefs dionne
@Dionne: GEFELICITEERD! Lekker naar de Mei Mamma's! Geniet ervan!! hoezo meteen naar het vliegtuig? Kun je niet een herkansing krijgen eind van de maand gezien je soms korte cyclus? Van mij mag je een herkansing hoor!
Ik denk dat ik een korte cyclus heb deze ronde! Volgens mij heb ik mijn ei gevoeld woensdag. Sindsdien gevoelige borsten en krampen in mijn buik. Mijn lichaam is helemaal van slag na de curretage, dit had ik voor mijn zwangerschap nooit! Nou ja er is een kleine kans dat het raak is. Niet veel geklust dus in mijn vruchtbare dagen. Dinsdagavond wel en donderdagochtend.. Hopelijk genoeg... Mannetje is te moe...GRRRRRRRRRRRRRRRRRR!