hey je kan ook gelijk naar een vk bellen he. heb ik toen ook gedaan. mijn vriendin is ook naar de huisarts gegaan en die moest langer wachten op een echo als ik bij de vk.
Jeetje wat duurt het nog lang voordat het 26 september is. Ik wil ook een positieve test. En waar is het klaaghoekje gebleven want ik wil klagen
Ja he? Ik kon het ook bijna niet geloven, heb het denk wel 5x opnieuw gelezen Ik hoop het zo.... (maar durf aan de andere kant ook weer niet te veel te hopen..)
Gemiste miskraam: missed abortion Als de foetus nog wel te zien is op de echo, maar het hartje klopt niet meer, dan heet dat een missed abortion. Je lichaam is zich nog niet aan het voorbereiden op het afstoten van de vrucht. Soms duurt het een aantal weken of zelfs meer dan een maand voordat dit gebeurt. Bij een missed abortion zijn er twee mogelijkheden: Je kunt de natuur haar gang laten gaan en afwachten tot je lichaam de vrucht afstoot. Ook kun je kiezen voor het opwekken van de miskraam. denkt dat je dit bedoelt.
klaag maar raak hoor. als dat jou oplucht mag je zoveel lagen als je wil. kom maar op ik kan alles aan (ja duurt lang he tot het de 26ste is. ik moet ook wachten tot die datum zucht) *bos wacht (on)geduldig met je mee*
oh nee kleintjevoorons we hebben geen tijd om af te wachten he. we moeten druk aan de klus deze week daarna moeten we afwachten *zucht* (en voor de zekerheid toch blijven klussen he)
Hier ook nog iemand die nog aan de klus mag! Duurt bij mij nog even voordat mijn ei komt, zo rond de 14e..... Nod 28e, dus ook nog even wachten! Wel fijn dat we samen kunnen wachten! iedereen weet wel dat we bezig zijn, maar er zoveel over praten dat is toch weer anders he. heb je haar weer denken mensen dan misschien. Met mijn man praat ik er wel veel over, maar ook met mijn tweelingzus. Die leeft ook erg mee.
Ik zie dat er in 1 dag al wat zwangeren bij zijn gekomen: gefeliciteerd meiden! Maar ook natuurlijk meiden die ongesteld zijn geworden... dikke knuf vanaf hier.. ik moet zelf nog 10 dagen wachten en dat vind ik NIET leuk.. Heb niet zoveel geduld haha. Ik heb mezelf voorgenomen dat ik volgende week vrijdag ga testen als ik niet ong ben geworden. Dit is ronde 2 na mijn missed abortion. Ik wil zo graag weer verder na alle ellende.. Nu we weer opnieuw bezig zijn is het soms moeilijk te geloven dat we elke maand weer kans hebben. Het moeilijk om te geloven dat ik echt weer zwanger kan zijn, bijna te mooi om waar te zijn... Maar we blijven positief hoor. Doei meiden!
hier worden we je niet zat hoor. klets maar lekker raak haha. bij ons weten ook wel wat mensen dat we bezig zijn maar ook pas sinds een week of twee (na de vmk hebben we het verteld omdat de opmerkingen te pijnlijk werden) wel fijn dat je er zo goed over kan praten met je man en je zus. mijn vriend is niet zo'n prater en dat vind ik soms wel lastig hoor. gelukkig heb ik een collega waarmee ik heel veel kan praten en die meeleeft. (vorige keer werd ze zelfs boos toen ik pas na twee dagen vertelde dat ik al twee dagen buikpijn had lief he) @meris: truste meid
het is inderdaad fijn om het er zo nu en dan even over te hebben of te dagdromen, plannen te maken (alvast voorzichtig) van hoe het zou zijn als...... Hopelijk wordt dit snel werkelijkheid voor ons hier allemaal!
Hallo allemaal, Net nieuw hier en ik post gelijk maar even wat om mijn verhaal kwijt te kunnen. Allereerst echt een 1 voor die zwangerschapstesten! Hoe doen jullie dat? Na je eisprong TWEE hele weken wachten tot je weet of je een kindje krijgt?! Gekte! Ik ben behoorlijk van slag. Het is onze eerste ronde pas (NOD 12 september) en alles draait om zwangerschapsverschijnselen: 1 Ik ben enorm emotioneel 2 Ik heb buik en rugpijn (lijkt op menstruatiepijn) 3 Ik ben moe maar slaap kort 4 Ik ruim het hele huis op Daarentegen ben ik helemaal niet misselijk, alleen wat hyper. Ik ben ook wat dikker geworden, maar ook gestopt met roken. Wat denken jullie? Mag ik meedoen? Ik kan vrijdag/zaterdag pas testen (al heb ik er al wel vier gedaan maar dat slaat natuurlijk nergens op, haha) Allemaal succes! Groet, Ireen
@ireen : welkom bij de girls in septmeber ik zal je andere topic sluiten dan kun je hier verder kletsen.
He hallo, daar ben ik dan weer, ik ben terug van mijn vakantie en zit meteen op de wachtbank. Ik heb totaal geen idee hoe het zit met mijn cyclus, want die lijkt weer aardig van slag te zijn, maar we zullen zien. We hebben dus écht om de dag geklust en toen ik dacht dat de eisprong er aan kwam, iedere dag...kan niet missen zou je zeggen he! Trouwens...alle zwangeren...gefeli!
haha krijg je vast een 6ling als je zo vaak je eisprong hebt (gevoeld) haha nou ben je gelijk klaar tenzij je er meer wilt. heb je wel genoten van je vakantie. hopen dat je snel duidelijkheid hebt. oh en je cyclus kan ook van slag zijn van de vakantie. had ik ook nl.
Meiden... ik ben net ongesteld geworden... had echt het idee dat ik zwanger zou zijn, maar helaas... op naar ronde 10. Haha... nee dat slaat inderdaad nergens op, maar ik doe dat ook iedere maand (en ben nu in maand 10 aanbeland dus moet je nagaan hoeveel geld het me al heeft gekost... haha).
e oh een dikke knuffel komt jou kant op. valt extra tegen als je zelf het idee had dat het raak was. hoop zooooooooooo dat je volgende ronde meer geluk hebt.