Je hebt tenminste airco! Wij hebben weken moeten klagen en rood moeten aanlopen voordat ze besloten dat het toch wel tijd werd om draagbare airco's overal neer te zetten (Ik werk in een glazen gebouw...slimme zet hoor, geen airco inbouwen)
Heb nog geen snars uitgevoerd in mijn aircohok! Manlief zei vanmorgen vrolijk: denk dat ik met de kleine naar de dierentuin ga: grrrrrr....IK WIL MEE!
dat lijkt me nou zo leuk he, dat soort kleine dingetjes, samen naar de kinderboerderij of dierentuin of weet ik wat Nou ja, we wachten maar rustig af
Over een maandje of 10 loop je vast door een mooie Ierse Zoo! (ehm, die is er wel neem ik aan?) Doen ze aan kinderboerderijen in Ierland?
Ja er is een (redelijk) mooie dierentuin in Dublin En vast in andere plaatsen ook wel, ze zijn niet zo super als in NL maar wel nog steeds erg leuk Kinderboerderijen zoals in NL heb ik nog niet echt ondekt, wel binnen in de dierentuin, maar dat vind ik niet zo handig
1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky Ans 2: Beertje76 & Maine & Dreamer83 & 00Wendy00 & Alice 3: Stillewens & Zinah & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Verhip 4: jent & Fio & Brotherhood 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 6: Pearl29 7: Natassie 8: Suzie80 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Jutte 26 passagiers voor de roze kinderwagen! .. Zwanger!!, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img410.imageshack.us/img410/7730/passea6.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen.
Veel te vol hier! Hey wat leuk Biccy ga je naar Ierland? Emigreren? Zijn er vorig jaar bij een vriend op bezoek geweest. (Castleknock)
Ohw haha even gemist! Kwam door die 10mnd..dat je dan in een zoo zou lopen...dacht dus dat je over 10 mnd wegging.
Oh op die fiets Nee joh, we worden gewoon zwanger deze maand en dus, over 10 maand lopen we in de zoo
LOL Caro :d krijg ik nie in me eentje vol hoor maarre ik ga volgende ronde eerste eens ovutesten gebruiken...heb ik nog nooit gedaan dus wie weet helpt me dat alvast een end opweg
We helpen wel.... Oh jongens, net even wat lekkers te eten wezen halen buiten, wilde eeeecht niet meer naar binnen! Wat heerlijk, wat doen we nog hier op het werk! PFff moet ik zo ook nog naar een afspraak (half uur in de warme auto), blleeehhh....hopelijk duurt dat niet zo lang, kan ik op tijd snel richting achtertuin! @ Biccy, hmmm, gat in de markt dus, kinderboerderij in Ierland...
Volgens mij kost het meer geld om het een te maken en te onderhouden dan dat je daadwerkelijk geld binnen brengt... Ach, als ik de lotto een keer win lijkt het me sowieso leuk om een opvang te starten, start ik er gewoon eentje die lijkt op een kinderboerderij Nijntjes, eendjes, geitjes Het regent hier trouwens heel erg, is helemaal geen mooi weer buiten
Heej Manon, Dat van die kwaliteit van de spermacellen wil er bij mijn vriendje niet in . Dus ik heb een thuistest spermakwaliteit besteld online . Gewoon voor de lol. Ik heb het voorzichtig verteld aan mijn vriendje (dacht dat hij zich min of meer in zijn eer aangetast zou voelen) maar hij reageerde eigenlijk nogal onverschillig in de trant van ookal zegt die test dat ik onvruchtbaar ben dan geloof ik daar nog niet in (zijn broer is namelijk verteld dat hij zeer slecht zaad had en niet op een natuurlijke manier kinderen kon krijgen) dat was exact VIER kinderen geleden. Maar goed. Het schijnt dat er 2 testen inzitten dus ik ga er 1 gebruiken nadat we een week 2x daags gefeest hebben en 1 als we een week 1x daags gefeest hebben. Ben echt super benieuwd. Heeft iemand hier al ervaring mee?
hallo... Ik ben ook door naar september :'( Ronde 12 alweer... Mijn nieuwe nod is op 6 september... Maar ben pas 11 september terug van vakantie, dus als ik tegen die tijd niet ongi ben laat ik het jullie weten
Heey! Ik ben ook erg benieuwd. Maar hier gaan we geen thuistesten doen. Gewoon lekker klussen en we zien wel... hou je me op de hoogte? Wat wordt het hier trouwens druk! Ik was de eerste in augustus en de eerste die daar weer weg ging ivm ongi... Nu zie ik er al weer heel veel van augustus hier komen! DAT HEBBEN WE NIET AFGESPROKEN! Maar wel gezellie hoor! Liefs, Manon
Ik dacht dat de kwaliteit van het sperma niet aangetast werd door meerdere keren "feesten" in een korte tijd, alleen de hoeveelheid. Waardoor de kans op bevruchting kleiner is, lijkt mij. Maar kan iemand mij uitleggen hoe het de kwaliteit dan beïnvloed?