Ja ik hoop t ook.. Loop nu al steeds naar de wc om te kijken of er geen bloed is gekomen haha Maar ja, heb me deze maand niet zo netjes gedragen op vakantie, regelmatig gerookt, aardig wat wijntjes gedronken. Maar goed, misschien is t toch een vakantiekindje geworden *duim duim*
Ja ben eigenlijk altijd stipt op tijd ongi. Maar heb verder helemaal geen verschijnselen. Behalve nu ook wat buikpijn, ongikrampjes. Moed houden! Haha. Fijne zondag vandaag! Ik laat het morgen even weten.
Hoi pioen Spannend! Ik heb zelf ook wat buikpijn en krampjes. Een nega test, en nog geen bloed te zien. Normaal ben ik ook stipt optijd met mijn ongi. Maar er zijn wel wat spanningen geweest, dus misschien laat het nog ff op zich wachten. Maar ik hoop op roze natuurlijk. Succes! knuffss
x 171 plus extra versteviging 1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 & Smallville & Chantal87 & Milolove & Jutte & Flubjuh 2: Beertje76 & Maine & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent & Moosje25 & Britt1981 3: Stillewens & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Afrola & Dizzy & Tonno & Sam1986 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 & Britt1981 & Anna83 & Shaar & Nadine29 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam & Verhip & Dafje & fiona 0401 & Rootje79 & Black daliya 6: Thasista & Sucre & Giegel & Grummelke & ilonaa & cjpt & Jammie & Sab85 & Lonny 7: Natassie & Tiki & Calani & Tji 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura & Elke1976 & Pearl29 & Nieuwbegin 9: Vanillivi & Miamel & Sandy25 & Sanne & Elpro & Lilith 10: Nynke1980 & Jolan25 & Miamel & Kraai & Crepe 11: Lien84 & Gyino & Daphne1984 & Tessa8 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Zoe10 & Kiddo81 & Naliey 13: Jessy1983 & Mikki80 & kiekeboe 14: Sannamvrio & Mup & miepke & zwangerworden & MissQ 15: Pippa & Desiree1986 & Hanneke78 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 & Daiquiri & Katjak79 & Shyness & Minnie22 & Zinah 17: Butterfly23 & Klingel & Bowen & 1ste Wondertje & Nikkie80 18: Dib & Roosje75 & tamtam78 19: Caecilia & Toetje77 & pixie & laura34 20: Danjo & Jamila22 21: Moontje & Miranke & Veronika 22: Milkhd 23: Mammie Patricia & Patrijs 24: Sheann & mama van Tessa & winnie pooh & Plienneling & Bloemie80 25: SylviaM & Laurhen 26: Roosje & Bos & kleintjevoorons & ppa & Sannie82 & Nickiee & Kita29 27: Milla Rose & Mystic Sun & vonnie73 28: Rianne80 & Miracles & Audrey & dreamer83 & BBKane & hanna1974 & SweetMisery 29: Claire85 & beverly & Claire24 & Miekiepluis 30: marina71 & Maria79 & Bia74& Dani86 & Afrola & Dizzy & anna83 & xMamaDianax & Teigetje1978 & Zeepbel83 & 00Wendy00 171 passagiers voor de roze kinderwagen! 8 Zwanger!!, 29 Ongesteld, 4 Negatieve test, 1 Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag TESTMARATHON 7 september Coni Natasssie Sab85 10 september: Aura Love Child Jammie Miamel 13 september: Manon77 Tessa8 Mup Jessy1983 Kiekeboe Kraai Jolan25 15 september: hanneke78 zwangerworden MissQ 16 september: Shyness 20 september: Minnie22 butterfly23 28 september: Dreamer83 BBKane Laurhen hanna1974 29 september: Claire85 30 september Audrey Om de lijst te veranderen: * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen. Black daliya: Ik heb je rood gemaakt. Succes in het vliegtuig!
hallo allemaal, Even niet op het forum geweest. Had het druk met website proberen te maken enz. Ik had al voor mijn ei-sprong wat krampjes en dat is niet echt weggegaan. Nu wel erg gevoelige tepels. Borsten op zich vallen mee. Temp blijft tot nu toe ook nog hoog. Morgen voor mij de dag. Vind het wel spannend aangezien mijn mans zaad problemen gaf bij de uitslag van het zaadonderzoek. Dus zou heel mooi zijn als het wel raak zou zijn. Ik reken d'r niet teveel op al is het wel moeilijk. Als ik morgen wel ongie zou worden dan zal ik toch wel een beetje emo zijn. Maar we wachten af. IK zag dat we 8 zwangeren hebben..... Gefeliciteerd. Verder s6 allemaal en als ik een posi test heb zal ik het zeker laten weten
Goedemorgen (nog net...) (edit: toen ik aan dit bericht begon, ondertussen ff het huis gestoft toen manlief met kleine naar de drogist ging wandelen!) Ja, kan jullie nog niet definitief verlaten hoor, ben veel te nieuwsgierig hoe roze het hier wordt. Dus Tji, gefeliciteerd! Het wordt hier nog wel wat! En aan alle krampjes en dingen te lezen komen er vast nog wel meer! @ MissQ, gefeliciteerd met de grote kleine man! *heeft net een broodje weggewerkt en moet zeggen, de hamprei is favoriet! hmmmmmm* @ Katjak, what, coke? Werkelijk? De eerste weken heb je nog geen directe bloedband met je kindje, dus waarom niet roken en/of drinken zou je zeggen (drugs is in mijn ogen helemaal uit den boze, heb zelf best wat weed gerookt, maar in de puberperiode zeg maar.....nu vind ik het als volwassenen die kinderen wil vreselijk onverantwoordelijk). Toch vind ik het een puntje van verantwoordelijkheid om deze slechte eigenschappen wel te matigen als je met nieuw leven bezig bent! Goed, dat je niet 1-2-3 kunt stoppen met roken, snap ik, ik heb het daar 6/7 jaar geleden ook erg moeilijk mee gehad! Maar......ben wel 6 jaar geleden gestopt, omdat ik wist dat ik een paar jaar later kinderen wilde en wij zeiden samen: Kinderen? Dan niet roken! Mijn tante heeft twee zoons op de wereld gezet en flink zware shag doorgerookt tijdens de zwangerschap. Beide jongens zijn met zuurstoftekort geboren, het vruchtwater bleek groen. Nou, dat heeft mij wel aan het denken gezet! Dat het de vruchtbaarheid aantast, nou ja, zoals Kraai al zegt, er zijn vrouwen die roken als een ketter, zuipen als een achterlijke en elk weekend de coffeeshop bezoeken en die raken "oops" zwanger..... tja.......
Tji Gefeliciflapstaart!!! Ik begrijp dat je heel bang bent, dat zou ik ook zijn, maar probeer er wel van te genieten! Vooral in die eerste weken gebeurt er zoveel in je lijf! Dus veel plezier met alle kwaaltjes
pfff er word hier ook al aardig wat afgeklept hoor! De zwangeren: Van harte gefeliciteerd! Diegenen die ongi zijn geworden... balen zeg, op naar de volgende ronde....
over stoppen met roken gesproken. ik vind dat als je echt zelf wilt stoppen dan lukt het ook. tuurlijk het is niet makkelijk maar als je gelooft in jezelf en steun krijgt van de mensen om je heen lukt het echt wel. en met het oog op een kleine moet het toch helemaal lukken. ben zelf in januari gestopt van de ene op de andere dag na 6 jaar roken en tuurlijk het is soms echt k*t maar ik wilde het doen voordat ik zwanger zou raken. groen vruchtwater. jemig dan schrik je jezelf toch een ongeluk als je dat ziet. er zijn genoeg mensen die zo vruchtbaar zijn dat zelf drugs, roken en alcohol geen invloed heeft en inderdaad oops zwanger. soms is het leven erg oneerlijk
Hallo allemaal! Joepie! Wat fijn, weer een aantal zwangeren erbij! GEFELICITEERD dames! Voor alle ongi-meiden, hou moed! Hier een lekker rustig weekendje, vanavond uit eten met de schone ouders, gezellig! Ik ga het forum denk ik wat minder te bezoeken, niet omdat ik jullie niet gezellig vind, juist niet! Maar ik merk dat ik dan te gefixeerd ben op een eventuele zwangerschap en ik ken mezelf...als het niet raak is dan ben ik niet te genieten! Terwijl het pas de eerste rond is deze maand... Ik word er ook een beetje onzeker van ( zit ook in mij! Ligt niet aan jullie, echt niet!) Moet ik ook aan de ovulatietesten ( nu op de dag dat mevrouw Predictor zei dat ik mijn ei zou hebben ook 2 dagen krampen gehad, dus ik denk dat mevrouw Predictor het goed had...) enzo, en allemaal van dat soort vragen! Kennen jullie dat? Dat je ineens denkt: "IEKS! Kan ik dat wel, zwanger worden en mama zijn?!" En het volgende moment denken: "Natuurlijk kan ik dat!". En meer van dat soort vragen en twijfels. IK VIND HET GEWOON HEEL SPANNEND! En ik wil alles ( perfectionist ten top..) zo graag goed doen, dus ik leef heel gezond ( deed ik altijd al), let op wat ik eet en drink, slik netjes mijn ETOS-pillen, meer kan ik toch niet doen? Sorry hoor! Heb een beetje een onzeker bui vandaag en moet het even aan julie kwijt! Wat een gedoe hé soms...vrouw zijn... Ik wens jullie een hele fijne zondag! Ga ik lekker met een boek en een kop thee op de bank.. Hopen dat die malle bui gauw weer over is... Liefs, Pluis
hier even een hele dikke knuffel voor pluis en iedereen met een dipje (ook voor mezelf helaas vandaag ) en voor iedereen die ongi geworden is of gewoon even lekker vast gehouden wil worden maar niemand in de buurt kan vinden voor een stevige knuffel bij deze
Jammer Nadine, vol goede moed naar de volgende ronde! Marloes, ik hoop het! word dan heel gezellig op 11 mei Katjak, ik keur het af, je wilt toch als eerste dat je kindje gezond is? Drinken en roken en drugs is zooo ontzettend slecht! Een kind krijgen is zoiets bijzonders en voor veel mensen niet weggelegd, juist als je zwanger kunt raken doe je toch alles om risico's te vermijden.. je kind komt op de 1e plaats. Althans, dat denk ik.
Wat ik ook zo vreemd vind is dat sommige vrouwen die wel gestopt zin met roken tijdens de zwangerschap na de geboorte weer beginnen met roken. Het is niet alleen slecht voor het kind maar ook voor jezelf waarom dan toch weer gaan roken als je het al 9 maanden gelaten hebt?