1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky Ans 2: Beertje76 & Maine & Dreamer83 & 00Wendy00 & Alice 3: Stillewens & Zinah & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Verhip & Afrola 4: jent & Fio & Brotherhood 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 6: Pearl29 7: Natassie 8: Suzie80 9: 10: 11: 12: 13: Tessa8 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Jutte 27 passagiers voor de roze kinderwagen! .. Zwanger!!, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img410.imageshack.us/img410/7730/passea6.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen. En nu nog met plaatje erbij...
1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky Ans 2: Beertje76 & Maine & Dreamer83 & 00Wendy00 & Alice & Hanna 1974 3: Stillewens & Zinah & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Verhip & Afrola 4: jent & Fio & Brotherhood 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 6: Pearl29 7: Natassie 8: Suzie80 9: 10: 11: 12: 13: Tessa8 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Jutte 28 passagiers voor de roze kinderwagen! .. Zwanger!!, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img410.imageshack.us/img410/7730/passea6.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen.
1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky Ans 2: Beertje76 & Maine & Dreamer83 & 00Wendy00 & Alice & Hanna 1974 3: Stillewens & Zinah & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Verhip & Afrola 4: jent & Fio & Brotherhood 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 6: Pearl29 7: Natassie 8: Suzie80 9: 10: 11: 12: 13: Tessa8 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Jutte 29 passagiers voor de roze kinderwagen! .. Zwanger!!, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img410.imageshack.us/img410/7730/passea6.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen. [/quote]
Het wordt hier inderdaad wel steeds drukker. Heb vanochtend de gyn gebeld en heb voor dinsdag een afspraak. Heb na mijn MK nog altijd veel meer last van mijn buik en nog altijd vocht uit mijn tepels. Wil het toch nog even laten nakijken. Niet dat er iets zit, wat een eventuele nieuwe zwangerschap in de weg kan zitten. Laat het wel weten wat ze zeggen. Want hoop echt dat komende maand een succesvolle wordt!
Tja, sorry, helemaal als hekkensluiter! Ben nu wel ongesteld hoor, dus mijn eigenlijke eerste nod is eind augustus, maar ja, die tel ik even niet mee, omdat ik net mijn laatste pil heb geslikt...ben dus eigenlijk illegaal hier.... @ Suzie, hopelijk vinden ze niets dinsdag of juist wel iets, als het je maar snel in de roze kinderwagen brengt! Hier morgen nog dames die naar de olympische openingsceremonie gaan kijken? Ik had vandaag op mijn vrije dag een vergadering van vier uur, dus deze dame gaat morgen compenseren voor de buis @ Biccy, wauw, ergens gaan wonen omdat je dat wilt, knap....ik ben toch erg honkvast geloof ik, heb al moeite nu wel buiten de binnenstad van mijn huidige woonplaats aan het kijken zijn, hahaha....achterlijk toch! De lijst loopt aardig vol zeg, dat was niet de bedoeling, tenminste, de dames vanuit de augustusbus hadden lekker daar moeten blijven, jammer.... Voor de nieuwe dames: welkom! Ons doel is hier binnenkomen en hier binnen blijven! De wandelwagen is veel te leuk! (en jeetje, wat moet er dan weer voor oktober bedacht worden....)
Dit word de 1e maand dat we er echt voor een tweede gaan & ik ben alleen aan de pil geweest hiervoor.
1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky Ans 2: Beertje76 & Maine & Dreamer83 & 00Wendy00 & Alice & Hanna 1974 3: Stillewens & Zinah & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Verhip & Afrola 4: jent & Fio & Brotherhood & Kanjer 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 6: Pearl29 7: Natassie 8: Suzie80 9: 10: 11: 12: 13: Tessa8 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Jutte 30 passagiers voor de roze kinderwagen! .. Zwanger!!, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img410.imageshack.us/img410/7730/passea6.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen.
Jemig! We zijn al met 30! Das een bult.. Ik heb nog niet echt tijd gehad om op het net te snuffelen wb de kwaliteit van de sperma... enoge wat ik tot nu toe heb kunnen vinden is dat de cellen niet rijp genoeg zijn..
was even om het hoekje aan het gluren hier. Wat een geweldige roze wagen! Hoop stiekem toch op aug. maar anders kom ik graag hier meerijden!
Owwww, ja, zit natuurlijk nog in de ontkenning voor oktober, dus zover had ik nog niet gespiekt.... Een blauw vliegtuig?
1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky Ans 2: Beertje76 & Maine & Dreamer83 & 00Wendy00 & Alice & Hanna 1974 3: Stillewens & Zinah & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Verhip & Afrola 4: jent & Fio & Brotherhood & Kanjer 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977&KwiePark 6: Pearl29 7: Natassie 8: Suzie80 9: 10: 11: 12: 13: Tessa8 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Jutte 31 passagiers voor de roze kinderwagen! .. Zwanger!!, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img410.imageshack.us/img410/7730/passea6.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen.
Oei, heb ik de NODlijst goed gedaan? Mezelf op vrijdag 5 september, niemand gewist die er wel instonden, plaatje goed. Check, dubbelcheck ... Wat is het hier gezellig. Ik ben ook nieuw hier en net toen ik bedacht dat ik wel moet wennen aan alle benamingen (NOD, MK, VMK, etc) zag ik dat er nog een nieuweling was die hier de kar wil nemen. Fijn! Dan ben ik in ieder geval niet de enige die nog even in deze nieuwe (maar zeker gewilde) wereld stapt. Jullie waren ook nieuwsgierig, las ik, naar alle nieuwelingen? Mijn voorstellingstopicje heb ik al gemaakt, staat het één en ander in over mij, mijn vriend, hondjes, etc. Verder kan ik zeggen dat we de afgelopen maand bewust aan het "klussen" waren en na een paar zeer chagerijnige dagen tijdens mijn normaal gesproken zonnig humeur dacht ik: hé, dit is anders dan normaal. Zou dit een teken zijn? Niet dus, want gisteren zag ik de eerste druppel en vandaag is het ouderwets pijnlijk in mijn buik. Op naar de volgende ronde. In april ben ik gestopt met de pil, nadat ik al sinds december niet meer ongesteld was geworden. Vier testen later en ook een bloedonderzoek bij de dokter wees uit dat ik echt niet tijdens mijn pilgebruik zwanger was geworden. Dus om mijn hormoonhuishouding weer op orde te krijgen, moest ik op doktersadvies gaan stoppen. Vanaf het eerste moment was ik netjes om de 28 dagen ongesteld, in plaats van een dikke tien dagen slechts vijf (!) tot de vorige maand. Na zes dagen overtijd toch weer ongesteld. Dit keer wel heftiger dan normaal, vooral de eerste drie dagen. Wel weer vijf dagen wat op zich ook weer prettig was. Hoe eerder het wegblijft, hoe beter. Oeps, ik l*l vijf kwartier in een uur merk ik al, ookal is het dan via een forum. Tijd om verder te gaan met andere bezigheden en voor de komende drie weken is dat ... vakantie vieren! Groetjes, Marloes
Hoi meiden, Bedankt voor het mij op de lijst zetten. Ik ben nu nog in Thailand en in een internetcafe gaat dat toch net wat minder met de soms trage verbindingen. Marloes, welkom hier en geniet van je vakantie. Ga je nog ergens naar toe? Ik baal hier nog steeds van mijn ongi, niet meer zozeer dat ik het ben geworden maar wel 2 dagen te vroeg en dus nog midden in onze stranddagen. Na een rondreis was dat toch wel lekkerder geweest zonder ongi, maar ja..... dan komt de volgende kans ook weer sneller *sprak zij positief hahaha* Leuk plaatje trouwens die kinderwagen, goed gevonden. Beetje passen en meten en dan passen we er allemaal wel in
daar hoeven we ook niet naar toe... we wandelen gezellig door naar de mei baby's... of zal het nog eind april zijn?
welkom marloes! hopelijk wordt je snel zwanger. hanna nog veel plezier, ondanks die vervelende ongi, in Thailand