Klopt HELEMAAL! Wij hebben precies hetzelfde. Na 2 jaar wil je het aan de ene kant nog meer dan toen we een paar maanden bezig waren, aan de andere kant zijn de zenuwen elke maand minder omdat je nergens meer op rekent en je inmiddels weet dat niet elk klein dingetje dat je voelt een teken kan zijn van zwangerschap. Meestal is het een teken van naderende ongi ;o) Ik word er iig steeds rustiger onder, gek is dat he?!
Nee gek is het niet, ik herken het wel. Alleen deze maand is het bij mij echt heel raar, ik voel dingen die ik ander niet voel. Dus deze maand laat ik mij weer aardig meeslepen. Maar ik blijf ook nuchter.
@ grummelke: Gefeliciteerd! @ (mede-)ongie meiden: Kop op en veel succes in de volgende ronde @ all: ik duim [-o< voor nog wat meer roze voor deze maand.
hoi all, even een paar dagen druk gehad nu alles lekker aan het door lezen. maar wilde erg graag op de vragen voor de maansteen reaceren. weet niet of dat al gedaan is zo wel dan mijn excusses. vele stenen bezitten verschillende krachten. niet iedereen heeft baad bj het dragen van een steen. laat dat voor opstaan. sommige kunnen er zelf niet tegen. dit merk je dan doordat als je hem draagt je hoofdpijn hebt, misselijk wordt, uitslag krijgt op de plek waar de sten gedragen wordt en heel soms kunnen mensen er ook van flauwvallen. maar dat laatste komt maar zelde voor. als je een steen wilt gaan kopen ga dan naar een goede stenen winkel. ik ben er zelf nooit een voorstander van om stenen op de markt te kopen. veel mensen zitten er met hun handen aan, die elk hun energie achter laten, en de steen maakt veel verschillende weersomstandigheden mee. ga naar een goede winkel, praat met de mensen in de winkel en probeer ook van hun informatie te krijgen. je merkt snel genoeg als of ze er verstand van hebben de ja of de nee. als je er voor kiest om in die winkel de steen te kopen, pak dan niet de eerste de beste steen die je ziet. maar kijk goed welke je aanspreekt misschien heb je de mogelijkheid om de stenen vast te houden, als dat zo is voel dan of de steen in je hand gaat tintelen. het moet een aangenaam gevoel zijn. het moet daadwerkelijk goed voelen om deze steen te kopen. dan pas heeft het baad voor jou omdat te doen. als het een losse steen is kan je hem dragen in een zakje. ik zelf voor een katoenen of linnen zakje kiezen en niet vor bijvoorbeeld leer of syntetisch. dit omdat leer van een dier is geweest en wederom weer energie mee kan dragen en ook de energie van de steen moeilijker door laat. syntetsch is nagemaakt in een fabriek en gewoon niet mijn voorkeur. je hoeft de steen niet bij voorkeur op je blote huid te dragen is wel een fijne gedachten wat dan stromen de energieën makkelijker. maar in een zakje om je nek of in je broekzak is net zo goed. als je jou steen hebt gekocht ga hem dan thuis reinigen. dit doe je onderstromend water ongeveer 15 tot 20 min. vanaf nu bij jij de gene die de steen aanraakt. vaak voelt het niet goed als iemand zomaar even naar je sieraarden kijkt. dat komt omdat dan de energie van die persoon er aan blijft plakken. en dat kan niet prettig zijn. reinig hem dan op de zelfde manier. om je steen op te laten leg je hem in het maanlicht. niet elke maan is geschik om iets op te laten met energie. als je naar de mijn kijkt heeft zij vier fases. nieuwe maan de maan is dan geheel weg. wassende maan is de maan weer naar vol gaat. deze twee fases zijn voor nieuwe onderneming, bijvoorbeeld een kindje krijgen. volle maan is als de maan geheel vol is. dit is een moment om de volledige wens uit te spreken. afnemende maan is als maan naar de nieuwe maan gaat. dit is om iets te verliezen, pijn bijvoorbeeld. wil je nu je steen oplaten begin dan bij nieuwe maan hem neer te leggen. elke dag tot en met volle maan. het beste kan je dit buiten doen op een plek waar de maan goed bij kan. maar als je dat niet hebt leg hem dan binnen bij een openraam. leg hem neer met een gedachten bijvoorbeeld "maan van kracht en maan van macht, en kind van hem en mij dat maakt ons eeuwe blij. " de steen kan je gewoon overdag dragen. voor dat je dit de volgende maan herhaalt reinig dan wel weer even je steen. want ook jij hebt soms negatieve energie bij je. bjvoorbeeld als je boos wordt op dat ene rot mailtje. een maansteen hoeft niet altijd alleen door ene vrouw gedragen worden. ook de man kan hier baad bij hebben. want ook aan hun is de taak om samen zwanger te worden. ik vertel dit verhaal om mijn kennis die ik over steen heb door te geven aan de gene die er meer vanaf willen weten. let er wel op dat ik geen stenenkundige ben en ook niet zo'n dergelijke opleiding genoten heb. mijn kennis is niet alwetend en zoals al eerder gezegt niet iedereen heeft baad bij het dragen van stenen. kijk mij er dus ook niet op aan als het niet werkt. want laten we eerlijk wezen de kracht van magie is dat je gelooft. heel veel sterkte en veel liefs BB gyino
url=http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg]img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[/url] img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg x 165 plus extra versteviging 1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 & Smallville & Chantal87 & Milolove & Jutte 2: Beertje76 & Maine & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent & Moosje25 3: Stillewens & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Afrola & Dizzy & Tonno 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 & Britt1981 & Anna83 & Shaar & Nadine29 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam & Verhip & Dafje & fiona 0401 & Rootje79 & Black daliya 6: Thasista & Sucre & Giegel & Grummelke & ilonaa & cjpt & Jammie & Sab85 & lonny 7: Natassie & Tiki & Calani 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura & Zinah & Elke1976 & Pearl29 & Nieuwbegin 9: Vanillivi & Miamel & Sandy25 & Sanne & Elpro 10: Nynke1980 & Jolan25 & Miamel & Kraai & crepe 11: Lien84 & Gyino & Daphne1984 & Tessa8 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Zoe10 & Kiddo81 & Naliey 13: Jessy1983 & Mikki80 & kiekeboe 14: Sannamvrio & Mup & miepke & zwangerworden & MissQ 15: Pippa & Desiree1986 & Hanneke78 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 & Daiquiri & Katjak79 & Shyness & Minnie22 17: Butterfly23 & Klingel & Bowen & 1ste Wondertje & Nikkie80 18: Dib & Roosje75 & tamtam78 19: Caecilia & Toetje77 & pixie & laura34 20: Danjo & Jamila22 21: Moontje & Miranke & Veronika 22: Milkhd 23: Mammie Patricia & Patrijs 24: Sheann & mama van Tessa & winnie pooh & Plienneling & Bloemie80 25: SylviaM & Laurhen 26: Roosje & Bos & kleintjevoorons & ppa & Sannie82 & Nickiee & Kita29 27: Milla Rose & Mystic Sun & vonnie73 28: Rianne80 & Miracles & Audrey & dreamer83 & BBKane & hanna1974 29: Claire85 & beverly & Claire24 & Miekiepluis 30: marina71 & Maria79 & Bia74& Dani86 & Afrola & Dizzy & anna83 & xMamaDianax & Teigetje1978 & Zeepbel83 & 00Wendy00 164 passagiers voor de roze kinderwagen! 4 Zwanger!!, 14 Ongesteld, 1 Negatieve test, 2 Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 september Jutte (poging 2) 5 september Rootje79 6 september Calani 7 september Coni Natasssie Sab85 10 september: Suzie80 Aura Love Child Jammie Miamel 13 september: Manon77 Tessa8 Mup Jessy1983 Kiekeboe Kraai Jolan25 15 september: hanneke78 zwangerworden MissQ 16 september: Shyness 20 september: Minnie22 butterfly23 28 september: Dreamer83 BBKane Laurhen hanna1974 29 september: Claire85 30 september Audrey Om de lijst te veranderen: * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen. Ik heb mijzelf erbij gezet, het lijkt wel of ik steeds overboard word gezet. Geen idee of het nu goed gelukt is. Het aantal passagiers heb ik niet veranderd, omdat ik al meerdere malen op de lijst ben gezet en ook plots weer weg was, toen er een nieuwe lijst bijkwam knuffs lonny
Hoi, Ben nieuw hier en weet geloof ik nog niet helemaal door hoe het werkt. Wilde mezelf op 10 sept zetten maar geloof dat het niet helemaal goed is gegaan Maar eh.. wie niet waagt wie niet wint toch..! Felicitaties aan alle zwangeren en succes aan alle afwachtenden!
moge alle, Even hier kijken.. en ik zie weer een nieuwe zwangere gefeli... Super.. Wat betreft de maansteen, ja het kan helpen en de stenen zorgen echt wel voor een bepaalde trilling. Ik heb bijna een jaar een maansteen gehad, zelf laten pendelen en mijn partner ook. Maar helaas je ziet het resultaat. je lichaam moet toch het werk zelf doen.... Ik zou zo graag willen dat het woensdag is, dan kunnen we weer gaan beginnen nu de bbz.. na 3 mnd... dan 1 iui en dan door naar de ivf... Succes allemaal met wachten en ik hoop op veel roze deze maand...
x 165 plus extra versteviging 1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 & Smallville & Chantal87 & Milolove & Jutte 2: Beertje76 & Maine & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent & Moosje25 3: Stillewens & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Afrola & Dizzy & Tonno 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 & Britt1981 & Anna83 & Shaar & Nadine29 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam & Verhip & Dafje & fiona 0401 & Rootje79 & Black daliya 6: Thasista & Sucre & Giegel & Grummelke & ilonaa & cjpt & Jammie & Sab85 & lonny 7: Natassie & Tiki & Calani 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura & Zinah & Elke1976 & Pearl29 & Nieuwbegin 9: Vanillivi & Miamel & Sandy25 & Sanne & Elpro 10: Nynke1980 & Jolan25 & Miamel & Kraai & crepe 11: Lien84 & Gyino & Daphne1984 & Tessa8 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Zoe10 & Kiddo81 & Naliey 13: Jessy1983 & Mikki80 & kiekeboe 14: Sannamvrio & Mup & miepke & zwangerworden & MissQ 15: Pippa & Desiree1986 & Hanneke78 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 & Daiquiri & Katjak79 & Shyness & Minnie22 17: Butterfly23 & Klingel & Bowen & 1ste Wondertje & Nikkie80 18: Dib & Roosje75 & tamtam78 19: Caecilia & Toetje77 & pixie & laura34 20: Danjo & Jamila22 21: Moontje & Miranke & Veronika 22: Milkhd 23: Mammie Patricia & Patrijs 24: Sheann & mama van Tessa & winnie pooh & Plienneling & Bloemie80 25: SylviaM & Laurhen 26: Roosje & Bos & kleintjevoorons & ppa & Sannie82 & Nickiee & Kita29 27: Milla Rose & Mystic Sun & vonnie73 28: Rianne80 & Miracles & Audrey & dreamer83 & BBKane & hanna1974 29: Claire85 & beverly & Claire24 & Miekiepluis 30: marina71 & Maria79 & Bia74& Dani86 & Afrola & Dizzy & anna83 & xMamaDianax & Teigetje1978 & Zeepbel83 & 00Wendy00[/b] 164 passagiers voor de roze kinderwagen! 4 Zwanger!!, 14 Ongesteld, 1 Negatieve test, 2 Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 september Jutte (poging 2) 5 september Rootje79 6 september Calani 7 september Coni Natasssie Sab85 10 september: Suzie80 Aura Love Child Jammie Miamel 13 september: Manon77 Tessa8 Mup Jessy1983 Kiekeboe Kraai Jolan25 15 september: hanneke78 zwangerworden MissQ 16 september: Shyness 20 september: Minnie22 butterfly23 28 september: Dreamer83 BBKane Laurhen hanna1974 29 september: Claire85 30 september Audrey Om de lijst te veranderen: * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen.
het is hier net of ik een griepje onder de leden heb. Koud, brandendmaagzuur als ik opsta uit lig, moe. Bah en ik moet nog een week, of zou het echt een griepje zijn? ben niet verkouden of wat. o en ik val af terwijl ik altijd redelijk op hetzelfde gewicht zit. Heel vreemd allemaal dit kan toch niet?
@ Marloes80: Spannend, dat je al vier dagen overtijd bent. Ben benieuwd wanneer je gaat testen en hoop natuurlijk voor je dat het positief is. Trouwens, we hebben dezelfde voornaam. Grappig! @ Verhip: Balen zeg dat je ongesteld bent geworden en zelfs iets eerder dan verwacht. Hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk. @ Nadine29: Voor jou wordt het ook spannend nu, je mag testen. Weet je al wanneer je dat gaat doen? Vandaag is mijn NOD, ookal staat die op morgen. Zolang ik er niet aan denk, komt het ook niet (tja, misschien dat struisvogelpolitiek ook werkt om de rode vloed tegen te houden). Have fun meiden en misschien tot vanavond. Nu eerst werken. * KwiePark zet thee en koffie klaar (met melk en suiker voor de liefhebbers), cake (zelf gebakken > één met rozijn en appel en één chocolade voor de meiden die ongesteld zijn en een opkikker nodig hebben). Wie zorgt er voor iets lekkers voor tussen de middag?*
Zo zo, zie mijn banner eens. Hahaha, wat staat dat er netjes. Ik ben benieuwd wat er morgen dan gaat staan.
Sow, net even kopje thee gedronken. Ben goed bezig geweest al, al zeg ik het zelf! Heb heel mijn huis gestofzuigd, de woonkamer helemaal opgeruimd en schoongemaakt. Moet nu alleen de wc en de keuken nog doen. En dweilen. Mams komt om 12 uur broodje eten, dus ik ben er weer snel vandoor! @Gyino, wat een duidelijke uitleg over de maansteen, dank je!
Ow jummie Kwiepark! *Pakt nog snel een kopje thee zonder suiker en melk en een plakje cake met rozijntjes en appel en gaat weer snel aan de schoonmaak*