Haai meiden! Dat klopt hoor, sommige mensen kunnen dat inderdaad zien... Ik moet ook werkelijk mijn papa uit de weg gaan, want die is daar ook heel goed in! En ik wil het eigenlijk pas aan hun laten weten, mocht het zover zijn, als we 12 weken onderweg zijn! Ik had vandaag ook zoiets... Komt een ouder naar me toe vandaag op het schoolplein, terwijl ik in een kinderwagen sta te kwijlen.. `Ja, ben jij al eens begonnen? ( grrrr...nekharen omhoog maar oké)`, zegt ze, "ik heb al een paar weken een gevoel dat jij de volgende bent binnenkort!" NOU! DAT ZOU LEUK ZIJN! Stillewens! Wat heerlijk voor je meid! Genieten! Ik ga lekker om 20.30 mijn bedje in, dan ben ik vast morgen een stuk frisser en vrolijker! Morgen nieuwe ronden, nieuwe roze kansen! Liefs, Pluis
Alle nieuwe zwangeren, gefeliciteerd!!! Ik moet morgenvroeg dan eindelijk naar de fert. arts. Ben benieuwd... Krijg nu zo langzamerhand toch wel last van wat zenuwtjes als ik eraan denk!
haha leuk he.... zoiets geeft je gelijk hoop. reken er niet te veel op hoor. de schoonmoeder van mijn zus dacht het bij mij ook te zien toen een niet raak was.
Hmm.. Nouja we zien het wel.. Eerst maar eens morgen mijn temp afwachten en dan misschien een testje wagen.
Stille wens gefeliciflapstaart!! Toen ik eindelijk mijn ouders ging vertellen dat ik zwanger was en dat het niet goed zat kreeg ik ook te horen dat ze al een vermoeden hadden. Allebei mijn broertjes hadden tegen mijn moeder gezegd dat ze dachten dat ik zwanger was. Alleen jammer dat het zo snel weer over was........ Volgende keer zal ik het toch wel sneller tegen mijn moeder zeggen, nu ik die MA heb gehad zal ze zelf ook wel voorzichtiger zijn met rondbazuinen.
x 174 plus extra versteviging 1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 & Smallville & Chantal87 & Milolove & Jutte & Flubjuh 2: Beertje76 & Maine & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent & Moosje25 & Britt1981 3: Stillewens & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Afrola & Dizzy & Tonno & Sam1986 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 & Britt1981 & Anna83 & Shaar & Nadine29 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam & Verhip & Dafje & fiona 0401 & Rootje79 & Black daliya 6: Thasista & Sucre & Giegel & Grummelke & ilonaa & cjpt & Jammie & Sab85 & Lonny 7: Natassie & Tiki & Calani & Tji 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura & Elke1976 & Pearl29 & Nieuwbegin & San1981 9: Vanillivi & Miamel & Sandy25 & Sanne & Elpro & Lilith & Misoh 10: Nynke1980 & Jolan25 & Miamel & Kraai & Crepe 11: Lien84 & Gyino & Daphne1984 & Tessa8 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Zoe10 & Kiddo81 & Naliey 13: Jessy1983 & Mikki80 & kiekeboe & Senna04 14: Sannamvrio & Mup & miepke & zwangerworden & MissQ 15: Pippa & Desiree1986 & Hanneke78 & Roosje75 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 & Daiquiri & Katjak79 & Shyness & Minnie22 & Zinah 17: Butterfly23 & Klingel & Bowen & 1ste Wondertje & Nikkie80 18: Dib & tamtam78 19: Caecilia & Toetje77 & pixie & laura34 20: Danjo & Jamila22 & Meris 21: Moontje & Miranke & Veronika 22: Milkhd & Chanaty 23: Mammie Patricia & Patrijs 24: Sheann & mama van Tessa & winnie pooh & Plienneling & Bloemie80 25: SylviaM 26: Roosje & Bos & kleintjevoorons & ppa & Sannie82 & Nickiee & Kita29 27: Milla Rose & Mystic Sun & vonnie73 28: Rianne80 & Miracles & Audrey & dreamer83 & BBKane & hanna1974 & SweetMisery & MissyN88 29: Claire85 & beverly & Claire24 & Miekiepluis 30: marina71 & Maria79 & Bia74& Dani86 & Afrola & Dizzy & anna83 & xMamaDianax & Teigetje1978 & Zeepbel83 & 00Wendy00 174 passagiers voor de roze kinderwagen! 11 Zwanger!!, 34 Ongesteld, 4 Negatieve test, 1 Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag TESTMARATHON 7 september Coni Natasssie Sab85 10 september: Aura Love Child Jammie Miamel 13 september: Manon77 Tessa8 Mup Jessy1983 Kiekeboe Kraai Jolan25 15 september: hanneke78 zwangerworden MissQ 16 september: Shyness Zinah 20 september: Minnie22 butterfly23 28 september: Dreamer83 BBKane hanna1974 29 september: Claire85 30 september Audrey Om de lijst te veranderen: * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen. @Stillewens, Gefeliciteerd ik heb je op roze gezet! Zag dat er nog meer wijzigingen niet waren doorgevoerd... dus hopenlijk is ie nu weer helemaal bij!
Ik wil iedereen die zwanger is van harte feliciteren. Iedereen die ongesteld is geworden geef ik een grote warme knuffel. En de voor iedereen die moeten gaan testen.... heel veel geluk! Ik heb net een paar nachtdiensten erop zitten. Het is gewoon niet bij te houden hoeveel jullie schrijven. Ik zit nu in de eerste ronde. Ik verwacht nog niets, maar vind het wel spannend allemaal. Mijn ongesteldheid zit erop. Het klussen kan gauw gaan beginnen. Ik heb ook maar van die ovu testen in huis gehaald. Ik wilde er eigenlijk nog even mee wachten, maar ik kon het toch niet laten. 8) Het gaat nu dan toch echt beginnen. Ik krijg er gewoon vlinders van in mijn buik.
Alle zwangeren gefeliciteerd!! Ik moet zelf nog wachten tot vrijdag maar misschien morgen al een testje wagen?Heb al de hele week wat buikpijn maarja je weet niet meer wat nu wat is. Succes iedereen! Groetjes Malle26
Wie heeft er ervaring met de sensitest? Kan je echt 4 dagen voor NOD al positief testen ? Wil het wel graag proberen maar ben zo bang voor een teleurstelling.
Geen idee.... 4 dagen voor je nod kan te vroeg zijn.. Al is het moeilijk om te wachten.... Ik test misschien morgen en dan zit ik 2 dagen voor mijn nod.. Eerder durf ik zeker niet, ook bang voor de teleurstelling.
Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties! Mijn man en ik zijn nu echt ff stil ervan samen... zo bijzonder.. Ik ga morgen maar de huisarts bellen om een afspraak te maken. Eens horen wat hij te vertellen heeft... Succes allemaal die nog aan het klussen zijn of op de wachtbank zitten. Meiden die de duiveltjes weer hebben gezien, grrrrrr, das niet eerlijk, gun het jullie echt. Sterkte
Tiki en Stillewens gefeliciteerd! Een test kan idd v.a 4 dagen voor je NOD, maar het kan ook zijn dat er tóch niet genoeg HCG is aangemaakt, dan zou ik op de NOD nog eens testen en ev. later nog eens. Een vriendinnetje van mij testte pas na 6 weken zwangerschap pos! Weer een andere juist 2dagen voor haar NOD. Het zegt dus niet veel. Ik zou gewoon testen, maar ja dat ben ik. Ik ga volgend weekend testen x