hij is lekker warm hoor hihihi... en de ckakers die ik er bij gepakt heb zijn ook ok. Merk alleen dat ik niet te veel moet eten.
Heb net lekker een broodje gegeten en nu komt er een kleutertje binnen met zelfgebakken koekjes! Dus mocht je zin hebben! Hihi! Balen voor de dames die ongi zijn geworden, spannend voor de testers! Hoezee voor de roze! Grummelke gefeliciteerd meis! Liefs, Pluis
nou als je mij 10 minuutjes geeft, dan wil ik zeker wel zo'n koekje hihi ( Merel eet alles tegenwoordig)
Heb hem op 8 sept staan, maar denk dat het de 7e is (heb nl mijn eisprong gevoeld). Mijn cyclus is na mijn MK ook nog steeds wat in de war. Afwachten dus!
x 167 plus extra versteviging 1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 & Smallville & Chantal87 & Milolove & Jutte 2: Beertje76 & Maine & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent & Moosje25 & Britt1981 3: Stillewens & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Afrola & Dizzy & Tonno 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 & Britt1981 & Anna83 & Shaar & Nadine29 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam & Verhip & Dafje & fiona 0401 & Rootje79 & Black daliya 6: Thasista & Sucre & Giegel & Grummelke & ilonaa & cjpt & Jammie & Sab85 & Lonny 7: Natassie & Tiki & Calani 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura & Zinah & Elke1976 & Pearl29 & Nieuwbegin 9: Vanillivi & Miamel & Sandy25 & Sanne & Elpro 10: Nynke1980 & Jolan25 & Miamel & Kraai & Crepe 11: Lien84 & Gyino & Daphne1984 & Tessa8 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Zoe10 & Kiddo81 & Naliey 13: Jessy1983 & Mikki80 & kiekeboe 14: Sannamvrio & Mup & miepke & zwangerworden & MissQ 15: Pippa & Desiree1986 & Hanneke78 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 & Daiquiri & Katjak79 & Shyness & Minnie22 17: Butterfly23 & Klingel & Bowen & 1ste Wondertje & Nikkie80 18: Dib & Roosje75 & tamtam78 19: Caecilia & Toetje77 & pixie & laura34 20: Danjo & Jamila22 21: Moontje & Miranke & Veronika 22: Milkhd 23: Mammie Patricia & Patrijs 24: Sheann & mama van Tessa & winnie pooh & Plienneling & Bloemie80 25: SylviaM & Laurhen 26: Roosje & Bos & kleintjevoorons & ppa & Sannie82 & Nickiee & Kita29 27: Milla Rose & Mystic Sun & vonnie73 28: Rianne80 & Miracles & Audrey & dreamer83 & BBKane & hanna1974 29: Claire85 & beverly & Claire24 & Miekiepluis 30: marina71 & Maria79 & Bia74& Dani86 & Afrola & Dizzy & anna83 & xMamaDianax & Teigetje1978 & Zeepbel83 & 00Wendy00 167 passagiers voor de roze kinderwagen! 4 Zwanger!!, 15 Ongesteld, 2 Negatieve test, 2 Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 september Jutte (poging 2) 5 september Rootje79 6 september Calani Moosje25 7 september Coni Natasssie Sab85 10 september: Suzie80 Aura Love Child Jammie Miamel 13 september: Manon77 Tessa8 Mup Jessy1983 Kiekeboe Kraai Jolan25 15 september: hanneke78 zwangerworden MissQ 16 september: Shyness 20 september: Minnie22 butterfly23 28 september: Dreamer83 BBKane Laurhen hanna1974 29 september: Claire85 30 september Audrey Om de lijst te veranderen: * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen. Balen Fio, sterkte!
Pff, nog 1,5 werkdag tot mijn vakantie en NOD. Moet op mijn werk nog zoveel afmaken, moet prive voor mijn vakantie nog zoveel wassen en inpakken... en dan bedenken of ik nog wil afspreken met mijn vriendin... waarvan ik vermoed dat ze zwanger is na rond 3... ik kan geloof ik alleen met haar afspreken op 6 september en dat is nou net de dag dat ik zeker niet wil horen dat iemand anders zwanger is. (uitgerekende datum van miskraam) Bah wat een spanningen allemaal. Zal blij zijn als het zondag is! Vegas here we come! ;o)
hoi hoi, hier even een kort berichtje van mij, en ik doe ook nog even een bakke mee, hoewel de meeste het al op hebben denk ik Het zet hier nog neit echt door geloof ik. Vanochtend maar geen test gedaan, durfde niet meer, misschien morgne nog een keer als het echt niet door gaat zetten. De waarvan ik dacht dat die gisteren toch gekomen was blijft bij een paar druppies terwijl ik normaal na een halve dag een flinke stortvloed heb zeg maar (sorry voor de details tijdens de cake en stroopwafels ) Dus nog steeds afwachten, ben ook erg misselijk nog, dus je weet maar nooit he... Gefeliciteerd Grummelke! Enne ongi-meiden een heel erg dikke knuffel voor jullie!
Tjonge, even een ochtendje niet online, pagina's bij te lezen!! Ik kan beter werken, dan blijf ik beter bij sorry baas Denk morgenochtend, vandaag is er in ieder geval nog steeds geen druppel rood te bekennen, toch al de 5e dag na NOD, pfff....zenuwslopend hoor, vooral omdat ik wel steeds die ongisteken heb... Dat zou een mooie afsluiter van september zijn, allemaal roze die dag! Jij maakt het dus ook spannend....erg hè.... @ Nadine29, spannennnnddd.....ik duim met je mee! @ Kraai, dat hongermisselijk ken ik. Had ik bij de eerste ook, zelfs bij week 8 en 9 zo erg, dat ik 's avonds al een ontbijtkoek naast mijn bed legde, omdat tegen 5/6 uur de pijn/misselijkheid zo erg was, dat het pas wegging als ik iets at...bizar! En nu heb ik het weer, nee niet zo erg als ik net beschrijf, maar het wordt wel steeds meer....maar ja, test al vier dagen negatief.... @ Miekiepluis, ja hoor herkenbaar, moeite met blij zijn.... Het is belachelijk, zo in de eerste ronde, maar het gevoel is er wel ja. Kan vol jaloersie naar mijn 33 weken zwangere collega kijken, zucht...die buik... En als je dan, zoals ik eerder schreef, hoort dat iemand uit je omgeving die zwanger is voor de tweede keer wéér roept "nou, dat het zo snel zou gaan hadden we niet verwacht"...en ik dan denk "je hebt sex zonder vbmiddelen, dan weet je toch dat je zwanger kan raken? Snel of niet snel, vanaf het eerste moment kan het"......bleehh, dan gaan de nekharen alweer overeind... Maar toch, het ligt ook aan de situaties. Als ik hier bij sommige meiden enorm veel getallen (lees cyclus/rondes) zie staan, dan ben ik oprecht blij met tranen in mijn ogen als die melden dat ze zwanger zijn en dan zonder jaloers gevoel, gek hè? @ MissQ, grappig, wij hadden gister hetzelfde. Nu, zo vlak na de vakantie, valt het ons op hoe onze dochter gegroeid is de laatste tijd. Niet wat lengte ofzo, maar wat ontwikkeling betreft! Dat ik bijna het gevoel krijg "komt dit juist doordat we allebei thuis waren?" en dus met schuldgevoel naar mijn werk rijd en denk dat ik misschien teveel met het 2e kindje bezig ben..... Maar ja, denk niet dat je jouw zoontje te weinig aandacht geeft, dat is iets natuurlijks en zo aan jouw tekst te lezen is dat natuurlijks bij jou zeker aanwezig! Op naar het grote feest zondag. Leuke plannen? Mooie taart? @ Grummelke, hoe was het bij de HA (misschien lees ik dat nog op de komende 4 pagina's....) @ Verhip, neeeeee * kijkt eens even op de tafel van Kwiepark en denkt dat alle cake al verorberd is door alle zwanger-wannabee's, dus loopt verder richting Tessa8 voor een heerlijke stroopwafel. Pakt dan gelijk ook maar een bakkie thee, want daar kan de stroopwafel dan even boven stomen en zacht worden........en kwijlt van verlekkering weer terug naar de eigen bank* @ Kita: computernerd, toppie die lijst! @ Shaar, bah, ook al zo'n twijfelgeval, niet leuk! *zit nog vol van de stroopwafel, maar vind de tosti van MIssQ ook wel erg verleidelijk.....maar bedankt na het lezen van Rootjes tekst nog even....pfff* @ Cjpt, kan me voorstellen dat je niet wilt afspreken......het is lastig. Aan de ene kant denk je "afzeggen" aan de andere kant vind je dat je dit niet kunt maken, toch? Weet zij van je miskraam? Ofwel, denk je dat ze ook rekening houdt met jouw gevoelens? Moeilijk hoor! Maar ehm, Vegas? Wauw! Oh jeetje, in ik ben helemaal bij! Goed zeg! En dat ik een paar minuten, hahahaha... Wij hebben afgelopen week het hele huis spik en span schoongemaakt, dus moeders zit lekker op de bank niets te doen, terwijl de kleine slaapt, heerlijk zulke dagen....
Rootje, klinkt wel alsof er nog hoop is, hopelijk zet het niet door! Haha Jutte, jij hebt je best gedaan om op iedereen te antwoorden Ik heb vanmiddag nog slaapdienstje op mn werk, en morgen vanaf 10.00 VAKANTIEEEEE ,eindelijk! Heerlijk a.s zondag 2 weken naar Cuba en daarna nog een weekje lekker niksen thuis. Ik zit dus precies op Cuba in mn vruchtbare dagen, dus wie weet krijg ik wel een vakantie baby hahaha, maar ik hoop nergens op hoor. Zit nog maar in 1e ronde.
@Jutte ok dus ik ben niet de enige met een vreemd misselijk gevoel, de meeste mensen moeten niet aan eten denken als ze misselijk zijn, maar ik wil alleen maar eten om het gevoel weg te krijgen.
@ Zeepbel, tja, als je toch aan het bankhangen bent kan je net zo goed ff iedereen persoonlijk behandelen @ Kraai, ik had bij de eerste wel dat gevoel, kon ook alles eten, maar wel minder! Zat sneller vol... En nog steeds niets....geen druppeltje bloed, niets noppes nada.....njente...bleh! IK WIL DUIDELIJKHEID!
*inbraak* Dames.. wil jullie ff allemaal heeeeeeeeeeeeel veel succes wensen en heel veel roze.... Ikzelf moet er niet aan denken na 3, maar wie weet kom ik me ooit nog eens hier weer melden, maar dan hoop ik jullie hier niet meer te zien of misschien WEER te zien...hihihihi.... lees zo af en toe s mee en blijf het spannend vinden voor de mom2be's.. SUCCES! knuf Ichtus Feb2008 mama
Oh jasses...al die onduidelijkheid hier! Ik hoop voor iedereen dat het snel komt, natuurlijk het liefste 2 streepjes!! ROZE!! Ik ben wel erg druk met elke keer inloggen.. Niet echt goed voor mijn gemoedsrust... Ik ga nu maar weer echt werken, nog een half uurtje en dan lekker naar huis na het opruimen! En de ongie wordt alweer minder, dus... Hihi! Meiden, tot morgen! Voor iedereen een dikke knuf! Zeepbel, fijne vakantie! Ik hoop voor je dat het een vakantiebaby wordt! Pluis
Dankjewel Ichtus! Ik hoop ook dat het snel raak is bij alle ladys inclusief mijzelf.. Al heb ik nu krampen onderin mijn buik... (alweer) Zo'n beetje elke dag nu
ik mag gezellie nog een rondje rood...zoals ik al verwacht had dus geen teleurstelling hier....klussen ging niet helemaal zoals ik had gehoopt dus verwachte dus ook geen roze deze maand...op naar ronde 68
x 167 plus extra versteviging 1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 & Smallville & Chantal87 & Milolove & Jutte 2: Beertje76 & Maine & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent & Moosje25 & Britt1981 3: Stillewens & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Afrola & Dizzy & Tonno 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 & Britt1981 & Anna83 & Shaar & Nadine29 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam & Verhip & Dafje & fiona 0401 & Rootje79 & Black daliya 6: Thasista & Sucre & Giegel & Grummelke & ilonaa & cjpt & Jammie & Sab85 & Lonny 7: Natassie & Tiki & Calani 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura & Zinah & Elke1976 & Pearl29 & Nieuwbegin 9: Vanillivi & Miamel & Sandy25 & Sanne & Elpro 10: Nynke1980 & Jolan25 & Miamel & Kraai & Crepe 11: Lien84 & Gyino & Daphne1984 & Tessa8 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Zoe10 & Kiddo81 & Naliey 13: Jessy1983 & Mikki80 & kiekeboe 14: Sannamvrio & Mup & miepke & zwangerworden & MissQ 15: Pippa & Desiree1986 & Hanneke78 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 & Daiquiri & Katjak79 & Shyness & Minnie22 17: Butterfly23 & Klingel & Bowen & 1ste Wondertje & Nikkie80 18: Dib & Roosje75 & tamtam78 19: Caecilia & Toetje77 & pixie & laura34 20: Danjo & Jamila22 21: Moontje & Miranke & Veronika 22: Milkhd 23: Mammie Patricia & Patrijs 24: Sheann & mama van Tessa & winnie pooh & Plienneling & Bloemie80 25: SylviaM & Laurhen 26: Roosje & Bos & kleintjevoorons & ppa & Sannie82 & Nickiee & Kita29 27: Milla Rose & Mystic Sun & vonnie73 28: Rianne80 & Miracles & Audrey & dreamer83 & BBKane & hanna1974 29: Claire85 & beverly & Claire24 & Miekiepluis 30: marina71 & Maria79 & Bia74& Dani86 & Afrola & Dizzy & anna83 & xMamaDianax & Teigetje1978 & Zeepbel83 & 00Wendy00 167 passagiers voor de roze kinderwagen! 4 Zwanger!!, 15 Ongesteld, 2 Negatieve test, 2 Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 september Jutte (poging 2) 5 september Rootje79 6 september Calani Moosje25 7 september Coni Natasssie Sab85 10 september: Suzie80 Aura Love Child Jammie Miamel 13 september: Manon77 Tessa8 Mup Jessy1983 Kiekeboe Kraai Jolan25 15 september: hanneke78 zwangerworden MissQ 16 september: Shyness 20 september: Minnie22 butterfly23 28 september: Dreamer83 BBKane Laurhen hanna1974 29 september: Claire85 30 september Audrey Om de lijst te veranderen: * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen. gewijzigd
Ja ze weet ervan (is 1 van mijn 2 beste vriendinnen) ze gaat ook zeker wel rekening houden met mijn gevoel. Maar goed, ik hoor het dan liever na mijn vakantie dan net ervoor en op die dag! Aan de andere kant is er ook een grote kans dat ik me weer eens druk maak om niks en ze helemaal niet zwanger is