hihi, misschien ben ik wat geduldiger jah Maar vind het zo'n zonde, het is nog steeds mn dag 27, kan best iets later komen. Pas als het dagen uitblijft ga ik geloven dat er iets aan de hand kan zijn haha! En bedenk me elke keer dat een test dan ook duidelijker zou zijn (dan voor of op nOD) hiihi.
Daantje, ik wil je geen valse hoop geven, maar 9 dagen na je eisprong een beetje rood.... innesteling? zou even afwachten of het wel doorzet. Zou anders ineens wel een heel korte cyclus zijn, en je hebt een redelijk regelmatige cyclus normaal. Racebabe, wat spannend! Duimen draaien hier. Lafo; ik heb 'mijn' mug inmiddels gevonden en naar de andere kant geholpen
Ik hoop het meid dat het een innesteling is, ik wacht vandaag even af. Gewoon af en toe even kijken hoe het ervoor staat met het rood.... Ja door mijn regelmatige cyclus snapte ik er net ook geen reet van hihihihi Dacht echt van huh hoe ken dit nou
Lucky you, de mijne is nu nergens te bekennen Maar uh hoe zat dat met die verjaardagen, hoe kan je dat nou zien :
Haha, was toevallig; ik keek onderaan de homepage of Go4baby er nog was (dat ik niet weer tegen mezelf zat te ouwehoeren bij het SMEP-topic) en zag toen dat Claire jarig is... de verjaardagen staan daar onderaan de pagina.
Hallo allemaal, Mag ik me ook bij jullie lijst bijvoegen? Mijn NOD is 7 Sept. Dit is mijn 3e ronde..en mijn vriend en ik zijn erg nieuwsgierig of wij zo'n klein schatje gaan krijgen. Zo'n wondertje is meer dan welkom in ieder geval. Groetjes
Nou meis, Ik ben echt héél benieuwd... Think PInk ! Wel ontzettend spannend zeg maar het klinkt als of het best wel eens een innestelling zou kunnen zijn. Linduuh; alvast een voorzichtig gefeliciteerd! Hier nog een paar daagies wachten. geen spotting in zicht en geen zere boobies. Wel vanaf vorige week wat krampen gehad. Ook rechtonder in mn buik, zij en onderrug. Dat doet echt flink pijn. Zo kan ik bv niet echt goed uitplassen i.v.m. de druk. (vind het wel een beetje eng en vaag) Verder snotterig, moe en een rauwe keel. 't zal wel heersen 5 a 6 september is mn NOD en dan wacht ik even af en als ik dan nog niet ongesteld word dan test ik de 10e (ik hoop dat ik het, mocht het zover zijn, zolang uithou ) x
hier net terug van vakantie. Ik weet niet goed wanneer mijn ei is geweest, maar ik hou 10 sep wel als mijn nOD aan. Wil iemand mij ook bij de testmarathon van 10 sep. zetten? alvast bedankt. Voor de meiden die zwanger zijn; GEFELICITEERD! En voor de rest; klussen maar!
goedemorgen voor mij zit het er deze maand helaas al weer op Ik verhuis naar oktober....... wil iemand me rood maken op de lijst?
Passagierslijst voor de roze Hummer 01: Caitlin80 & Iem & Mandarijn & Marieke74 & Puzzcat24 & Jusi & Jessy2403 & Dani86 & Hopefull & Rach84 & Morgaantje 02: Racebabe & Claire & Mamamanuela & CynthiaB & Dionne84 & Mo1978 03: Rainstarrr & Mamafaye & Mss Ace & Mommie & MarielleB & Lovelymirrie & Fientje26 & Vibe & SheDevil 04: Pipo 1973 & Vlinder79 & Roxanne & Tessa1981 05: Noa25 & Mimitje & Happy1980 & Xanado83 & Diddle & Kareltje & Marieke15 & Kirstenvf & Barbie79 06: Boogschutter78 & Shartje & Azeb & Charis & FunnyMe 07: Pendrag & Diana81 & Blondie & Yuna28 & Beastie & Barbeestenboel & juf 08: Mamajanneke & Stef & Zico & Surf & Sablovesgeof & MMT 09: Malu & Djam & Yvetje1982 & Ilona21 & Claudia21 & Sunnycloud & Lise 10: Daantje82 & Ukkepukje & Wies31 & Sabien99 & Eimat & Marieke21 & Mariebel 11: Hummel & Maria79 & Marina99 12: Zazaziezo & Fairy Tale & Danjo & Rupsje 13: Linda & Julita & Miepie80 & Coco & Marlie81 14: Roosje75 & Cassanie 15: Melanietje & Go4baby & Diaantje17 & Tijgertje23 & Linda & Zoe1976 & LadyZorra 16: BlaBlaBla & Erannick & Kolibri & WishfulDreaming & Lafo & KellyM & Newstepinlife & Naomi33 & 1986Fleur & Pluys & Brenda1976 & Maantjecolet 17: Butterfly1 18: Tezzz & Lola1982 & Leentje79 & Pebbels & Bregt & Pearl29 & Heidi77 & Marieke1610 & Loesjuh & Silvana81 19: Regi & Miss butterfly & Enise & Yuntje & Bloempje55 20: Katje81 & Sjolie & Silvana81 21: Juulsrulez & Roshi & Roos80 22: Karine & Bianca75 23: Wieffie & Droom & Dani86 & Jola 24: Weethetwel & Daantje86 & Fiona23 & Femmie1 & Manon F & Linda81 & Loesje77 & Hster 25: Britt28 & Meisje1988 & Susanbenjamins & Yaya1 26: FreeWilly8 & Jent & Lies & Lafemme & ienieminie & essiee 27: Derona & Symoen & Fl3xgirl 28: Nicootje & Rainstarrr 29: Lot23 & Mandarijn & Vibe & Meryem85 30: Hopefull & Roxanne & Nony & Taby & Lovelymirrie 157 passagiers voor de extra large ROZE Hummer 13 Ongi.... 2 Zwanger.... 1 Negatieve test... Twijfel.... Testmarathon 1 september: 1. Morgaantje 2. Vibe Testmarathon 5 september: 1. Pendrag 2. Claire 3. Mommie 4. Rainstarrr 5. Marieke15 6. Yuna28 7. Kirstenvf Testmarathon 10 september: 1. Diana81 2. Malu 3. Daantje82 4. Ilona21 5. Stef 6. Shartje 7. Charis 8. FunnyMe 9. Sablovesgeof 10. Wies31 Testmarathon 15 september: 1. Linda 2. Danjo 3. Miepie80 4. Go4baby Testmarathon 20 september: 1. WishfulDreaming 2. Tezzzzzz 3. Newstepinlife 4. Heidi77 5. Enise 6. Leentje79 7. Silvana81 8. Nony Testmarathon 25 september: 1. lies 2. Manon F Testmarathon 30 september: 1. Rainstarrr 2. Symoen 3. Nony @ Neeeee Morgaantje wat kl*te zeg, hopelijk meer geluk in oktober
@ linduh: alvast een beetje gefeliciteerd! @ morgaantje: wat jammer zeg....weer een maandje wachten...baluh... De rest: Ik wacht lekker met jullie mee! De afgelopen paar dagen had ik steeds een beetje rosige afscheiding wat ik nooit eerder heb gehad. Ik ga er maar vanuit dat dat dan mijn eisprong was/ is...want anders weet ik het ook niet. Ik geloof dat het nu wel zo'n beetje over is. Heb netjes gesmept en ik had ook een beetje krampjes deze afgelopen dagen, dus ik ben hoopvol! Trouwens, volgens mij was er vanacht gewoon een muggeplaag! Ik sliep pas om 3 uur (keelpijn en verstopte neus) en om 4 uur was ik al weer wakker van de jeuk aan mijn arm. Heb superslecht geslapen. Gelukkig hebben we vanmorgen lekker gesmept om weer wakker te worden! Maar ben wel moe...
Jij ook al, ik HAAT muggen, heel m'n nachtrust naar de maan door zo'n stom insect van een centimetertje waar gaat het eigenlijk over En hier ook keelpijn