ff wat hcg rondstrooien..........kom op meiden! *************************************************************** ************************************************************** *************************************************************** ************************************************************
Ben de hele dag al aan het slipstaren en... NOG NIKS ik hoop zo dat het zo blijft mss ga ik stiekum toch al een testje doen hahaha hou het gewoon niet lol kan echt niet wachten
x 168 plus extra versteviging 1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 & Smallville & Chantal87 & Milolove & Jutte 2: Beertje76 & Maine & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent & Moosje25 & Britt1981 3: Stillewens & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Afrola & Dizzy & Tonno 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 & Britt1981 & Anna83 & Shaar & Nadine29 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam & Verhip & Dafje & fiona 0401 & Rootje79 & Black daliya 6: Thasista & Sucre & Giegel & Grummelke & ilonaa & cjpt & Jammie & Sab85 & Lonny 7: Natassie & Tiki & Calani 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura & Zinah & Elke1976 & Pearl29 & Nieuwbegin 9: Vanillivi & Miamel & Sandy25 & Sanne & Elpro 10: Nynke1980 & Jolan25 & Miamel & Kraai & Crepe 11: Lien84 & Gyino & Daphne1984 & Tessa8 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Zoe10 & Kiddo81 & Naliey 13: Jessy1983 & Mikki80 & kiekeboe 14: Sannamvrio & Mup & miepke & zwangerworden & MissQ 15: Pippa & Desiree1986 & Hanneke78 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 & Daiquiri & Katjak79 & Shyness & Minnie22 17: Butterfly23 & Klingel & Bowen & 1ste Wondertje & Nikkie80 18: Dib & Roosje75 & tamtam78 19: Caecilia & Toetje77 & pixie & laura34 20: Danjo & Jamila22 21: Moontje & Miranke & Veronika 22: Milkhd & Chanaty 23: Mammie Patricia & Patrijs 24: Sheann & mama van Tessa & winnie pooh & Plienneling & Bloemie80 25: SylviaM & Laurhen 26: Roosje & Bos & kleintjevoorons & ppa & Sannie82 & Nickiee & Kita29 27: Milla Rose & Mystic Sun & vonnie73 28: Rianne80 & Miracles & Audrey & dreamer83 & BBKane & hanna1974 29: Claire85 & beverly & Claire24 & Miekiepluis 30: marina71 & Maria79 & Bia74& Dani86 & Afrola & Dizzy & anna83 & xMamaDianax & Teigetje1978 & Zeepbel83 & 00Wendy00 168 passagiers voor de roze kinderwagen! 4 Zwanger!!, 15 Ongesteld, 2 Negatieve test, 2 Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 september Jutte (poging 2) 5 september Rootje79 6 september Calani Moosje25 7 september Coni Natasssie Sab85 10 september: Suzie80 Aura Love Child Jammie Miamel 13 september: Manon77 Tessa8 Mup Jessy1983 Kiekeboe Kraai Jolan25 15 september: hanneke78 zwangerworden MissQ 16 september: Shyness 20 september: Minnie22 butterfly23 28 september: Dreamer83 BBKane Laurhen hanna1974 29 september: Claire85 30 september Audrey Om de lijst te veranderen: * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen. Ik heb Chanaty even erbij gezet
Oeh, ik pak ook een beetje, want......zojuist kon ik me niet bedwingen, echt niet.......en weer negatief. Zo negatief als maar kan, negatiever kan niet...zucht... Was wel maar een inieminiebeetje urine, dus wie weet gewoon niet goed.... Maar heb nu zelfs het gevoel dat ik een blaasontsteking aan het ontwikkelen ben ofzo, bah bah bah!
*PAKT OOK HCG** Hoop dat ik genoeg heb gevangen voor volgende week. Ik ben echt moe! Was net in slaap gevallen en nu misselijk wakker geworden.. Bah zeg ik wil naar bed! (maar heb zo nog een afspraak.. )
Zo even met mijn broer kletsen en ik mag hier een rode en een rozde zien en een pagina bij lezen. Ik beloof plechtig niet meer op een vrije donderdag met mij broer te bellen, maar hier te zijn hihihi @ jutte, hmmm dus het zou een goed teken kunnen zijn die hongermisselijkheid. Nou nog een week wachten dan ga ik hopelijk zo'n mooie posi test hebben na al die maanden. Nu eerst maar weer eens een tussen doortje om het gevoel te stillen ( gelukkig kan ik inderdaad niet zo heel veel op en val ik alleen maar af als ik eet nu, ook zoiets vreemds)
1: Marloes80 2: 3: 4: 5: 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22:Chanaty 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 2 passagiers voor de roze kinderwagen! .. Zwanger!!, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img410.imageshack.us/img410/7730/passea6.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/quote]
@ dafje yeah gefeliciteerd geweldig geniet ervan. @ tessa8 zag dat we allebei nog 7 dagen moeten wachten ga je testen of wacht je een paar dagen? ik weet het niet zo goed. heb wel een ander gevoel dan normaal maar wil er niet echt aan toe geven. denk zelf dat ik pas de 14de wil testen als ik nog niet ongi ben. als ik dat volhou. koop pas op zaterdag in de middag een test dan kan het niet anders haha. ik wilde dat je gelijk kon zien dat je zwanger was. een soort van mijn haren kleuren dan roze of zo. of wat dachtje van een soort van weegschaal die dan zegt je bent zwanger al direct de dag na de bevruchting. lijkt me allemaal veel makkelijk. dat wachten vind ik maar niks. hoeweld eze week lekker snel gaat. maandag een heerlijke borrel met mijn colleg's, dinsdag met me zusje naar madona en woensdag naar tarzan met 3 collegás. wat is het leven toch zwaar. zo ga nu even kijken of me soep al goed is. heb een beetje te veel gemaakt dus misschien ook iemand is?
whahahahaha mijn haren kleuren roze hihihi ik vind hem helemaal geweldig. Die houden we er in. Maar helaas moeten we toch echt tussen de klus en de ongie 14 dagen wachten. Baal