@Pookie, ik woon vlak bij soesterberg... iedere vrijdag hebben we hier heli invasie... Herrie dat die dingen maken! @Miracles, die witte vloeistof heb ik ook. De gyn heeft 2 jaar geleden daarom ook mijn prolactine waardes gehecked en die waren normaal... dus het zegt nog niets. Vandaag weer de hele dag licht misselijk en vanavond wat steken in mijn onderbuik.... maak mezelf gek... Ga weer mijn bedje in want ben moe... (ga normaal pas rond 12 uur naar bed...)
pffff nou ik krijg steeds meer steken inm n onderbuik...... geen krampen zoals vaker, maar nu echt kleine steekjes... weet niet wat dat is. Morgen mn nod, dus wordt spannend. Maar ga morgen niet testen als in niet ongi wordt..... probeer het uit te stellen, maar wie weet is dat niet nodig enwordt ik gewoon ongi. verder met iedereen alles goed? vandaag weinig roze of wel? groetjes jolan
Ik ben nog steeds niet ongie en stond vandaag erg moe op en heb dat de hele dag gehad (dat moeie gevoel). Borsten doen ook nog steeds zeer. Ze zitten zelfs in de weg als ik in bad lig . Ik wacht nog wel met testen. Heb steeds het gevoel dat ik ongie ben maar als ik dan ga kijken dan is er niets. Vanmiddag na het werk en eten even ong een half uurtje geslapen. Heb niet echt veel geholpen tegen de moeheid. Zal het een teken zijn : We wachten nog even af. Misschien is dat morgen weer over en had ik gewoon een dipdagje. Ik hou jullie op de hoogte.
Dag dames! Er was weer veel gekletst zeg. Tijdens mijn nachtdienst ga ik altijd rond 23.00 even op internet. En nu kan ik pas wat neerzetten! @ Marloes; ik hoop zo voor je dat het raak is! Mijn gevoel zegt van wel, maar ja wat zegt mijn gevoel nou he. Enne er vroeg ook iem welke testen dan vanaf 4 dagen voor NOD zijn. Ik dacht eigenlijk dat bijna alle testen dit hebben. Maar ik heb ze via sensitest.nl. Ze hebben ook testen die ultra gevoelig zijn en vanaf 6 dagen voor NOD te gebruiken zijn. Wat ik zelf een voordeel vind is dat ze zo goedkoop zijn. (waardoor ik wel weer meer ga testen maar goed...) Nou ik ga maar weer eens echt aan het "werk" Oja: Wil er nog iemand met HCG strooien? Heb de vorige uitdeelronde nét gemist
Goede morgen allemaal, Hoe gaat het hier? Allemaal moe, last van de ( . ) ( . ) en ongigevoel?! Hoop toch echt dat we straks wat meer roze mogen krijgen in de kinderwagen! Nou, cursus dag 1 (van de 5...) achter de rug. Was best zwaar, maar gelukkig zijn we weer een dag verder. Vanavond komt er een aannemer kijken voor het maken van de schouw en morgen en vrijdag komt hij hem echt maken! En dan weekendje weg! Heb er zo'n zin in! Nou meisjes, ik ga nog even snel foto's kopieren en dan naar het kdv! Liefs, MissQ.
Goedemorgen allemaal! Hier nog geen krampjes/ ongiverschijnselen hoor. Zit nog te wachten op mijn ei! Vandaag de eerste ovutest, maar daar verwacht ik nog niet veel van. Ik heb best een regelmatige cyclus, dus denk zo rond zondag. We wachten het maar af! @MissQ: succes met de cursusdag vandaag weer. Hopelijk is het erg leuk, dan gaat de tijd lekker snel! Testers vandaag????>>>>> Veel succes!!!!
x 177 plus extra versteviging 1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 & Smallville & Chantal87 & Milolove & Jutte & Flubjuh 2: Beertje76 & Maine & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent & Moosje25 & Britt1981 3: Stillewens & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Afrola & Dizzy & Tonno & Sam1986 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 & Britt1981 & Anna83 & Shaar & Nadine29 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam & Verhip & Dafje & fiona 0401 & Rootje79 & Black daliya 6: Thasista & Sucre & Giegel & Grummelke & cjpt & Jammie & Sab85 & Lonny 7: Natassie & Tiki & Calani & Tji 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura & Elke1976 & Pearl29 & Nieuwbegin & San1981 9: Vanillivi & Miamel & Sandy25 & Sanne & Elpro & Lilith & Misoh 10: Nynke1980 & Jolan25 & Miamel & Kraai & Crepe & ilonaa 11: Lien84 & Gyino & Daphne1984 & Tessa8 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Zoe10 & Kiddo81 & Naliey & Ireen 13: Jessy1983 & Mikki80 & kiekeboe & Senna04 14: Sannamvrio & Mup & miepke & zwangerworden & MissQ 15: Pippa & Desiree1986 & Hanneke78 & Roosje75 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 & Daiquiri & Katjak79 & Shyness & Minnie22 & Zinah 17: Butterfly23 & Klingel & Bowen & 1ste Wondertje & Nikkie80 18: Dib & tamtam78 19: Caecilia & Toetje77 & pixie & laura34 20: Danjo & Jamila22 & Meris 21: Moontje & Miranke & Veronika 22: Milkhd & Chanaty 23: Mammie Patricia & Patrijs 24: Sheann & mama van Tessa & winnie pooh & Plienneling & Bloemie80 25: SylviaM 26: Roosje & Bos & kleintjevoorons & ppa & Sannie82 & Nickiee & Kita29 & Inger1979 27: Milla Rose & Mystic Sun & vonnie73 28: Rianne80 & Miracles & Audrey & dreamer83 & BBKane & hanna1974 & SweetMisery & MissyN88 29: Claire85 & beverly & Claire24 & Miekiepluis 30: marina71 & Maria79 & Bia74& Dani86 & Afrola & Dizzy & anna83 & xMamaDianax & Teigetje1978 & Zeepbel83 & 00Wendy00 & Lucia 177 passagiers voor de roze kinderwagen! 11 Zwanger!!, 42 Ongesteld, 4 Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag TESTMARATHON 7 september Coni Natasssie Sab85 10 september: Aura Love Child Jammie Miamel 13 september: Manon77 Tessa8 Mup Jessy1983 Kiekeboe Kraai Jolan25 15 september: hanneke78 zwangerworden MissQ 16 september: Shyness Zinah 20 september: Minnie22 butterfly23 28 september: Dreamer83 BBKane hanna1974 29 september: Claire85 30 september Audrey Om de lijst te veranderen: * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen.
goedemorgen... Iloona; balen dat je op rood staat, veel succes de volgende ronde. hier geen ongi en testen.. pffff dat doe ik deze week niet meer
hier al een paar dagen misselijk zo in vlagen en een temp die niet zakt maar ook niet omhoog gaat, ben wel lichtelijk gespannen maar voel voor de rest helemaal niets, dus ben benieuwd!
negatief getest vanmorgen (met sensi) echt balen! zondag wil ik er nog een test aan wagen tenzij ik dan al ongi ben
Goedemorgen meiden! Marloes wat spannend, kan me voorstellen dat je niet elke dag wilt testen! Ireen, een streep is een streep hoor denk ik! Maar ik kan me voorstellen door die afscheiding dat je nog een testje wilt doen! Maar dat komt vast goed! Oh...help..ik wilde nog op meer mensen reageren...Ik vergeet namen altijd zo snel.. Nou dan zo! Voor iedereen die ongie is geworden...GRRRR! Balen! Voor iedereen die zwanger is, JOECHEI! Ik zit hier als een duf vogeltje in mijn klasje... Gelukkig maar een half dagje.. Informatieavond is leuk hoor, en gezellig ook...Maar ik sliep dus wel pas om elf uur! En normaal slaap ik altijd echt om 22.00! Dus ik heb moe! Rustig aan dus vandaag! MissQ ook succes vandaag met de schouw en je cursus! Leuk! Fijne dag allemaal! Liefs, Pluis
hoi Allemaal, ik kon gisteren toch niet meer wachten en op de test stond dat je kan testen op elk moment van de dag en op de dag dat je ongi moet worden. maar helaas was hij gisteren nog negatief. ben nu nog niet ongi. dus nu ga ik als ik het vandaag niet word morgenochtend weer eens testen. ik denk dat ik gisteren toch te vroeg was. op de calculator staat dat ik vanaf vandaag kan testen maar omdat het gisteren nog niet posi was, probeer ik toch nog tot morgen te wachten. heb nog steeds raar gevoel in mijn buik, soms ook steken net onder mijn borsten. dus wie weet willen jullie allemaal voor me duimen dat ik vandaag niet ongi word? ik hou jullie op de hoogte
x 177 plus extra versteviging 1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 & Smallville & Chantal87 & Milolove & Jutte & Flubjuh 2: Beertje76 & Maine & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent & Moosje25 & Britt1981 3: Stillewens & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Afrola & Dizzy & Tonno & Sam1986 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 & Britt1981 & Anna83 & Shaar & Nadine29 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam & Verhip & Dafje & fiona 0401 & Rootje79 & Black daliya 6: Thasista & Sucre & Giegel & Grummelke & cjpt & Jammie & Sab85 & Lonny 7: Natassie & Tiki & Calani & Tji 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura & Elke1976 & Pearl29 & Nieuwbegin & San1981 9: Vanillivi & Miamel & Sandy25 & Sanne & Elpro & Lilith & Misoh 10: Nynke1980 & Jolan25 & Miamel & Kraai & Crepe & ilonaa 11: Lien84 & Gyino & Daphne1984 & Tessa8 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Zoe10 & Kiddo81 & Naliey & Ireen 13: Jessy1983 & Mikki80 & kiekeboe & Senna04 14: Sannamvrio & Mup & miepke & zwangerworden & MissQ 15: Pippa & Desiree1986 & Hanneke78 & Roosje75 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 & Daiquiri & Katjak79 & Shyness & Minnie22 & Zinah 17: Butterfly23 & Klingel & Bowen & 1ste Wondertje & Nikkie80 18: Dib & tamtam78 19: Caecilia & Toetje77 & pixie & laura34 20: Danjo & Jamila22 & Meris 21: Moontje & Miranke & Veronika 22: Milkhd & Chanaty 23: Mammie Patricia & Patrijs 24: Sheann & mama van Tessa & winnie pooh & Plienneling & Bloemie80 25: SylviaM 26: Roosje & Bos & kleintjevoorons & ppa & Sannie82 & Nickiee & Kita29 & Inger1979 27: Milla Rose & Mystic Sun & vonnie73 28: Rianne80 & Miracles & Audrey & dreamer83 & BBKane & hanna1974 & SweetMisery & MissyN88 29: Claire85 & beverly & Claire24 & Miekiepluis 30: marina71 & Maria79 & Bia74& Dani86 & Afrola & Dizzy & anna83 & xMamaDianax & Teigetje1978 & Zeepbel83 & 00Wendy00 & Lucia 177 passagiers voor de roze kinderwagen! 11 Zwanger!!, 43 Ongesteld, 4 Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag TESTMARATHON 7 september Coni Natasssie Sab85 10 september: Aura Love Child Jammie Miamel 13 september: Manon77 Tessa8 Mup Jessy1983 Kiekeboe Kraai Jolan25 15 september: hanneke78 zwangerworden MissQ 16 september: Shyness Zinah 20 september: Minnie22 butterfly23 28 september: Dreamer83 BBKane hanna1974 29 september: Claire85 30 september Audrey Om de lijst te veranderen: * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen.
Goedemorgen ik wil even alle meiden van de testmarathon HEEEEEL veel succes toewensen! En alle andere natuurlijk ook!
*breekt in en dropt een lading HCG* HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG *breekt uit en gaat met dufheid, moeheid en misselijkheid weer aan het werk*
Tiki, gelukkig ziet het er op je echo goed uit. Jammer dat je minder ver bent als dat je hoopte. Maar dat komt vanzelf, je zult zien dat de weken straks voorbij vliegen... Probeer ervan te genieten hoor. Jolan, En? Heb je je nog kunnen inhouden? Of stiekem toch getest? Pearl? Hoe is het bij jou? MissQ, succes met de volgende cursusdag. Nog ff volhouden, ik zag dat je daarna weekendje weg mag. Lekker! Veel plezier Marloes, ik zie dat je al aardig over tijd bent.. weet je al iets meer? Onze Wens, ik zal zeker duimen voor je! Pluis, gelukkig maar een half dagje werken! Wel wakker blijven he? haha Nu ik hier toch ben, strooi ik ook even met wat HCG; HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
Zou iemand mij op groen willen zetten. Gisteren negatief getest en nog geen te bekennen.... Alle zwangeren gefeliciteerd! Succes met de marathon dames!