hey meiden, dafje gefeliciteerd met je zwangerschap ik heb zelf veel last van ongikrampen en ik denk dat het morgen er wel is. heb vandaag een test gedaan en die was negatief maar, nu weet ik ook dat ik hele lage hcg hormoon bij me heb maar ga er van uit dat ik mijn krijg morgen. jullie horen het morgen van mij. groetjes en knuff voor de meiden met een teleurstelling.
wachten is rot. en zeker als je het tegen je mannetje zegt, die daarna reageerd met je moet er niet te veel mee bezig zijn dan is de terleurstelling zo groot. duh dat snap ik ook wel. maar hoe leg je dit nu uit. ik heb hem gevonden en nu begrijp hij een beetje wat ik bedoel. mijn verhaaltje tegen hem: stel je voor je gaat mee doen aan een spel. het spel draait om geld heel veel geld. de spelregels je mag 1 keer per dag 1 minut lang zeggen wat jij gaat doen met het geld. dit mag maar 3 dagen. daarna moet je 14 dagen wachten om te horen te krijgen of je wel of niet het geld wint. je weet niet percies hoe ze oordelen of jij wel of niet dat geld krijgt. je kan niet anders dan aan dit spel mee doen. zijn antwoord. dat is ook rot uit k*t, das niet leuk. zou inderdaad er veel aan denken. hopelijk snap hij het een beetje.
dat is een goeie zeg. mijn vriend zegt ook altijd zoiets. of: onze tijd komt wel schatje. dan denk ik. maar ik wil NU. verder nog mensen die snel gaan testen
Bij me zoontje was het de eerste ronde meteen raak dus best rot nu. Maarja ik heb echt reuze respect voor de dames die al meer dan een jaar bezig zijn en nog steeds de moed erin houden SUPER DAMES btw ben nog steeds niet ongi dus ik blijf nog stiekum hopen ga morgenvroeg testen houd het anders toch niet uit hahahaha Ben ook zo doodmoe. Heb normaal heel veel last van puistjes als ik ongi moet worden heb ik nu niet dus.. please duim morgenvroeg ff allemaal mee ...
Hoi meiden, @zwangeren: van harte gefeliciteerd! Daar drinken we een sapje op! @ ongi ladies: heel veel sterkte in de volgende ronde!
Ja eigenlijk wel en gehoopt daarom vind ik het ook best wel balen als het nu nog niet raak zou zijn maar weet geduld is een schone zaak hahaha en soms heb ik dat geduld niet
toen wij begonnen was ik ook heel optimistische. ik dacht ach we zijn nog jong, gezond en dan is het vast zo raak. nou ben wel van die wolk afgedonderd hoor kan ik je vertellen. stom van mezelf om er zo over te denken natuurlijk
Mijn lijf maakt het spannend zeg! Ovutest was hartstikke positief, veel duidelijker dan de vorige keren. En meer eggwhite dan vanmiddag. Dus...ik wacht ff op de piek en zal dan mn NOD verplaatsen. Vanavond aan de klus!
@Dafje, Gefeliciteerd! @MissQ, ik heb ook een zoontje van ruim 1,5 jaar. Er zijn dagen dat ik denk waar begin ik aan. Wees tevreden met wat je hebt! Maar aan de andere kant wil ik hem graag een broer/zus geven om samen op te groeien... Moeilijk he! Vandaag af en toe nog wat kramp gehad. Denk dat ei inmiddels gesprongen is! Nog steeds vruchtbaar slijm... Met hubbie afgesproken dat we niet vanavond aan de klus gaan want 2x achter elkaar is toch niet goed voor de kwaliteit... maar tot morgenavond wachten ben ik bang dat we de boot missen... Dus ik heb morgen vrij en hij moet wel werken. Hubbie gaat me voor hij weggaat wakker maken Mooie oplossing toch?