En de mijne ook.....inmiddels de 6e dag hier en nog steeds geen druppeltje bruin of rood en ook al 5 witte testen, zucht...heb besloten vandaag maar even niet te testen en als er morgenochtend nog niets is weer een test eraan te wagen... Welkom nieuwe dames.....succes testers voor vandaag enne....bijna weekend, gelukkig! *neemt een slok thee en slaat stijl achterover, zakje er te lang in gehad...iemand een nieuwe bak water voor mij met een licht zakkie?*
goedemorgen, ik mag vandaag testen maar wacht nog even, ik heb wel het gevoel dat ik ongi wordt na het weekend ga ik testen. groetjes
Nou ik mag ook definitief op rood hoor, ik had vanochtend een negatieve test en ben nu echt flink ongi. Alleen omdat mijn vanochtend pas echt goed begonnen, ga ik er nu maar even van uit vandaag de 1e dag van de nieuwe cyclus is, dus met een cyclus van ongeveer 30 dagen zou mijn volgende NOD 5 oktober zijn. Dus ik ga toch maar verhuizen denk ik. Maar ik blijf wel bij jullie kijken of er nog heeeeel veel roze komt hoor deze maand. En anders zie ik een deel van jullie weer in oktober *ik doe nog 1 bakkie mee hoor, als het nog mag *
Balen rootje suc6 in oktober en dan hopelijk op roze Iemand die weet wat het kan betekenen als je witte deeltjes in urine hebt?
spannend black daliya! Ik heb morgen mijn NOD. Denk dat ik ook tot na het weekend wacht met testen. Als ik de verleiding kan weerstaan om de testen te laten liggen dit weekend. Nu maar hopen dat ik niet ongi wordt. Succes!
@ Lonny: ja die krampjes had ik inderdaad de vorige keer toen ik zwanger was ook. Heb toen 5 dagen gewacht met testen omdat ik niet wist dat je dat kon hebben als je zwanger was hahaha. Lekker naief ;o) Maar goed, heb er deze maand geen goed gevoel bij dus ben bang voor rood, maar duim natuurlijk voor roze! Jij morgen ook je NOD? Spannend!
Hier ook morgen de NOD. Vanochtend getest en negatief. Hoe scheel ik ook kijk, 2 streepjes kon ik niet ontdekken. Ik verwacht er dus eigenlijk helemaal niets meer van...
Hier nog geen tekenen van ongi.... Pffffffff ik hoop dat het zo mag zijn wacht het weekend nog even af en dan testen!
mmm, ik heb net onze vk even gebeld en die denkt dat ik toch een hele vroege mk gehad heb. Zeker omdat ik 2x positief getest heb, ook al was het heel licht. Vooral omdat de 1e test donkerder was en die was 's avonds en die van de volgende ochtend was lichter. Ik hoefde verder niet langs te komen als ik een 'normale' bloeding zou hebben. Als het minder dan normaal is, wil ze me toch wel even zien voor een echo. *nou ik heb mijn bakkie leeg en neem nu toch echt afscheid hier* Hopelijk niet tot oktober meiden DIkke knuffels voor iedereen!
Ik ken dat, ik blijf er soms zolang naar kijken. Ik zou haast buiten staan met die test om er goed licht op te krijgen. Met de hoop dat ik toch iets lichtroze ziet. Maar ik test pas na het weekend, als ik nog niet ongi ben geworden. Dan zit ik 2 dagen na mijn NOD. En als ik dan negatief sta, dan test ik over drie dagen weer. Dus geef de hoop niet op. Morgen is pas je NOD. Het kan nog. Probeer het gewoon over een paar daagies nog eens. Succes! knufffsss
x 168 plus extra versteviging 1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 & Smallville & Chantal87 & Milolove & Jutte 2: Beertje76 & Maine & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent & Moosje25 & Britt1981 3: Stillewens & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Afrola & Dizzy & Tonno 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 & Britt1981 & Anna83 & Shaar & Nadine29 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam & Verhip & Dafje & fiona 0401 & Rootje79 & Black daliya 6: Thasista & Sucre & Giegel & Grummelke & ilonaa & cjpt & Jammie & Sab85 & Lonny 7: Natassie & Tiki & Calani 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura & Zinah & Elke1976 & Pearl29 & Nieuwbegin 9: Vanillivi & Miamel & Sandy25 & Sanne & Elpro 10: Nynke1980 & Jolan25 & Miamel & Kraai & Crepe 11: Lien84 & Gyino & Daphne1984 & Tessa8 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Zoe10 & Kiddo81 & Naliey 13: Jessy1983 & Mikki80 & kiekeboe 14: Sannamvrio & Mup & miepke & zwangerworden & MissQ 15: Pippa & Desiree1986 & Hanneke78 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 & Daiquiri & Katjak79 & Shyness & Minnie22 17: Butterfly23 & Klingel & Bowen & 1ste Wondertje & Nikkie80 18: Dib & Roosje75 & tamtam78 19: Caecilia & Toetje77 & pixie & laura34 20: Danjo & Jamila22 21: Moontje & Miranke & Veronika 22: Milkhd 23: Mammie Patricia & Patrijs 24: Sheann & mama van Tessa & winnie pooh & Plienneling & Bloemie80 25: SylviaM & Laurhen 26: Roosje & Bos & kleintjevoorons & ppa & Sannie82 & Nickiee & Kita29 27: Milla Rose & Mystic Sun & vonnie73 28: Rianne80 & Miracles & Audrey & dreamer83 & BBKane & hanna1974 & SweetMisery 29: Claire85 & beverly & Claire24 & Miekiepluis 30: marina71 & Maria79 & Bia74& Dani86 & Afrola & Dizzy & anna83 & xMamaDianax & Teigetje1978 & Zeepbel83 & 00Wendy00 168 passagiers voor de roze kinderwagen! 5 Zwanger!!, 18 Ongesteld, 3 Negatieve test, 1 Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 september Jutte (poging 2) 5 september Rootje79 6 september Calani Moosje25 7 september Coni Natasssie Sab85 10 september: Suzie80 Aura Love Child Jammie Miamel 13 september: Manon77 Tessa8 Mup Jessy1983 Kiekeboe Kraai Jolan25 15 september: hanneke78 zwangerworden MissQ 16 september: Shyness 20 september: Minnie22 butterfly23 28 september: Dreamer83 BBKane Laurhen hanna1974 29 september: Claire85 30 september Audrey Om de lijst te veranderen: * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen. Dit gaat niet de goede kant op ladies......balen zeg!
Hey meiden, Net terug van vakantie en vanochtend nog steeds een negatieve test. Heb vanochtend de dokter gebeld of ze nog een bloedtest kunnen doen maar moet vanmiddag daarover terugbellen. Heb al een paar weken een zere buik, net alsof er een ballon in zit en sinds 2 dagen ook niet zo'n zin in bepaald voedsel. Heeft iemand nog iets wat me hoop kan geven? Dit is mijn tweede cyclus na het stoppen van de pil (eerste cyclus was 5 weken) en zit nu op 8 weken... Liefs girl
Hé rootje ik had nog wel zo'n goede hoop voor jou. Bah bah bah dit begint hier een rode kinderwagen te worden in plaats van een roze. Ik baal. @ girl84 misschien toch gewoon ontpillen?
Ik heb er ook echt helemaal geen ervaring mee. Ik had al wel gelezen en gehoord dat het mogelijk is dat er weinig HCG aangemaakt wordt bij sommige vrouwen. En dat sommigen er wel 2-3 weken over doen om een positieve test te krijgen. Misschien is het dat dus wel. Dus ik maak nog wel een beetje kans? Tis toch wat he, dat gezeur om een beetje hoop zo nu en dan...
Ja joh ik weet het. En tuurlijk maak je nog kans. Het is wel spannend, maar we moeten de hoop niet opgeven!