Whhaha, manlief is al aan het aftellen! Zag er nu weer een paar van augustus bij op deze lijst jammer dames....
He Biccy we hebben dezelfde nod (als dat geen geluk brengt)... Ik ben nog steeds een beetje down van de maar hubje gaat volgende week mee naar de dokter om het eens te laten onderzoeken bij hem. Was echt zo verdrietig gisteren, kan niet goed uitleggen waarom maar ik neem het mezelf echt kwalijk alsof ik gefaalt heb ofzo... zo voelt het voor mij . Heb ook besloten om minder op het forum te zijn om zo wat meer rust te krijgen (nou ja proberen dan, meestal ben ik na mijn ei weer volop aanwezig). Nou dames, ik stel zo voor dat we deze kinderwagen helemaal gaan vullen met allemaal roze, blije, dikke buiken. Ik wens jullie allemaal alvast veel klusplezier!
1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky Ans 2: Beertje76 & Maine & Dreamer83 & 00Wendy00 & Alice & Hanna 1974 3: Stillewens & Zinah & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Verhip & Afrola & Dizzy 4: jent & Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen 6: Pearl29 7: Natassie 8: Suzie80 & Nikita23 9: 10: 11: 12: MyPrecious 13: Tessa8 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Jutte 36 passagiers voor de roze kinderwagen! .. Zwanger!!, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen.
haha jouw man heeft er zin in dus... pfff hoop alleen niet op van dat warme kleffe weer.. dan heb ik geen zin
Hallo dames, na mijn curretage van vorige week weet ik nog niet wat mijn nieuwe nod is, maar ik vond 6 september wel een mooie datum. Wie wil me toevoegen op de lijst? Hoop dat het wagentje een voorbode is voor veel roze deze maand!
Hoi allemaal, Klets al af en toe mee in het topic jong en zwanger willen worden. Mag ik hier op de lijst? Mijn nieuwe NOD is 3 september, ronde 2 pas. Groetjes, Jammie
Hallo dames! We zitten al op 39! Schiet mooi op! Welkom allemaal! We gaan hier voor roze! Liefs, Manon
1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky Ans & Teigetje1978 2: Beertje76 & Maine & Dreamer83 & 00Wendy00 & Alice & Hanna 1974 3: Stillewens & Zinah & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Verhip & Afrola & Dizzy & Jammie 4: jent & Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen 6: Pearl29 & Sucre 7: Natassie 8: Suzie80 & Nikita23 9: 10: 11: 12: MyPrecious 13: Tessa8 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Jutte 39 passagiers voor de roze kinderwagen! .. Zwanger!!, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen.
Heb mezelf er opgezet nod op 1 september ga deze ronde net als alle hier voor roze! @ Jammie, Sucre, Pioen heb jullie er ook bij gezet veel suc6 deze ronde! En ook alle andere suc6! Groet, Teigetje
1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky Ans & Teigetje1978 2: Beertje76 & Maine & Dreamer83 & 00Wendy00 & Alice & Hanna 1974 3: Stillewens & Zinah & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Verhip & Afrola & Dizzy & Jammie 4: jent & Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen 6: Pearl29 & Sucre & Giegel 7: Natassie 8: Suzie80 & Nikita23 9: 10: 11: 12: MyPrecious 13: Tessa8 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Jutte 40 passagiers voor de roze kinderwagen! .. Zwanger!!, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen. Mezelf toegevoegd
Zo... t gaat vandaag weer snel. Het wordt steeds gezelliger hier. Jammer voor alle doorstromers. Hopelijk deze maand meer geluk!
Ah Giegel gatsie! Wij hebben allebei super-fop-lijfjes... dikke knuffel voor jou meid, enne in september gaan we op roze!
Goede morgen dames, alle aan t uitslapen? Snap echt niks meer van m'n cyclus 4 dagen te vroeg en er op m'n eigenlijke nod zijn de al weer verdwenen?
Hèhè, bij mij is de ongesteldheid weer flink aan het minderen. Voel me er altijd zo smerig bij, bleh! Ik ken jullie allemaal niet maar moet zeggen dat ik het er nu al gezellig vind. Wedden dat de kar een voorbode is van veel zwangeren in september?! Iedereen zet groots in met vliegtuigen of bussen maar onze kar gaat het worden.
Gaat iemand nog iets leuks doen vandaag (of moet ik dat weer in een hele andere topic zetten)? Ik ga in ieder geval de sportschool weer even van binnen bekijken. Inmiddels is het alweer enkele weken geleden dat ik er geweest ben (geen zin, moe en dat soort geintjes), dus het wordt hoog tijd. Vanmiddag gaat mijn vriend het één en ander schilderen op de overloop. Vrijdag heb ik dat al netjes geschuurd. Om de één of andere reden wil ik graag dat het huis al netjes is ...
Hoi Teigetje! Hoelang zijn jullie al bezig? En hoe vaak is je cyclus wel hetzelfde geweest? Ik ben net weer gestopt na de pil (7 jaar) dus ik heb echt geen idee.
Zit nu in de tweede ronde voor een tweede wondertje en eerst had ik altijd een cyclus van 26 dagen en toen was t de tweede ronde raak!
[/quote=Brotherhood] Oke dus jij hebt eigenlijk ook nog niet langdurig de kans gehad om te checken hoe je cyclus verloopt. Spannend vorige keer de 2e ronde, hoe lang geleden is dat?[/quote] Ons zoontje is nu 27 maanden! Dus zeg maar dat ik 24 maanden een regelmatige cyclus had!