Mooi weer, in Ierland? Is dat niet schaars goed? Of is dat gewoon echt een waar cliché? Wat doe jij in Ierland eigenlijk, Ierse partner? @ Brotherhood, thuistest spermakwaliteit, bestaat dat ook al? Wauw, we kunnen tegenwoordig ook alles thuis testen! En 2x daags? Ik val van de ene in de andere verbazing hier! @ Celina, nieuwe zaadjes zijn nog niet lang genoeg gegroeid ofzo.... moet ff op gang komen zeg maar.... toch, zoiets is het toch?
Hoi hoi, Ik weet ook niet precies hoe het zit, maar op het forum was er iemand die vertelde dat de huisarts het verteld had en die zou het wel weten . Het internet geeft aan dat sperma 60 dagen nodig heeft om te rijpen en wanneer je dus geen pauze tussendoor hebt kunnen ze niet (noooit) genoeg rijpen. Maar nogmaals ik weet het niet hoor. Ik weet wel dat mijn vriendje niet wil minderen hierdoor
60 dagen!?!?!? Wat maakt het dan uit of je 1 keer per dag, 2 keer per dag of om de dag gaat...wat zijn 2 dagen op 60! hahahaha...
Hey hallo, Ik heb dat idd op het forum geplaatst. Ik was dinsdag bij de HA en die vertelde mij dat. De zaadcellen zijn dan nog niet voldoende gerijpt, en er zijn er idd niet voldoende. (minder iig) Verder weet ik het ook niet precies. Staat vast wel iets over op het net. Ik zal eens gaan zoeken... Liefs, Manon
he get wat balen. als is de tijd van inleveren niet verkeerd, hier moet het tussen 13 en 13:15 uur belachlijke tijd midden op de dag. Maar succes iig, voor je man dan
Ik gebruik al langer dan een half jaar ovu testen, maar heeft mij geen geluk gebracht, ik hoop wel voor jou Ik ga het deze maand maar eens zonder proberen. We gaan gewoon om de dag klussen, knutselen, rummicuppen of hoe iedereen het maar noemt hier tot aan mijn ongi en dan maar afwachten weer
Passagierslijst NOD September 1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky Ans 2: Beertje76 & Maine & Dreamer83 & 00Wendy00 & Alice 3: Stillewens & Zinah & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Verhip 4: jent & Fio & Brotherhood 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 6: Pearl29 7: Natassie 8: Suzie80 9: 10: 11: 12: 13: Tessa8 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Jutte 27 passagiers voor de roze kinderwagen! .. Zwanger!!, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img410.imageshack.us/img410/7730/passea6.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen. Ik heb mezelf op 13 gezet..
Hoi meiden, Ik kom hier binnenvallen.... Ben vandaag ongi geworden Na een cyclus van 37 dagen.... Best aardig lang (vind ik) Hopen dat hij nu wat korter mag zijn, maar dat kunnen we weer berekekenen door mijn ei. Dus dat is even afwachten. Ik heb dus maar een cyclus van 37 aangehouden, en mijzelf op 13 gezet. We zien dus wel even en anders (als ik mijn ei gehad heb) kan ik het altijd nog veranderen... Baal er wel van.. Maarja
Hallo dames... ik breek weer ff uit. Ik weet dat Limmeke ons allemaal tegenhoud, maar nu toch ff een berichtje... September wordt nu al weer vol. In augustus gaat het niet goed. Ik hoop dat jullie wel veel roze pakken... Biccy: jij snoept van twee erhm drie walletjes.... JedidJah
Nee, mijn man zegt zelf om dan op het toilet te gaan rommelen. Misschien hebben ze er wel een kamertje voor. Ik weet het niet. Maar anders moet hij het potje op zijn huid dragen en snel naar het ziekenhuis toe om het in te leveren dus dan is dat makkelijker (op toilet). Maar nu moet hij eerst gaan sparen. En dan inleveren en dan afwachten op de uitslag.
Hallo Allemaal, Heb me zojuist geregistreerd... heb een tijdje op deze site rond zitten kijken en het is hier een gezellige boel. Ben net als jullie volgeladen met de 'ik wil zwanger zijn' kriebels. En om die te uiten ben ik hier wel aan het goede adres denk ik zo... Mijn eerstvolgende 'NOD' zal ws op 3 september zijn. (Moet nog wel even wennen aan allerlei termen als NOD en zo) Ik hoop dat het een mooie roze kinderwagen blijft. Groetjes, Afrola
Afrola: Heel veel succes! Hoelang zijn jullie al bezig? en wat voor anticonceptie heb je tot nu toe gebruikt? We willen alles weten hier!
Echt een cliché Wel hebben we hier 4 seizoenen in 1 dag, aangezien het een eiland is en het dus van alle kanten komt aanwaaien. De zomers zijn anders dan in NL, we weten al vrij snel of we een mooie of een natte zomer krijgen Maar ook in Ierland hebben we mooie dagen Ik woon hier, omdat ik dat wilde. had altijd al iets met Ierland Enne, Jed, hoezo drie walletjes?
Hey meiden, Ik zie dat het hier al aardig vol begint te lopen, helaas. Hoop voor iedereen die september binnenkomt, het snel raak is. Maar hopen we dat eigenlijk niet elke maand? @ Biccy: Woon je al lang in Ireland? Leuk, zeg om te kunnen wonen waar je graag wilde wonen. Wij gaan overigens ook proberen om onze andere droom te verwezenlijken. We willen graag naar Maine (U.S.) verhuizen. 't Is best moeilijk om binnen te komen, maargoed... Dromen zijn er om achterna te gaan, he en om te proberen ze te verwezenlijken. @ JedidJah de inbreekster: Hoe gaat het met je? Ik moet zoveel bladeren. Kan het allemaal niet meer bijhouden, hoor . Leeftijd en warmte, denk ik . Nou ik ga gauw verder lezen. Groetjes, Maine
Dankje, we zijn net een maand bezig... We hebben als anticonceptie alleen condooms gebruikt omdat ik niet tegen de pil kan. Het is nu wel handig dat ik ongeveer weet hoe lang mijn cyclus duurt.
img410.imageshack.us/img410/7730/passea6.jpg 1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky Ans 2: Beertje76 & Maine & Dreamer83 & 00Wendy00 & Alice 3: Stillewens & Zinah & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Verhip & Afrola 4: jent & Fio & Brotherhood 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 6: Pearl29 7: Natassie 8: Suzie80 9: 10: 11: 12: 13: Tessa8 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Jutte 28 passagiers voor de roze kinderwagen! .. Zwanger!!, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img410.imageshack.us/img410/7730/passea6.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen.
Hoi meiden, Ik kom me hier melden. Weer een volgende ronde voor mij. Mijn NOD is 2 september. Wil iemand mij op de lijst zetten? Alvast bedankt en we gaan voor een heel roze lijst!