@hanna, cursus was erg zwaar.. pfff, moest echt mijn koppie erbij houden (en dat wilde ik eigenlijk helemaal niet!). Ik ga ff op de bank hangen.
kan iemand mij op rood zetten alsjeblieft? vandaag is het echt door gezet. me mannetje was zo lief gisteren. ik hem vertellen dat ik wat bruinig slijm had zegt hij; maar dat kan ook innestel bloed zijn. kijk ik hem verbaast aan; ja hoor eens jij bent niet de enige die nieuwschierig is naar jou lijf en wat daar allemaal gebeurt ik moet toch ook wel wat weten als ik papa wordt. ik vond het zo lief kon bijna wel janken en nu komen de tranen weer. maar helaas het was geen innestelbloed. weet nu alleen niet zo goed wat ik moet doen met mijn nod voor aankomende maand. ga dan ook maar tempen en ovutesten gebruiken denk ik. want dan kan ik er een beetje zicht op krijgen. zo ga nu voor mezelf koken. mannetje is naar school. fijne avond alle.
oeps vergeet ik helemaal iederee te feliciteren die zwanger is. stillewens heel veel geluk voor jou, je mannetje en je stillewens die nu uitkomt. alle andere waar ik den naam van vergeten ben jullie ook
Ah, nou bij onze etos hebben ze ze niet, en bij het kruidvat (2 fillialen) ook niet... Ik ga gewoon morgen weer een test doen, ik vind het streepje niet overtuigend genoeg. Overigens heb ik nu wel bloederige afscheiding (help!) en meer dan normaal... Sorry voor iedereen die ongesteld is geworden, hopelijk meer geluk voor de toekomst. Hoop schijnt te doen leven, letterlijk.
Inderdaad, ben erg blij dat er toch wat onderzoeken volgen nu, had zelf ook al t idee datt niet goed zat, als je 7 a 8 dagen na je ei alweer ongi word. Met die afscheiding bedoel ik eigenlijk een melk-achtige vloeistof. Denk ook wel dat je t zo kan noemen, omdat prolactine het hormoon is wat dus de melktoevoer stimuleert als je borstvoeding geeft. T loopt er trouwens niet helemaal vanzelf uit, maar als ik er aan kom, of erin knijp wel. Dan heb ik wel druppeltjes afscheiding...
Jeetje nou wel fijn dat ze gaan kijken. Ik zelf had vorige cyclus ook maar 9 dagen tussen mn ei en nod... deze maand is het afwachten. Had mn ei dit keer ook pas op dag 19 :s groetjes jolan
x 177 plus extra versteviging 1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 & Smallville & Chantal87 & Milolove & Jutte & Flubjuh 2: Beertje76 & Maine & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent & Moosje25 & Britt1981 3: Stillewens & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Afrola & Dizzy & Tonno & Sam1986 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 & Britt1981 & Anna83 & Shaar & Nadine29 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam & Verhip & Dafje & fiona 0401 & Rootje79 & Black daliya 6: Thasista & Sucre & Giegel & Grummelke & ilonaa & cjpt & Jammie & Sab85 & Lonny 7: Natassie & Tiki & Calani & Tji 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura & Elke1976 & Pearl29 & Nieuwbegin & San1981 9: Vanillivi & Miamel & Sandy25 & Sanne & Elpro & Lilith & Misoh 10: Nynke1980 & Jolan25 & Miamel & Kraai & Crepe 11: Lien84 & Gyino & Daphne1984 & Tessa8 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Zoe10 & Kiddo81 & Naliey & Ireen 13: Jessy1983 & Mikki80 & kiekeboe & Senna04 14: Sannamvrio & Mup & miepke & zwangerworden & MissQ 15: Pippa & Desiree1986 & Hanneke78 & Roosje75 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 & Daiquiri & Katjak79 & Shyness & Minnie22 & Zinah 17: Butterfly23 & Klingel & Bowen & 1ste Wondertje & Nikkie80 18: Dib & tamtam78 19: Caecilia & Toetje77 & pixie & laura34 20: Danjo & Jamila22 & Meris 21: Moontje & Miranke & Veronika 22: Milkhd & Chanaty 23: Mammie Patricia & Patrijs 24: Sheann & mama van Tessa & winnie pooh & Plienneling & Bloemie80 25: SylviaM 26: Roosje & Bos & kleintjevoorons & ppa & Sannie82 & Nickiee & Kita29 & Inger1979 27: Milla Rose & Mystic Sun & vonnie73 28: Rianne80 & Miracles & Audrey & dreamer83 & BBKane & hanna1974 & SweetMisery & MissyN88 29: Claire85 & beverly & Claire24 & Miekiepluis 30: marina71 & Maria79 & Bia74& Dani86 & Afrola & Dizzy & anna83 & xMamaDianax & Teigetje1978 & Zeepbel83 & 00Wendy00 & Lucia 177 passagiers voor de roze kinderwagen! 11 Zwanger!!, 41 Ongesteld, 4 Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag TESTMARATHON 7 september Coni Natasssie Sab85 10 september: Aura Love Child Jammie Miamel 13 september: Manon77 Tessa8 Mup Jessy1983 Kiekeboe Kraai Jolan25 15 september: hanneke78 zwangerworden MissQ 16 september: Shyness Zinah 20 september: Minnie22 butterfly23 28 september: Dreamer83 BBKane hanna1974 29 september: Claire85 30 september Audrey Om de lijst te veranderen: * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen. Gyino: Ik heb je op rood gezet. Veel succes in oktober!
Sorry, effe verkeerd gelezen! Ik hoop dan dat de volgende ronde niet komt, en je gewoon lekker zwanger bent!
goede avond dames hoe gaat het hier. weer een hoop gekletst hier zeg. geen zwangeren erbij of heb ik ergens overheen gelezen?
Dank je wel voor de tip! Ik heb vandaag de huisarts gebeld en ik kan daar vrijdag terecht, ik zal wel horen wat daar vertelt wordt. Mocht ik niet zoveel geduld hebben, dan kan ik dus gelijk de vk bellen! Dat wist ik niet... dank je!
graag gedaan. ik vroeg een keer aan mijn huisarts wat ik moest doen als het raak was. of ik bij hem langst moest komen. nee hoor zei hij.... als je mij maar belt zodat ik weet dat je zwanger bent ik het voldoende en maak dan maar een afspraak bij de vk. oke prima. succes
Miracles, ik las net hoe het ging bij de arts voor je.. toch weer even spannend dus. Ik hoop dat de testen allemaal goed uitpakken en zeer mooi resultaat gaan geven. Succes en sterkte met wachten op alles Tiki, Ging het goed de echo? En hoe ver ben je nu? Ireen, weet je al meer? Spannend voor je! Naliey, ik zal duimen dat het goed is allemaal bij de gyn op de 24e! Iedereen bedankt voor de felicitaties! Voor de meiden hier die de weer hebben gezien.... ik vind het echt rot voor jullie. Voor de wachters, ik wens jullie geduld En de klussers, veel plezier natuurlijk!
oh Tike was dat vandaag! laat ons niet meer in spannen meid waar zit je. kruip achter die computer en laat het ons zo snel mogelijk weten
Even OFF TOPIC, ik wordt gek van die helicopter die maar aan het rondcirkelen is bij ons in de duurt! Argggggggg, misschien heeft het leger een oefening? Tis wel vervelend! Herstel HELICOPTERS, het zijn er volgens mij meer dan 1. En krijg nou wat ze vliegen zonder verlichting? Is er een invasie begonnen in Zaanstad?
joehoe ... nou echo gehad en was nog weinig op te zien, wel verdikking baarmoederwand en een heel klein zwart vlekje. Dus nog niet verder dan afgelopen maand. Aan ene kant opluchting omdat ik medicijnen voor mn rug heb gehad die echt niet handig zijn met zwangerschap maar aan de andere kant had het me ook wel heerlijk geleken om al verder te zijn en dus minder echt spannende weken te hebben. Over 3 weken nog een echo en als alles goed is moet er dan echt iets te zien zijn. Dus als alles goed is leg ik in mei een ei! (ehhhh baby). Vind het toch wel eng en durf nog niet echt onbevangen te genieten... eerst maar eens zien... x
Hoi Tiki, Wel goed nieuws toch! gefeliciteerd hoor! Het is nu nog wel spannend natuurlijk, maar over 3 weken zal het wat meer werkelijkheid worden denk ik als je wat meer kan zien op de echo. Fijn dat je al weer zo snel terug mag komen!
Spannend Tiki, en hopelijk is er over 3 weken echt wat te zien. Laatste headlines; zo plotseling als de helicopters er zeker een half uur aan het rondvliegen waren. Zo plotseling is het ook weer rustig. RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRR