Dankje Suzie80 Heb het hard nodig ....me vriend zegt steeds deze maand is het raak hoop zo dat hij gelijk heeft.
Succes hoor, dat je maar heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel onnodig naar de WC mag rennen. Weet je al wanneer je gaat testen?
Thnx hoop het ook ja Het liefste zo snel mogelijk maar me vriend zei doe het na het weekend. Als ik dan niet ongi ben wie weet ... hoop dat ik het zo lang volhoud. heb nog 1 matcare zwangerschapstest hier liggen dus ben bang dat ik het niet zo lang volhoud mezelf kennende hahaha Oei marloes en wanneer ga jij testen? spannend hoor gun het je van harte
proficiat grummelke! goeienmorgen allemaal, hoe gaat het met jullie allemaal? Ben er weer na een paar hectishe dagen. Heleboel vitrages gemaakt voor iemand anders. kan vandaag met de clomid beginnen dus kom maar op ei, heb goeie moed deze ronde. Al weer 4 zwangeren op de lijst dikke knuffs, marie-claire
Dat wordt nu toch wel heel spannend! Wanneer ga je testen? Is je cyclus normaal regelmatig? Ik duim voor je!
Goede morgen iedereen, Hier eindelijk een nachtje door geslapen. Maar ik werd net wel wakker met nog steeds die rare buik. Heel gek misselijk gevoel, niet misselijk, misselijk, maar meer hongermisselijk kent iemand dat? Zo nu eerst douche en dan lees ik even bij. Succes allemaal.
Hallo Bos! Nee hoor, helemaal niet zelfs, we gaan nu pas op voor ronde 1! Ben disndag pas voor het eerst "zelf" ongesteld geworden, nadat ik gestopt ben met de pil in augustus. Dus dat is wel voorspoedig! Maar mijn lief en ik vonden elkaar pas 2 1/2 jaar geleden nadat we allebei een relatie hebben gehad waar we duidelijk geen kindjes wilden ( dat was eigenlijk al een teken aan de wand dat we niet zo blij waren met die relatie!) Ik wilde ze wel eerder, maar niet met diegene van toen! En met mijn lief van nu ABSOLUUT WEL! Maar ik vind het gewoon heel onbeleefd om te vragen aan iemand of "je niet eens moest beginnen met kinderen". Je weet namelijk nooit of iemand wel zwanger KAN worden, en dat is heel pijnlijk kan ik me voorstellen! Dus daarom reageer ik altijd met wat ik schreef! Even wat anders, hebben jullie ook dat jullie het moeilijk vinden om blij te reageren als anderen wel zwanger worden of de 20-weken echo hebben gehad o.i.d.? Ik ben heel blij voor diegene, echt waar, maar ik kan dan niet helpen dat ik denk "Ik wil dat ook en wel nu!" En dat ken ik dus helemaal niet van mezelf! Dames, fijne dag! Liefs, Miekiepluis
Goede morgen meisjes, Ik heb net de kleine naar de opvang gebracht, ben vandaag vrij. Ik ga even een kopje koffie drinken, nummer 2 voor vanmorgen, dus dat mag en ga proberen om even bij te lezen. 5 pagina's dus dat zal toch wel te doen zijn! Daarna mijn huisje opruimen en schoonmaken. Zondag wordt mijn ukkie 2 jaar! Pff, 2 jaar geleden liep ik met een dikke buik rond, kon het ieder moment gaan gebeuren. Wat een spannende tijd was dat zeg. Mooi he, dat sommige dingen als de dag van gisteren je bij blijven. Ik weet alles precies nog van die woensdagavond en donderdag. Ukkie is donderdag om 14:20 uur geboren. Word er weer helemaal gelukkig van! Na de vmk zei manlief ook dat ik misschien iets meer naar de kleine moest kijken die we al hebben. En niet zo erg bezig moest zijn met datgene wat we niet hebben. We hebben een gigantisch lief en mooi kereltje van bijna 2 jaar. Super ondeugend. Soms ben ik wel een beetje bang dat als er een 2de op komst zou zijn, dat ik mijn ukkie niet meer alles zou kunnen geven wat ik zou willen qua aandacht en liefde. Hebben jullie dat ook? Manlief sprak zelfs uit dat hij het ook niet erg zou vinden als ukkie alleen zou blijven. Het kromme is, dat nadat hij dat gezegd had, ik nu ook ga twijfelen. Zullen we er wel goed aan doen om een 2de kindje te willen? We hebben er nu eentje die niets mankeert, gezond en lief is. Pffff, waarom stel ik mezelf toch iedere keer dit soort vragen, word er helemaal gek van...... Sorrie, moest het even kwijt.. Heel veel liefs van een toch wel gelukkige mama, MissQ.
goedemorgen allemaal bedankt voor jullie felicitaties kan het nog steeds niet geloven heb net wat ochtendurine opgevangen voor naar de dokter te brengen en omdat ik nog 2 testjes had liggen heb ik nog eens getest de streep is weer rozer maar blijf tog wat onzeker na vorige maand de vmk gehad te hebben dalijk eens kijken wat de dokter zegt misschien kan zei mijn nare gevoel een beetje weghelpen
Zou iemand mij op rood willen zetten? Ik ben (zoals gewoonlijk) weer ongesteld geworden! Een dag eerder als verwacht, maar dat maakt niet uit. Ik weet waar ik aan toe ben.. Jullie veel succes deze ronde..
x 164 plus extra versteviging 1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 & Smallville & Chantal87 & Milolove & Jutte 2: Beertje76 & Maine & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent & Moosje25 3: Stillewens & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Afrola & Dizzy & Tonno 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 & Britt1981 & Anna83 & Shaar & Nadine29 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam & Verhip & Dafje & fiona 0401 & Rootje79 & Black daliya 6: Thasista & Sucre & Giegel & Grummelke & ilonaa & cjpt & Jammie & Sab85 7: Natassie & Tiki & Calani 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura & Zinah & Elke1976 & Pearl29 & Nieuwbegin 9: Vanillivi & Miamel & Sandy25 & Sanne & Elpro 10: Nynke1980 & Jolan25 & Miamel & Kraai 11: Lien84 & Gyino & Daphne1984 & Tessa8 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Zoe10 & Kiddo81 & Naliey 13: Jessy1983 & Mikki80 & kiekeboe 14: Sannamvrio & Mup & miepke & zwangerworden & MissQ 15: Pippa & Desiree1986 & Hanneke78 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 & Daiquiri & Katjak79 & Shyness & Minnie22 17: Butterfly23 & Klingel & Bowen & 1ste Wondertje & Nikkie80 18: Dib & Roosje75 & tamtam78 19: Caecilia & Toetje77 & pixie & laura34 20: Danjo & Jamila22 21: Moontje & Miranke & Veronika 22: Milkhd 23: Mammie Patricia & Patrijs 24: Sheann & mama van Tessa & winnie pooh & Plienneling & Bloemie80 25: SylviaM & Laurhen 26: Roosje & Bos & kleintjevoorons & ppa & Sannie82 & Nickiee & Kita29 27: Milla Rose & Mystic Sun & vonnie73 28: Rianne80 & Miracles & Audrey & dreamer83 & BBKane & hanna1974 29: Claire85 & beverly & Claire24 & Miekiepluis 30: marina71 & Maria79 & Bia74& Dani86 & Afrola & Dizzy & anna83 & xMamaDianax & Teigetje1978 & Zeepbel83 & 00Wendy00 164 passagiers voor de roze kinderwagen! 4 Zwanger!!, 14 Ongesteld, 1 Negatieve test, 2 Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 september Jutte (poging 2) 5 september Rootje79 6 september Calani 7 september Coni Natasssie Sab85 10 september: Suzie80 Aura Love Child Jammie Miamel 13 september: Manon77 Tessa8 Mup Jessy1983 Kiekeboe Kraai Jolan25 15 september: hanneke78 zwangerworden MissQ 16 september: Shyness 20 september: Minnie22 butterfly23 28 september: Dreamer83 BBKane Laurhen hanna1974 29 september: Claire85 30 september Audrey Om de lijst te veranderen: * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen. verhip ik heb je op rood gezet. op naar de volgende ronde
@Grummeke, VAN HARTE GEFELICITEERD! @Verhip, ow getsie meis. Veel sterkte... @Nadine, volgens mij is er weel iemand kwijt van de lijst. Op pag 141 hebben we namelijk 165 inzittende. Ik ga nu snel aan de poets meiden, anders is de ochtend al weer voorbij en moet ik de kleine al weer op gaan halen om (heel vervelend...!) naar de braderie in de stad te gaan! -x- MissQ.
Je groeit er in hoor, de eerst maanden is het "volgende ronde beter"dan word het huilen, en richting het jaar begin je er van te balen en na het ander half jaar heb je er zat van en wil je niet meer en na 2 jaar is het "we zien wel" Tenminste bij mij. Tuurlijk blijft het moeilijk maar je went er aan.
@ grummeke gefeleciteerd! geniet ervan @ nadine29. dat wordt spannend vandaag ( ik kan zelf morgen testen) @verhip !@#$%^ s6 volgende ronde @ missQ veel plezier met poetsen @ marlous, tjonge wat spannend zeg met zoveel dagen overtijd s6 xxx
Gefeliciteerd! Wat super gaaf voor je. Geniet van je zwangerschap en ik wens je een prachtige voorspoedige zwangerschap toe.
img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg x 164 plus extra versteviging 1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 & Smallville & Chantal87 & Milolove & Jutte 2: Beertje76 & Maine & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent & Moosje25 3: Stillewens & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Afrola & Dizzy & Tonno 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 & Britt1981 & Anna83 & Shaar & Nadine29 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam & Verhip & Dafje & fiona 0401 & Rootje79 & Black daliya 6: Thasista & Sucre & Giegel & Grummelke & ilonaa & cjpt & Jammie & Sab85 & lonny 7: Natassie & Tiki & Calani 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura & Zinah & Elke1976 & Pearl29 & Nieuwbegin 9: Vanillivi & Miamel & Sandy25 & Sanne & Elpro 10: Nynke1980 & Jolan25 & Miamel & Kraai 11: Lien84 & Gyino & Daphne1984 & Tessa8 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Zoe10 & Kiddo81 & Naliey 13: Jessy1983 & Mikki80 & kiekeboe 14: Sannamvrio & Mup & miepke & zwangerworden & MissQ 15: Pippa & Desiree1986 & Hanneke78 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 & Daiquiri & Katjak79 & Shyness & Minnie22 17: Butterfly23 & Klingel & Bowen & 1ste Wondertje & Nikkie80 18: Dib & Roosje75 & tamtam78 19: Caecilia & Toetje77 & pixie & laura34 20: Danjo & Jamila22 21: Moontje & Miranke & Veronika 22: Milkhd 23: Mammie Patricia & Patrijs 24: Sheann & mama van Tessa & winnie pooh & Plienneling & Bloemie80 25: SylviaM & Laurhen 26: Roosje & Bos & kleintjevoorons & ppa & Sannie82 & Nickiee & Kita29 27: Milla Rose & Mystic Sun & vonnie73 28: Rianne80 & Miracles & Audrey & dreamer83 & BBKane & hanna1974 29: Claire85 & beverly & Claire24 & Miekiepluis 30: marina71 & Maria79 & Bia74& Dani86 & Afrola & Dizzy & anna83 & xMamaDianax & Teigetje1978 & Zeepbel83 & 00Wendy00 164 passagiers voor de roze kinderwagen! 4 Zwanger!!, 14 Ongesteld, 1 Negatieve test, 2 Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 september Jutte (poging 2) 5 september Rootje79 6 september Calani 7 september Coni Natasssie Sab85 10 september: Suzie80 Aura Love Child Jammie Miamel 13 september: Manon77 Tessa8 Mup Jessy1983 Kiekeboe Kraai Jolan25 15 september: hanneke78 zwangerworden MissQ 16 september: Shyness 20 september: Minnie22 butterfly23 28 september: Dreamer83 BBKane Laurhen hanna1974 29 september: Claire85 30 september Audrey Om de lijst te veranderen: * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen. Ik heb mijzelf erbij gezet, het lijkt wel of ik steeds overboard word gezet. Geen idee of het nu goed gelukt is. Het aantal passagiers heb ik niet veranderd, omdat ik al meerdere malen op de lijst ben gezet en ook plots weer weg was, toen er een nieuwe lijst bijkwam knuffs lonny
Lonny, je kunt rustig het aantal mensen veranderen want het is gisteren nog helemaal nageteld! Dus +1 Ik wens de mensen die vandaag testen veel geluk!
Herkenning, ik heb altijd last, kan maar 1x in de 2 a 3 dagen, maar moet nu elke dag wel 2 keer. kan het, zou het een teken zijn?