Hier dan eindelijk de weg na dik 7 dagen hevige uitbarsting pfffff. Als ik de kalender mag geloven zal ik rond volgend weekend mijn ei ergens hebben dus we maken er een héél gezellig weekend van maar ook voor die tijd en natuurlijk een poos erna mooi blijven klussen (deden we toch al ) Ik heb namelijk géén enkel idee wat mijn cyclus is aangezien ik de prikpil had en daardoor mijn ongi niet op gang kwam en de huisarts mijn cyclus heeft geforceert met medicijnen, dus we moeten maar een beetje gokken deze maand dacht ik zo maar wel blijven duimen en hopen dat het gelijk raak kan zijn want daarna begint het pas... Wegens ernstige erfelijke overdraagbare ziekte hebben we besloten een vlokkentest te gaan doen rond de 11 weken dus het zal geheel daaraan liggen welke beslissing we zullen moeten gaan nemen, dit valt ons erg zwaar en neemt veel stress met zich mee. Zeker afgaande van de 3 keren dat ik al een Mk heb gehad in het verleden wordt deze weg loodzwaar voor mij. Ik hoop dat als die tijd komt we de juiste keuze kunnen nemen...... Aan alle zwangeren deze maand alvast gefeliciteerd
hey meiden flubjeh gefeliciteerd meid geniet ervan ik mag op rood staan helaas ik ga naar oktober maar blijf hier ook gezellig mee lezen nou meiden heel veel geluk allemaal. groetjes
jeetje . ben een dag ofline geweest en gewoon al 2 zwangeren ! Gefeliciteerd meiden Het is julie beide gegunt Ook gelijk weer wat emoties omhoog gekomen vanwege de youtube filmpjes wat waren die mooi Zal ze zo aan mijn vriend laten zien Hier ook aan het wachten tot volgende week Ben vandaag wel onzettend misselijk. Eisprong al gehad. want was er flink beroerd van. Nu naar maar hopen dat er een beebje aan het creeren is. Mijn vriend is 18 spetember jarig, is natuurlijk een prachtig kadootje!
nog even aan het bij lezen. @natassie gefeliciteerd. geniet er van. @ bos laat je ook wat voor ons over.
natasssie Gefeliciteerd! Wat een ontzettend goed nieuws voor je! Geniet er van en ik wens je een voorspoedige zwangerschap. Flubje, Gefeliciteerd! Wat ben jij supersnel zwanger geworden. Heel erg tof voor jullie. Geniet er samen van. En uiteraard wens ik je ook een voorspoedige zwangerschap. Meiden die helaas weer de stomme hebben gezien.... wat is dat toch balen. Ik leef met jullie mee. Sterkte. Voor degene die nog in spanning zitten voor de NOD. Toi toi toi. Ik hoop echt dat er veel zwangere dames mogen volgen. Hier blijf ik (rustig) wachten tot er bij mij eventueel iets gaat gebeuren... Of ongesteld of een positieve test... Arghhh
flub gefeliciteerd. ik ga naar een verjaardag. en ben hard aan het hopen dat me misselijkheid niet door zet en dat ik niet hoef overtegeven. komt hier steeds om hoog zetten. goed maar dat zegt nog niks we wachten gewoon rustig af. it is all in the mind. tot straks of tot morgen. knuffels
Ja Flub idd, 11 mei 2009 (slechter kon ik het bijna niet timen maar goed ). Mijn cycli was 31 dagen gok ik. Bij 28 dagen was ik nu 5 weken en 1 dag geweest.
Zo meiden, weer bijgelezen, duurde weer even.... Gelukkig ook weer iemand zwanger! Flubjuh van harte gefeliciteerd. Ik wens je een fijne zwangerschap! Hier is de ongi gelukkig bijna weer voorbij en gaan we ons opmaken voor de volgende ronde. de ovutesten liggen al weer klaar! Marloes, heb je nog niet getest? 5 dagen overtijd wow, ik duim voor je hoor!
Hallo allemaal, hier ben ik weer, terug van weggeweest! hihihi Gefeliciteerd alle zwangeren en de rest: succes nog verder Ik sta op 16 sept, ik kan nooit wachten met testen tot die tijd hoor. Ik snap niet hoe jij dat uit kunt houden Marloes! Ik ben veel te nieuwschierig en heb dus al een heleboel testjes gedaan. Ik koop dan ook grootverpakkingen Vanaf nu blijf ik weer gezellig wat vaker komen meiden! Dus tot snel
Oja, ik heb trouwens ook nog een vraagje: In mijn omgeving zijn een heleboel meiden zwanger of bezig zwanger te worden. De meeste daarvan roken en drinken gewoon nog terwijl ze zwanger willen worden en gebruiken soms ook drugs (weed, coke) Ook zijn er vrouwen die ik ken die tijdens de zwangerschap doorroken. Wat vinden jullie hiervan? En dan vooral het zwanger worden en drugs gebruiken en/of drinken. Zelf drink ik nog af en toe een glaasje, zeker als ik net weer ongi geworden ben wil ik nog wel eens wat meer drinken en aan de ene kant denk ik dat het daaraan ligt dat ik nog niet zwanger ben, aan de andere kant; mijn vriendin was in een mum zwanger terwijl ze drinkt en rookt als een...... Nou ja, ik hoor wel hoe jullie er over denken. Liefs en een knuffel
Ik keur zoiets niet goed oke als je veel rookt is het niet gezond om direct te stoppen omdat dat zeer ongezond is maar probeer te minder en dan te stoppen en drinken eens een glaasje oke en drugs nou moet ik daar nog antwoord op geven. Het spijt maar zo een dames vind ik verdienen het niet om zwanger te mogen zijn hoor hier zijn dames die een jaar mss al 2 jaar bezig zijn om zwanger te raken en doen er alles aan en zo iemand wordt direct zwanger en denkt niet na wat ze doen. Voor zo een dames heb ik helaas geen goed woord voor maar dat is mijn menig. Het spijt me als ik iemand voor haar hoofd stoot maar das mijn mening en ieder heeft een andere.
Slecht nieuws ben net ongi geworden dus ik ga me maar es langzaam uit de wagen en loop richting vliegtuig. Ik wens alle dames die nog in spanning zitten veel succes en de dames die nog in spanning komen natuurlijk ook. Hopelijk zie ik jullie niet in oktober Ik klets wel nog gezellig mee hier en in oktober
@Jutte, balen meis, dat je ongi geworden bent. Had je van harte een mei beeb gegund. En lief van je om me alvast te feliciteren met de 2de verjaardag van ons kleintje morgen! We hebben de huiskamer net al versierd met slingers en ballonnen en manlief heeft een setje ballonnen gekocht waarmee je van die beestjes kunt fabruceren door de ballonnen op te draaien. Echt heel leuk. Als morgen de taart nou ook nog lukt en het een beetje mooi weer is, ben ik helemaal happie! -x- MissQ.
Hallo Meiden, Mag ik me bij jullie voegen? Ik had mijn NOD op 3 september. Tot op heden ben ik nog niet ongesteld, maar afgelopen donderdag was mijn test negatief. Dus ik blijf nog even in spanning zitten. Ik zie dat er al 7 zwangeren onder ons zijn. Allemaal van harte gefeliciteerd. Meiden die toch weer ongesteld zijn geworden, op naar de volgende ronde ook jullie worden zwanger.