Oh, Marieke, bij jou wordt het ook echt spannend. Er mag wel weer meer roze kleuren want er is teveel rood in het lijstje. Daar moet jij maar alvast mee beginnen. Wij volgen later wel.
Moet zo naar contractpresentatie van mijn werk met aansluitend borrel en buffet, dus ben straks niet meer hier. Verwacht morgen een hoop roze te zien. Dan doe ik ook mijn best... Groetjes, Marieke
Nou inderdaad jullie houden echt spannend! Ik zit vandaag op dag 26 en nog niets te bekennen van de en vorige maand was ik het wel op dag 26 en ook nog de tampontest gedaan maar ik zag helemaal niets. Ik weet dat ik het eigenlijk niet mag zeggen van mezelf maar ik heb dit keer echt het idee dat ik zwanger ben, ik heb best wel wat symptonen (ook al had ik dat eerst ook met ontpillen) maar dit keer is het echt anders, deze week wordt het echt spannend voor me, ik loop nu al regelmatig naar de wc en dan durf ik soms niet eens te kijken hahahaha tot nu toe nog geen teleurstelling, maar het is nog vroeg (dag 26). Echt raar ik wilde persee pannekoeken gister en nu drink ik mijn thee blehhhhhhhhhhhhh . Ik sta voor de testmarathon van 10 sept. dus ik hou jullie op de hoogte! xxxxx
Ik snap er niets van.... nog steeds spotting hier. Iedere keer als ik naar het toilet ga een veegje roze.
oh daantje wat spannend ik hoop dat je snel een beetje zekerheid hebt. hier zijn de ongi krampen nog steeds aan wezig. en de misselijkheid komt met vlagen.
hallo meiden, iedereen een lekker weekeinde gehad? wij wel... ik begin nu echt te merken dat ik zwanger ben, heb vlagen van misslelijkheid gedurende de hele dag! dat is wel een beetje vervelend. we hebben het mijn moeder al verteld, dat was een luxe probleem..zij werkt namelijk op de poli waar onze verloskundige met haar praktijk zit.. we kunnen daar dus niet zomaar on op gemerkt heen..haar collega's kennen mij ook dus vandaar! haar reactie was van, echt waar! verder eigelijk best wel cooltjes! de dag erna is ze nog langs gekomen om even te zeggen dat ze toch heel erg blij is maar dat ze nog even aan het idee moest wennen want ze had het niet verwacht..ook omdat we met de vruchtbare periode enzo niet helemaal uit kwamen en we hadden gezegd dat het dit jaar er waarschijnlijk niet in zou zitten.. het kwam dus heel onverwachts.. nou ja net zo onverwachts voor haar als voor ons! de rerst van de familie gaan we pas rond de 12 weken informeren.. dat gaan we doen via een kaartje met een zelf geschreven gedicht uit de naam van mijn zoontje. daarin kondigt hij aan dat er een groote gebeurtenis staat te wachten, dat hij er een broertje of zusje bij krijgt! de kaartjes gaan we zelf maken... vanaaf kan ik de verloskundige bellen voor een afspraak, dat zal rond de 8 weken zijn, met een echo.. ik kan niet wachten! dat was het wel zo'n beetje.. liefs dionne
@fl3xgir": gaat het weer een beetje? Heb je toch nog kunnen slapen vannacht? Wat vervelend dat je je gisteren niet op je gemak voelde. Wat had je dan voor gevoel... Misschien kan ik je nog ergens mee helpen? Ik hoor het wel. Doe lekker rustig aan vandaag en doe alleen dingen waar je zin in hebt! liefs
@ shedevil dankjewel die woorden raken me echt ze doen mij nu inzien dat ik niet schuldig ben. ik zat je verhaal te lezen met tranen en kippenvel. meid ik wens je heel veel sterkte... Because you are so thoughtful This note is warmly sent to thank you and let you know How much your kindness meant.
@ ilona21: Ja begin er nu toch wel een beetje onzeker van te worden.... Bij jou ook nog even onzekerheid dus, klinkt wel goed hoor die kwaaltjes