Hier begint de hoop weer wat af te nemen, het gevoel is bijna helemaal weg. Misschien toch iets van een klein griepje geweest. Ik begin een beetje verdrietig te worden.
Ja, we moeten streng zijn! En Kraai, ja eeeerrrrrug lekker, vooral met een koppie kaneelthee erbij en dan dippen, hmmmm....
Vanmorgen was mijn temp gestegen... dus ei is gesprongen! FF zegt nu dat ei op dag 14 was... maar dat klopt niet want op dag 15 zag de gyn ei nog zitten Ik denk dat ie gisteren dus op dag 16 gesprongen is.... Zal mijn banner even aanpassen want die zegt vandaag
Oh shoot, moet in overleg! *gooit beide zakjes naar MissQ en een kop water en rent naar de afspraak....nog zonder bastognekoeken, *
Goeiemiddag dames Vandaag mocht ik eidelijk officeel testen en gedaan......... arghhhh NEGATIEF maar ook nog geen stonden. Dus tja, ik zit volgens mij in hetzelfde schuitje als nadine29, brotherhood en marlous =P~ Maar er is nog hoop..toch : **mag ik wel een kopje witte thee, schijn nog weer gezonder te zijn dan groene **
hoe is het hier.. al nieuwe zwangere ? ik heb vanmorgen voor de gein een ovutest gedaan dit was het resultaat ben dus erg benieuwd of ze zeggen wat waar is als ovutest posi is dat je dan ook zwanger bent... ben benieuwd
Komt dat erg vaak voor dat iemand toch zwanger blijkt te zijn ondanks een negatieve test? Ik weet er echt geen bal van... Sorry...
ooh.. heheh ik geloof dat iemand mogelijk zwanger zou kunnen zijn.. LH test als zstest gebruiken. klik hier
Dafje, gefeliciteeeeerd! Jammer Rootje En wat balen van de negatieve test Trutje, maar geen bloed geeft misschien nog wat moed! Wie weet test je over 2 dagen wel 2 streepjes Ik heb vakantie joehoeeeeee heerlijk ruim 3 weken niet werken, as zondag op vakantie maar tot die tijd blijf ik hier nog wel meekletsen.
Spannend zeg! Zou heel goed kunnen Ik blijf duimen voor alle dames! (incl mijzelf natuurlijk.. hihi) Ik voel me gek, heb echt het gevoel alsof ik nu ongesteld ben
*raapt de zakjes rooibos op van de grond, chips.. die met citrus is kapot gegaan, dan maar een kopje gewone rooibos, smaakt ook wel lekker met mijn turks broodje jam*