Hoi iedereen, Amaai het gaat hier snel voorruit, zo heb je elke dag wel wat leesvoer Aan alle zwangeren: PROFICIAT! Senna04: leef me je mee, veel sterkte Aan de rode meisje, volgende maand meer geluk gewenst Ikzelf denk dat ik zondag toch al maar een testje ga doen. Voel nog geen specifieke symptomen, maar wie weet
Goh het is best rustig vandaag. Ook weinig gebeurt zo te lezen. Ik heb nu lekker vakantie hartstikke leuk natuurlijk, maar doordat ik de hele dag thuis zit ga ik er wél meer over nadenken! Pfffff Vanmorgen al een testje gedaan, negatief natuurlijk want vééél te vroeg. Nou ik ga weer wachten.... zondag ga ik weer testen.
Soms....Vind ik het ZOOO moeilijk te verkroppen dat zwanger zo afhankelijk is van het toeval! Vooral het feit dat je, naast heel goed naar je lijf te luisteren en te kijken en te berekenen, daar niks aan kunt sturen! En dan nog kan je lijf er niks mee doen! En dan lees ik bij Spirit dat ze haar kindje na de 36e week alsnog is verloren, en dan denk ik...Wat ontzettend oneerlijk en vreselijk moet dat zijn ...Die sjappie die ons vrouwen heeft gemaakt heeft daar toch niet echt heel goed over nagedacht! Wij vrouwen ( ik wel in ieder geval!) hebben vaak graag controle over van alles en nog wat, we ( in ieder geval ik) zijn baas over eigen lijf maar hier dus mooi niet! Daarnaast al die malle hormonen in ons lijf! IK WIL EEN REMAKE! En dan bouwen we een lampje in waarin je kunt aflezen "Nu is het het goede moment om te klussen"en dat het na "de daad"ook direct op roze springt als het gelukt is! Dat wachten en die onzekerheid! Zo...en nu ga ik heel stil in een hoekje zitten tot deze malle bui weer over is... Want wie ben ik om nu te zeuren dat het allemaal zo lang duurt, ik zit pas in ronde 1... Maar soms, heel soms, snap ik het gewoon niet en kan ik het niet verkroppen dat ik GEEN CONTROLE HEB over het mooiste cadeautje wat wij onszelf willen schenken! Voor alle meiden die ook zo'n onzekere tijd tegemoet gaan ( NOD in zicht, of klusdagen en hopen dat het raak is), hou vol! Voor alle zwangere dames, JOEPIE! Voor alle rode dames, dik balen! Morgen gezond weer op! Liefs, Pluis
nee joh, is niet te kort. Normaal is iets van 10-16 dagen. Als je totale cyclus korter is dan 21 dagen, dan is ie waarschijnlijk wel te kort.
Hallo iedereen, Ik testte al drie dagen positief, maar nu is het echt een dikke streep: Ik ben zwanger! *maakt een dansje* Nu nog zorgen dat alles goed gaat... Bij de huisarts geweest, omdat ik trombose heb gehad moet ik elke dag heparine gaan spuiten. T maakt me allemaal niet uit, ik ben zo ongelooflijk blij! En zo snel al! Hopelijk nog meer roze deze maand en voor alle anderen heel veel succes! Liefs van Ireen
@ireen: supergefeliii! geniet! @miekepluis: dit had ik kunnen schrijven; helemaal mee eens! waarom zo spannend en moeilijk doen met eieren zoeken en rare (fop)signalen; waarom niet gewoon een paars gekleurde neus op de dag dat je gegarandeert zwanger raakt als je klust? en dan wel van een gezonde blijfbeeb natuurlijk!? *hinkelt naar hetzelfde rarebuienhoekje en gaat ook zitten mokken* klingel
Gefeliciteerd Ireen! Fantastisch. Nu lekker gaan genieten. Ik zie het ook wel zitten hoor, zo'n paarse neus! Zou het wat makkelijker maken allemaal.
Hallo allemaal, Ireen van harte! Helaas ben ik zelf vandaag ongesteld geworden dus helaas op naar Oktober, ronde 3.Zwaar balen Iedereen succes verder. Groetjes...
ha ha een paarse neus, hoe verzin je het! maar ik vind het wel een fantastisch idee pff ik ben hier zo zenuwachtig joh... heb echt pijnlijke tepels, en geloof niet dat ik die anders ook heb rond deze tijd.... n opgeblazen onderbuik ( dat heb ik anders geloof ik wel) en chagerijnig ben ik totaal niet, en dat ben ik altijd heel erg als ik moet worden Heb gelukkig nog geen test gekocht, dan had ik morgenochtend al getest, maar of ik me zaterdag in bedwang kan houden : :
x 187 plus extra versteviging 1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 & Smallville & Chantal87 & Milolove & Jutte & Flubjuh 2: Beertje76 & Maine & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent & Moosje25 & Britt1981 3: Stillewens & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Afrola & Dizzy & Tonno & Sam1986 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 & Anna83 & Shaar & Nadine29 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam & Verhip & Dafje & fiona0401 & Rootje79 & Black daliya 6: Thasista & Sucre & Giegel & Grummelke & cjpt & Jammie & Sab85 & Lonny 7: Natassie & Tiki & Calani & Tji 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura & Elke1976 & Pearl29 & Nieuwbegin & San1981 9: Vanillivi & Miamel & Sandy25 & Sanne & Elpro & Lilith & Misoh 10: Nynke1980 & Jolan25 & MiaMel& Kraai & Crepe & ilonaa 11: Lien84 & Gyino & Daphne1984 & Tessa8 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Zoe10 & Kiddo81 & Naliey & Ireen 13: Jessy1983 & Mikki80 & kiekeboe & Senna04 14: Sannamvrio & Mup & miepke & zwangerworden & MissQ 15: Pippa & Desiree1986 & Hanneke78 & Roosje75 & Evy77 & Yustin 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 & Daiquiri & Katjak79 & Shyness & Minnie22 & Zinah17: Butterfly23 & Klingel & Bowen & 1ste Wondertje & Nikkie80 & jannn 18: Dib & tamtam78 19: Caecilia & Toetje77 & pixie & laura34 20: Danjo & Jamila22 & Meris 21: Moontje & Miranke & Veronika @ Robin77 22: Milkhd & Chanaty & Milla Rose 23: Mammie Patricia & Patrijs 24: Sheann & mama van Tessa & winnie pooh & Plienneling & Bloemie80 & Puzzcat24 25: SylviaM 26: Roosje & Bos & kleintjevoorons & ppa & Sannie82 & Nickiee & Kita29 & Inger1979 27: Mystic Sun & vonnie73 & Kaatje80 28: Rianne80 & Miracles & Audrey & dreamer83 & BBKane & hanna1974 & Mara24& SweetMisery & MissyN88 29: Claire85 & beverly & Claire24 & Miekiepluis 30: marina71 & Maria79 & Bia74& Dani86 & Afrola & Dizzy & anna83 & xMamaDianax & Teigetje1978 & Zeepbel83 & 00Wendy00 & Lucia 187 passagiers voor de roze kinderwagen! 15 Zwanger!!, 53 Ongesteld, 3 Negatieve test, .. Twijfeltest, 1 Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag, 1 Miskraam TESTMARATHON 7 september Coni Natasssie Sab85 10 september: Aura Love Child Jammie MiaMel 13 september: Tessa8 Mup Jessy1983 Kiekeboe Kraai Jolan25 15 september: hanneke78 zwangerworden MissQ Evy77 Miepke 16 september: Shyness Zinah 20 september: Minnie22 butterfly23 23 september: Milla Rose (op mijn verjaardag, zou leuk kadootje zijn toch..!) Pixie 28 september: Dreamer83 BBKane hanna1974 kleintjevoorons 29 september: Claire85 30 september Audrey Om de lijst te veranderen: * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen.
Ireen gefeliteerd! ga genieten van je zwangerschap. Meiden, die tegen de afspraak in, toch ongesteld geworden zijn... baal baal baal... en dan weer positief de volgende klus ronde in he. Hier geen nieuws, wacht tot het weekend op een volgende test...
hey wat zie ik weer een ongeduldige die voor de NOD getest heeft! gefeliciteer Ireen. geniet evan meiden in het rood *knuffel*