Oke, dan weet je aardig hoe en wanneer, is het alleen vreemd dat je nu ineens korter hebt. Echt spannend allemaal
Ja idd een beetje vreemd maar wist wel gelijk waar ik aan toe was deze keer! Had t erger gevonden als ik dagen overtijd zal zijn geweest en neg testen, die onzekerheid is ook niks!
Nee idd, dat lijkt mij ook echt crisis al die spanning en dan die teleurstelling. Dus idd liever eerder dan later en alsnog...
heh jakkes, nu alweer 40 dames voor de kar.. tiz toch wat.. waarom niet allemaal lkkr in augustus? nouja.. dan deze maand gewoon met z'n allen tegelijk op roze! komop.. we gaa er weer voor! succes en hopelijk is er niemand over voor okt hahhaa!
Hallo allemaal! Mag ik er bij in de kar op 4 september? Ik ben pas gestopt met de pil en we gaan nu voor het eerst voor een kindje. Ik heb tot januari 5 jaar het mirenaspiraal gehad en ben daarna tot vorige week aan de Jasmin pil gegaan. Helemaal zeker weten hoe lang mijn cyclus is kan ik niet maar met de mirena was het altijd rond de 28 dagen. Ik hoop dat deze maand voor jullie allemaal positief uitpakt, ik blijf meelezen. Liefs
Word hier al gezellig, Jammer voor de doorstromers. Hopelijk deze maand meer geluk, allemaal tegelijk op roze. xx
Welkom Michelle! Dit wordt nu ook mijn 1e ronde na mijn "eigen" menstruatie. Me cyclus was 35 dagen. Dus ga er maar van uit dat je eigen lichaam het eerst op gang moet brengen en het een beetje langer duurd voordat je ongesteld wordt. Misschien werkt het met de Jasmin pil ook wel anders, ik had Microgynon30.
Hoi meiden, het staat ff op losse schroeven hier, ik denk dat ik vandaag een VMK heb gehad. Morgen naar de HA, dan weet ik hopelijk meer...
Bedankt, het voelt fijn dat er mensen meeleven en dat ik het ergens kan melden. Gisteren de huisartsenpost even gebeld, wilde toch graag advies. Die arts dacht dat de symptomen inderdaad op een vroege mk wezen, maar iets vaststellen gaat natuurlijk niet door de telefoon. Vanmiddag ga ik naar mn eigen huisarts. Zo raar, ik wist niet eens dat ik zwanger was, vond alleen m'n ongi erg raar verlopen... Ik vraag me af of ik mijn NOD gewoon op dezelfde datum kan laten staan. Positief blijven, ik laat 'm gewoon staan
1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky Ans & Teigetje1978 2: Beertje76 & Maine & Dreamer83 & 00Wendy00 & Alice & Hanna 1974 3: Stillewens & Zinah & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Verhip & Afrola & Dizzy & Jammie 4: jent & Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Michelle04 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen 6: Pearl29 & Sucre & Giegel 7: Natassie 8: Suzie80 & Nikita23 9: 10: 11: 12: MyPrecious 13: Tessa8 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Jutte 41 passagiers voor de roze kinderwagen! .. Zwanger!!, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag TESTMARATHON 10 september: -Suzie80 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen.
Goh nou zeg, dat lijkt me best raar ja... Vraag me dan ook ineens af hoeveel vrouwen dat hebben, eigenlijk een vmk, maar je denkt gewoon ongesteld te zijn (en misschien maar beter ook...) Hoe voel jij je nu?
Dat is balen Zinah. S6 bij de huisarts. Mijn man heeft net zijn potje ingeleverd. Over 1 week horen we de uitslag en dan moet hij nog een keer inleveren over 4 weken. Hopelijk ben ik dan al zwanger. [-o< S6 allen. Wij gaan vanaf nu om de dag klussen als het lukt tenminste. Het is wel de bedoeling. Dus we gaan ons best doen en dan donderdag starten met ovu-testen.