tiki gefeliciteerd. komt vandaag een andere college naar me toe. ik wil je wat leuks vertellen. ik denkend at het over 1 van de kids gaat. nee blijk ze ook zwanger te zijn. baal. sta ik smiddags een leerling op het bed te helpen met de verzorging. krijg ik steken in me onderbuik. nee he denk ik dit zijn ongi steken. en ja hoor vanmiddag op de wc bruine slijm in me string, ( sry voor het onsmakelijke) wel fijn dta ik niet lang hoe te wachten maar om nu 4 dagen van te voren ongi te worden vind ik ook zo wat. ik denkd at ik aankomende maand ovutesten ga gebruiken. maar vind ze wel ongelovenlijk duur. ik baal echt meiden. had zo het gevoel van dat het wel goed zou gaan. veel meer geklust dan normaal, heb nog steeds last van me borsten maar ze zijn niet heel hard mee. ben moe en misselijk. nee dit is niet leuk. ik ga gewoon mee doen met beste idee van nederland en ga dat roze haar uitvinden. nou ga me taartje in de oven doen voor het avond eten. kom morgen nog wel even langs. gyino
hoi, o-testen vallen wel mee als je ze via internet besteld. ik gebruik ze van sensitest. Zijn ongeveer 16 euro voor 24 testen. groetjes jolan
ooh dat is inderdaad erg goedkoop. zag ze bij etos 7 testen voor 30,00 dan is het minder erg om er eens een aantal te bestelen. heb je misschien het webadres voor me?
www.sensitest.nl Ze hebben ook verschillende aanbiedingen. Maar jij bent dus 4 dagen te vroeg ongi? Net gestopt met de pil? groetjes
Huh echt waar? Hoe kan je dat nou zien? Ik snap het niet....? Helluuupp Zou ze dan toch wel eens gelijk kunnen hebben... Maar je zei je geld op mij ingezet heb ik iets gemist
Ik ben Zwanger! Het is nog zo onwerkelijk. Na vanochtend een goedkope test met een licht streepje te hebben, heb ik vanavond een test van clearblue gedaan, daar staat toch echt zwanger op. Wauw.... zo onwerkelijk nog!
dames dames weer 2 zwangeren! Joepieeeeeeee Nog meer roze wil ik zien! Ik had dat ook. Met kerst een paar jaar geleden ik zeg tegen mijn vriend is jouw zus zwanger. Hij zegt hoezo die zijn niet bezig. En ik wist het gewoon zejker dat ze zwanger was ze had iets over zich en ja hoor. Ze was zwanger ze vertelde het een week later!
Echt apart! Hoe kan dat toch....? Ik vraag het mij echt af! Ik hoop dat het bij mij ook zo mag zijn! Misschien test ik morgen wel
@ stillewens van harte meid geniet ervan. @tessa: ja het kan echt. het schijnt dat de lijnen in je gezicht zachter worden als je zwanger bent en sommige mensen kunnen dag zien aan je. de schoonmoeder van mijn zus kan het ook zien en een collega van me ook. apart he. heb zelf ook voor de spiegel gestaan maar zag echt geen verschil hopen dat het uit komt
@bos, Apart zeg! Snap ik niks van... Heb zelf ook al voor de spiegel gestaan Maar ik zag ook geen verschil!
er zijn ook mensen die al wat meer vocht vast houden in hun gezicht als ze maar pril zwanger zijn. zelf zie je dat niet maar sommige mensen hebben daar een soort gave voor ofzo.
Even een kort berichtje.. ben een beetje druk! Alle zwangeren: GEFELICITEERD!!!!!!!! Alle ongi mensen: balen! Alle testers van vandaag: suc6! Hier nog geen ongi te bekennen... heel spannend nu! Ip zaterdag testen, maar waarschijnlijk zondag. Dan gaan we op vakantie en als het dan raak is dan kunnen we hier heerlijk saampjes van genieten! Jullie horen snel weer van me! x Manon