Hihi ja dat heb je als je niet zo snel typt en anderen wel. @ Grummelke Super gefeliciteerd! @ Bos als ik het volhou dan wacht ik tot zaterdag met testen als mijn vriend thuis is. Hopelijk komen en deze week nog meer roze namen bij in de lijst.
Ik zou zo zeggen dag 24 is het ei b(g)esprongen........... Dan schiet het ook al aardig op met de DPO-tjes. Maar wat zijn eigenlijk die rondjes met het zwarte randje?Ik heb ze nog niet eerder gezien.
Gefeliciteerd Grummelke! Wil je wat HCG strooien voor ons? Net las ik iets over opmerkingen die mensen maken op bijvoorbeeld je werk. Ik werk in de buitenschoolse opvang en zit dan ook op de overblijf. Daar wordt je door de kinderen aangesproken als overblijfmoeder maar ik heb de kinderen toch maar even gezegd dat ze me gewoon juf mogen noemen of me bij de voornaam mogen aanspreken. Sommige kinderen vragen er wel eens naar maar dan zeg ik dat ik geen kinderen van mezelf hoef omdat ik hun al heb, maar als ouders je zo veelbetekend aan kunnen kijken dan vind ik dat wel moeilijk. Ze moesten eens weten dan. Nu zitten wij pas in ronde 2 maar als je een tiental rondes verder bent, kan ik me zeer goed voorstellen dat je humeur dan echt een uitschieter richting vriespunt heeft.
@ Grummelke, GEFELICITEERD! Ook al zo'n vroege positieve test ***jaloooeeerrrsss*** @ Hanne, jaaa, thee ipv koffie. Hier ook bij collega's, ik drink wel vaker even geen koffie ivm rottige darmen, maar nu gaan ze steeds met een vraagteken zo groot als de Eiffeltoren naar me staren als ik zeg "nee doe maar thee", terwijl ik dat echt doe vanwege die darmen! @ Teigetje, neeee niet nog een rode....snif....
grunnelke gefeliciteerd word tijd voor nog mee roze. Zou toch tof zijn als er deze maand een roze gloed gaat door die kinderwagn Heel veel beebjes allemaal toegewenst\
Gefeliciteerd Grummelke! Ik kom mezelf hier voor de allereerste keer aanmelden, erg spannend! Ik ben net v de 1e keer weer ''natuurlijk'' ongesteld geweest sinds Implanon verwijdering in juni, dus mijn cyclus is misschien nog niet helemaal wat het moet zijn, daarom maar een ruim gokje qua NOD. Zou iemand mijn NOD op 30 september willen zetten? Alvast erg bedankt! enne Trutje, ik ''ken'' jou! Wat leuk en SPANNEND zeg!
heeft hier iemand ervaring met een maansteen...? ik heb er sinds vandaag 1 en wil weten of iemand er al een positief bericht over heeft en hoe je kunt zien dat de steen zijn werk doet enz...
Ik heb er eentje onder mn kussen liggen, maar als ik in het maansteentopic lees dat er mensen zijn die de steen hebben uitgezocht dmv pendelen in winkel enzo, en helemaal gaan reinigen bij volle maan.. dat heb ik verder allemaal niet gedaan, ik heb er zomaar eentje gekocht maar moet ook wel bekennen dat ik er zelf niet zo in geloof hoor.
x 164 plus extra versteviging 1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 & Smallville & Chantal87 & Milolove & Jutte 2: Beertje76 & Maine & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent & Moosje25 3: Stillewens & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Afrola & Dizzy & Tonno 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 & Britt1981 & Anna83 & Shaar & Nadine29 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam & Verhip & Dafje & fiona 0401 & Rootje79 & Black daliya 6: Thasista & Sucre & Giegel & Grummelke & ilonaa & cjpt & Jammie & Sab85 7: Natassie & Tiki & Calani 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura & Zinah & Elke1976 & Pearl29 & Nieuwbegin 9: Vanillivi & Miamel & Sandy25 & Sanne & Elpro 10: Nynke1980 & Jolan25 & Miamel & Kraai 11: Lien84 & Gyino & Daphne1984 & Tessa8 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Zoe10 & Kiddo81 & Naliey 13: Jessy1983 & Mikki80 & kiekeboe 14: Sannamvrio & Mup & miepke & zwangerworden & MissQ 15: Pippa & Desiree1986 & Hanneke78 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 & Daiquiri & Katjak79 & Shyness & Minnie22 17: Butterfly23 & Klingel & Bowen & 1ste Wondertje & Nikkie80 18: Dib & Roosje75 & tamtam78 19: Caecilia & Toetje77 & pixie & laura34 20: Danjo & Jamila22 21: Moontje & Miranke & Veronika 22: Milkhd 23: Mammie Patricia & Patrijs 24: Sheann & mama van Tessa & winnie pooh & Plienneling & Bloemie80 25: SylviaM & Laurhen 26: Roosje & Bos & kleintjevoorons & ppa & Sannie82 & Nickiee & Kita29 27: Milla Rose & Mystic Sun & vonnie73 28: Rianne80 & Miracles & Audrey & dreamer83 & BBKane & hanna1974 29: Claire85 & beverly & Claire24 & Miekiepluis 30: marina71 & Maria79 & Bia74& Dani86 & Afrola & Dizzy & anna83 & xMamaDianax & Teigetje1978&Zeepbel83&00Wendy00 164 passagiers voor de roze kinderwagen! 4 Zwanger!!, 13 Ongesteld, 1 Negatieve test, 2 Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 september Jutte (poging 2) 5 september Rootje79 6 september Calani 7 september Coni Natasssie Sab85 10 september: Suzie80 Aura Love Child Jammie Miamel 13 september: Manon77 Tessa8 Mup Jessy1983 Kiekeboe Kraai Jolan25 15 september: hanneke78 zwangerworden MissQ 16 september: Shyness 20 september: Minnie22 butterfly23 28 september: Dreamer83 BBKane Laurhen hanna1974 29 september: Claire85 30 september Audrey Om de lijst te veranderen: * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen.
Verdorie nou lukt alleen het plaatje niet, sorry v mn geknoei! Verder heb ik wel alles juist gewijzigd volgens mij
Ik zie dat ik van de 30ste ben afgevallen.....wil iemand mij er weer op zetten Bedankt! (ben er zelf niet zo handig in) Groetjes, Wendy