nou meiden ik ga lekker op de bank hangen even tv kijken en dan lekker naar mijn bedje. slaap lekker allemaal en hopen op een roze test
Wauw lees het nu pas, een 4e roze! Gefeliciteerd! Heb maar even een roze trui aangetrokken voor goed geluk voor iedereen die het nodig heeft (en ook voor mezelf natuurlijk ) Ben alleen ineens bang dat ik misschien geen eisprong heb gehad, dat alles toch na de miskraam van juni in de war is geraakt oid.... Raar he, dat je je dan ineens heel onzeker erover gaat voelen?
@Tiki, zo voelde ik dat ook na mijn miskraam. Ervoor had ik best een regelmatige cyclus en toen dacht ik: Pffff, nu maar weer afwachten. Gelukkig viel het mee en heb ik elke maand een mooie eisprong. Alleen is het nog net gelukt om zwanger te worden, maar ook dat komt! Alleen geduld hebben he! Succes deze maand voor jou. Spannend deze week, nog maar 5 dagen voor testen!
Hoe weet jij zeker dat je eisprong hebt? Door ovulatietesten? misschien moet ik die ook maar eens aanschaffen als ik ongesteld word. Erg moe en duizelig vandaag, misschien dat ik daarom ook zo emo en onzeker word over alles (oehoe wat een miep weer)
Ja ik gebruik inderdaad ovulatietesten. Werken bij mij prima. De keer na de miskraam was het een beetje vaag, maar dat had ik ook niet naders verwacht. Maar nu in de derde echte ronde zijn ze gewoon weer heel duidelijk. Echt een aanrader om inzicht in de cyclus te krijgen vind ik.
@ Dafje: Gefeliciteerd! Geniet ervan. @ Debsje77: Jammer zeg dat je ongesteld bent geworden. Val je nu helemaal uit de kar of kun je nog net meedoen eind september? Zelf steek ik nog lekker mijn kop in het zand. Zolang het er niet is, komt het ook niet.
@Dafje, GEFELICITEERD meid! Weltrusten allemaal, nog even het zesde zintuig kijken. Heb net alle kadootjes voor de kleine ingepakt! Hele klus! Maar was het echt wel waard. Dalijk de kadootjes boven verstopppen. Slaap lekker allemaal, en morgen nog meer roze he!
Komt iig al dichtbij.. En cylcus van slag, dat was bij mij deze maand ook voor het eerst vanwege vmk. Nu sta ik op de 26e. Hoop dat het raak is meid
Ja he meid nu heb je het van 2 man gehoord hopelijk vind je je ei. hoewel hopelijk niet meer nodig en gewoon een posi test
Zo Dames ik ga nog ff naar bad en lekker slapen. Morgenvroeg als ik nog niet ongi ben ga ik een testje wagen is hij negatief wacht ik tot maandag met een nieuwe test als ik nog niet ongi zou zijn dus please duim voor me Truste